Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lotgering wat als je niet thuis bent...
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Lotgering wat als je niet thuis bent...
Ik heb voor de 2e maal gevraagd zowel via mail als via de opmerkingen in de bestelling dat ik ruim van te voren gemeld moet krijgen wanneer de levering is dus minimaal 3 dagen van te voren.
En wat schetst mijn verbazing ik krijg vandaag een mail dat er morgen geleverd gaat worden. En er is morgen niemand die het in ontvangst kan nemen en de chauffeur weet niet hoe hij hier achterom moet komen om het er zelf neer te leggen.
Ik heb ze al gemaild dat morgen niet mogelijk is maar dat zullen ze morgen pas lezen ben ik bang. Enig idee wat ze dan doen?
Dat vind ik wel vervelend worden moet ik zeggen...
En wat schetst mijn verbazing ik krijg vandaag een mail dat er morgen geleverd gaat worden. En er is morgen niemand die het in ontvangst kan nemen en de chauffeur weet niet hoe hij hier achterom moet komen om het er zelf neer te leggen.
Ik heb ze al gemaild dat morgen niet mogelijk is maar dat zullen ze morgen pas lezen ben ik bang. Enig idee wat ze dan doen?
Dat vind ik wel vervelend worden moet ik zeggen...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Re: Lotgering wat als je niet thuis bent...
als het goed is staat er een mobiel nummer van de chauffeur in je mailtje, gewoon nu al even bellen....hier zetten ze het gewoon neer & wij zorgen dat de retour kratten klaar staan
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ja dat wil ik wel doen maar hij weet niet hoe hij hier achterom moet komen, was de vorige levering al een ramp en toen is hij toch aan de voordeur gekomen en dat is niet te bereiken met de auto.crutz schreef:als het goed is staat er een mobiel nummer van de chauffeur in je mailtje, gewoon nu al even bellen....hier zetten ze het gewoon neer & wij zorgen dat de retour kratten klaar staan
Ik ga hem maar even bellen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ben net teruggebeld door Lotgering en we gaan proberen het via de telefoon uit te leggen hoe hij bij de achteringang moet komen en het daar neer kan zetten....
ben benieuwd
ben benieuwd

-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik zette er ook altijd mijn vrije dag bij met het verzoek op die dagen te leveren.
De eerste keer dat het niet zo liep werd ik gebeld en werd het onder het terras gezet in mijn afgebakende voortuin. en de keer erop werd ik weer gebeld. Nee, je staat weer voor mijn huis zei ik nog
wederom alles neergezet, ik betaal vantevoren en heb nu alleen wat kratten staan van ze. Ik had afgesproken dat als hij in de buurt is hij ze onder mijn terras vandaan kon pakken. Vooralsnog staan ze er nog, ik bel binnenkort weer voor een nieuwe bestelling en hoop dat hij op vrijdag komt, zoniet, dan zet hij het maar weer onder het terras, en kan hij de andere kratten gewoon meenemen.
De eerste keer dat het niet zo liep werd ik gebeld en werd het onder het terras gezet in mijn afgebakende voortuin. en de keer erop werd ik weer gebeld. Nee, je staat weer voor mijn huis zei ik nog
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik mag achteraf nu betalen want ik ga geen geld buiten neerleggen....

-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
haha groot gelijk, ik betaal meestal direct als ik de bestelling via internet geplaatst heb via internetbankieren.malinois schreef:ik mag achteraf nu betalen want ik ga geen geld buiten neerleggen....