Wat een prachtig land zeg.
Hieronder een kleine impressie (we hebben meer dan 1000 foto's en filmpjes gemaakt)
Ook in Noorwegen wordt er aan hondensport gedaan

Bergen

en nog meer bergen

een aantal van de vele watervallen

Moderator: moderatorteam

We hebben een rondreis gemaakt en zijn begonnen in Oslo (met de boot vanaf Kiel)sbientje schreef:ben ook wel benieuwd waar jullie geweest zijn in noorwegen, alleen aan de westkant?
heb er een tijd gewoond, vandaar de interesse![]()
Prachtige fotos trouwens!!

moet je echt doen ja, het is een geweldig mooi land_Leonie schreef:Wauw! Wat een prachtig land zeg! En je hebt het ook heel mooi vastgelegd.![]()
Mijn moeder wil ook graag een keer die kant op, nou, zeker dat ik dan mee ga.

Dalisa schreef:Wauw!!! hele mooie foto's!
sommige lijken wel schilderijtjes, die kunnen zo op een ansichtkaart!
ik ga morgen naar Schotland!! [heeft er helemaal niks mee te maken maar ik ben excited haha]
Deze 2 vind ik práchtig!!!Dreetje schreef:
prachtig land hèDreetje schreef:We zijn weer terug van 12 dagen Noorwegen.
![]()
Ik weet het eigenlijk niet meer, we hebben zoveel gezien de afgelopen 2 weken.Hamilton schreef:prachtig land hèDreetje schreef:We zijn weer terug van 12 dagen Noorwegen.
![]()
![]()
is dit de Bøyabreen gletscher?

kijk dit lijkt er wel opDreetje schreef:Ik weet het eigenlijk niet meer, we hebben zoveel gezien de afgelopen 2 weken.Hamilton schreef:prachtig land hèDreetje schreef:We zijn weer terug van 12 dagen Noorwegen.
![]()
![]()
is dit de Bøyabreen gletscher?

met die heli kon je voor veel kronen even 10 minuten over de gletscher vliegen!!sbientje schreef:dat lijkt me dezelfde ja, alleen zonder heli

Misschien is dit iets?wenche schreef:Ik zoek nog dingen om te doen in de regio van Bergen...
Aangezien hier zoveel "kenners" zitten... Wat is nu echt de moeite waard om er voor op uit te trekken (behalve de mooie natuur)