Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mensen die enorm bezig zijn met diervoeding
Moderator: moderatorteam
- schelsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
- Aantal honden: 3
Re: Mensen die enorm bezig zijn met diervoeding
Ik ben er wel wat mee bezig bij de honden, als ik brok geef moet het toch wat goede kwaliteit bevatten en ik maak heel regelmatig een groentenmix voor hen waar ik dan vlees en vis onder meng, ze krijgen suplimenten voor de gewrichten, visolie en maja pillen voor de jeuk
maar zelf let ik niet op mijn voeding, ik kan het niet opbrengen om voor mezelf nog elke dag gezond te koken, niet dat ik nooit kook hoor voor ons, maar niet elke dag en ik eet in de dag enorm weinig, zo weinig dat ik wel merk dat ik tegen de avond misselijk ben van de honger, dit is niet omdat ik op mijn lijn let maar omdat ik gewoon geen zin heb iets te maken van brood of zo, dan pak ik een appel of potje yogourt of eet een twix, of zo'n zakje soep van knorr, zelden fruit of verse groenten
ik zorg er wel voor dat mijn man gezonde voeding krijgt, dat wel, dan kook ik voor hem maar gooi voor mezelf een piza in de over bv, of eet soep met wat brood
dus helemaal niet gezond
al goed dat ik voor de honden wel wat meer moeite doen
maar zelf let ik niet op mijn voeding, ik kan het niet opbrengen om voor mezelf nog elke dag gezond te koken, niet dat ik nooit kook hoor voor ons, maar niet elke dag en ik eet in de dag enorm weinig, zo weinig dat ik wel merk dat ik tegen de avond misselijk ben van de honger, dit is niet omdat ik op mijn lijn let maar omdat ik gewoon geen zin heb iets te maken van brood of zo, dan pak ik een appel of potje yogourt of eet een twix, of zo'n zakje soep van knorr, zelden fruit of verse groenten
ik zorg er wel voor dat mijn man gezonde voeding krijgt, dat wel, dan kook ik voor hem maar gooi voor mezelf een piza in de over bv, of eet soep met wat brood
dus helemaal niet gezond
al goed dat ik voor de honden wel wat meer moeite doen
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
ik let veel meer op het eten van mijn hond dan op dat van mezelf..
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
De honden hier eten KVV in de zomer afgewisseld met pens en in de herfst en winter stel ik alles zelf samen voor ze. ( dit ivm de vliegen enz..
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ze ook gewoon spagetti en marcaroni, en patat, en pudding, en tum tummetjes krijgen. Doen we niet moeilijk over. Ook alle groenten die hier overblijven gaat naar hun toe. tis toch zonde om weg te gooien.
Zelf eten we aardig gezond. 5 van de 7 dagen groenten. Stukje vlees en aardappelen erbij. Rijst, spagetti marcaroni en ga maar door. En nee, wij letten niet op de kalorieen die er in een maaltijd zitten, ook niet wat er bv in een blik met saus zit. ook niet wat voor grondstoffen, mineralen etc er in zitten.
Chips , chocolade, chinees, patat gaat er bij mij altijd wel in. Charles is een grote vleeseter dus biologisch vlees zit er niet in. Onbetaalbaar is het dan.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ze ook gewoon spagetti en marcaroni, en patat, en pudding, en tum tummetjes krijgen. Doen we niet moeilijk over. Ook alle groenten die hier overblijven gaat naar hun toe. tis toch zonde om weg te gooien.
Zelf eten we aardig gezond. 5 van de 7 dagen groenten. Stukje vlees en aardappelen erbij. Rijst, spagetti marcaroni en ga maar door. En nee, wij letten niet op de kalorieen die er in een maaltijd zitten, ook niet wat er bv in een blik met saus zit. ook niet wat voor grondstoffen, mineralen etc er in zitten.
Chips , chocolade, chinees, patat gaat er bij mij altijd wel in. Charles is een grote vleeseter dus biologisch vlees zit er niet in. Onbetaalbaar is het dan.
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Een beetje werkt het wel zo. Ik let ook wel behoorlijk op mijn voeding, met uitzonderingsdagen waarop we lekker junkfood eten. Maar verder veel vegetarische maaltijden, verder alles zo biologisch mogelijk en een hoop groente en fruit.
En voor de honden probeer ik ook met lekker wat afwisseling zo goed mogelijke maaltijden voor ze te maken. Wel gebruik ik steeds vaker kvv, maar ik vul aan met alles wat ik maar gezond en lekker voor ze vind. Zij krijgen eigenlijk weinig of geen junkfood, wat ik zelf dus wel eet.
En voor de honden probeer ik ook met lekker wat afwisseling zo goed mogelijke maaltijden voor ze te maken. Wel gebruik ik steeds vaker kvv, maar ik vul aan met alles wat ik maar gezond en lekker voor ze vind. Zij krijgen eigenlijk weinig of geen junkfood, wat ik zelf dus wel eet.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
nee... geen grapje.Jippie schreef:christina schreef:Is dit een grapje??ignit schreef:ik ben voor mezelf net zo natuurlijk mogelijk bezig als voor mijn honden - niet alleen op het gebied van verse, onbewerkte voeding...
zaterdagavond gleed ik uit op de tegels (made-in-china-slippers) en ik brak mijn pols. half uurtje later zaten we bij onze natuurlijke genezer en werd mijn pols gezwachteld met kruiden. zondag voelde ik de botten aan en in elkaar klikken - rare ervaring was dat trouwens, kreeg het heel warm en toen bewogen gewricht en de botten uit zichzelf naar elkaar toe.. gisteren werd ik gezachteld met kruiden om 'het vlees recht te zetten' en overmorgen moet ik naar hem terug. dan hoor ik of ik mijn arm nog een week moet rusten of dat ik hem weer kan beginnen te gebruiken.
wat eten betreft, eten we veel groente uit eigen tuin en veel vers fruit uit eigen tuin, maar ik kan niet zeggen dat we elke dag optimaal eten volgens de 'schijf'.
vriendelijke groet,
ignt bekken
ben gisteren terug geweest en arm zit goed aan de pols maar de hand is nog niet goed. dus opnieuw zwachtelen... heb wel flink gejodeld vannacht...
ik weet dat het raar klinkt maar wat betreft kapotte botten en verkeerd gegroeide botten en trauma's is de genezing met de natuurgeneeskunde sneller en beter dan met de reguliere geneeskunde. alles is gebaseerd op het principe van zacht maken (het bot), goed zetten en weer laten harden. komt geen gips aan te pas, hooguit een kartonnetje om de arm te ondersteunen.
vriendelijke groet,
ignit bekken
- christina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
- Aantal honden: 1
Is dit een grapje??
[/quote]
[/quote]
nee... geen grapje.
ben gisteren terug geweest en arm zit goed aan de pols maar de hand is nog niet goed. dus opnieuw zwachtelen... heb wel flink gejodeld vannacht...
... nu duurt het nog een week voor het genezen is.
ik weet dat het raar klinkt maar wat betreft kapotte botten en verkeerd gegroeide botten en trauma's is de genezing met de natuurgeneeskunde sneller en beter dan met de reguliere geneeskunde. alles is gebaseerd op het principe van zacht maken (het bot), goed zetten en weer laten harden. komt geen gips aan te pas, hooguit een kartonnetje om de arm te ondersteunen.
vriendelijke groet,
ignit bekken[/quote]
Heel bijzonder maar ik zou het er echt niet op durven te gokken.......................Hoe maak je bot zacht?
nee... geen grapje.
vriendelijke groet,
ignit bekken[/quote]
Heel bijzonder maar ik zou het er echt niet op durven te gokken.......................Hoe maak je bot zacht?

-
Wilm@
Ik vraag mij af hoe je bot van buitenaf kunt zacht maken? Geen enkele kruidenmix kan dit voor elkaar krijgen.
Dat zou ook heel erg zijn als dit kan want tijdens het bereiden van eten, iets wat je toch minstens 1 a 2 keer per dag doet, gebruik je kruiden. En of de mix dan wel of niet klopt, is nog maar de vraag.
Een beetje kok zou dus vreselijke problemen krijgen. Zijn botten welke zich in zijn vingers bevinden moeten boterzacht zijn.
Bot heeft van nature al de eigenschap om de verbinding geheel zelfstandig te herstellen, daar heb je geen kruiden voor nodig. Het enige wat je nodig hebt is gips om die verbinding tegen elkaar te houden zodat het breukje de tijd krijgt om aan elkaar te groeien. Komt geen pilletje bij kijken, geen truckjes en ook geen kruiden. Alles verloopt zoals je lichaam is ingesteld, a la naturel.
Als het, zoals jij beweert, zacht gemaakt kan worden van buitenaf, heb je daar niks aan. Het is zacht maar de verbinding is er niet dus groeit het ook niet aan elkaar. Zo simpel als wat!
Dat zou ook heel erg zijn als dit kan want tijdens het bereiden van eten, iets wat je toch minstens 1 a 2 keer per dag doet, gebruik je kruiden. En of de mix dan wel of niet klopt, is nog maar de vraag.
Een beetje kok zou dus vreselijke problemen krijgen. Zijn botten welke zich in zijn vingers bevinden moeten boterzacht zijn.
Bot heeft van nature al de eigenschap om de verbinding geheel zelfstandig te herstellen, daar heb je geen kruiden voor nodig. Het enige wat je nodig hebt is gips om die verbinding tegen elkaar te houden zodat het breukje de tijd krijgt om aan elkaar te groeien. Komt geen pilletje bij kijken, geen truckjes en ook geen kruiden. Alles verloopt zoals je lichaam is ingesteld, a la naturel.
Als het, zoals jij beweert, zacht gemaakt kan worden van buitenaf, heb je daar niks aan. Het is zacht maar de verbinding is er niet dus groeit het ook niet aan elkaar. Zo simpel als wat!
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Misschien kan Casey zijn licht even laten schijnen over de kruidenwindsels 
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
ik begrijp jullie argwaan heel goed, maar de natuurgeneeskunde die deze geheimen kent, was al op haar hoogtepunt toen wij nog in gotten woonden en elkaar met knuppels te lijf gingen. de manier om op deze manier botten te helen is al zo oud als de mensheid en hoe je dat doet - botmassa zacht maken zodat het opnieuw gevormd en gecorrigeerd kan worden - zijn op bepaalde plekken op aarde bewaard gebleven door overlevering.
er moet via google ook wel het eea te vinden zijn, want surinaamse natuurgenezers hebben al een paar keer op amerikaanse universiteiten gedemonstreerd hoe het gedaan wordt en hoe het in zijn werk gaat, zonder het geheim prijs te geven.
het heeft allemaal te maken met het feit, dat een lichaam zichzelf kan genezen, als het de kans krijt en op de juiste manier begeleid wordt. in noord amerika zitten ook goede natuurgenezers, ook voor huisdieren. mensen als Mary L. Wulff-Tilford en haar man:
"Voor veel mensen is het moeilijk om een levend wezen toe te staan om zichzelf te genezen. Hiervoor is vertrouwen nodig in iets dat onze grootste wetenschappers nog steeds niet kunnen doorgronden.
De opmerkelijke, bijna wonderbaarlijke mogelijkheid van een levend wezen om zichzelf te kunnen genezen. Elk levend wezen, mens of dier, heeft een manier om zichzelf te genezen en gezond te blijven en deze werkt veel efficiënter dan alles wat voortgekomen is uit het menselijke intellect.
Om kruiden de kans te geven om optimaal te kunnen werken is respect en eerbied nodig van de gebruiker voor de genezende krachten, waarmee we allemaal geboren zijn."
bron: http://barf-natuurlijk.nl/kruiden/kruid ... ieren.html
vriendelijke groet,
ignit bekken.
er moet via google ook wel het eea te vinden zijn, want surinaamse natuurgenezers hebben al een paar keer op amerikaanse universiteiten gedemonstreerd hoe het gedaan wordt en hoe het in zijn werk gaat, zonder het geheim prijs te geven.
het heeft allemaal te maken met het feit, dat een lichaam zichzelf kan genezen, als het de kans krijt en op de juiste manier begeleid wordt. in noord amerika zitten ook goede natuurgenezers, ook voor huisdieren. mensen als Mary L. Wulff-Tilford en haar man:
"Voor veel mensen is het moeilijk om een levend wezen toe te staan om zichzelf te genezen. Hiervoor is vertrouwen nodig in iets dat onze grootste wetenschappers nog steeds niet kunnen doorgronden.
De opmerkelijke, bijna wonderbaarlijke mogelijkheid van een levend wezen om zichzelf te kunnen genezen. Elk levend wezen, mens of dier, heeft een manier om zichzelf te genezen en gezond te blijven en deze werkt veel efficiënter dan alles wat voortgekomen is uit het menselijke intellect.
Om kruiden de kans te geven om optimaal te kunnen werken is respect en eerbied nodig van de gebruiker voor de genezende krachten, waarmee we allemaal geboren zijn."
bron: http://barf-natuurlijk.nl/kruiden/kruid ... ieren.html
vriendelijke groet,
ignit bekken.
-
Mojuan
- Zeer actief
Bij mij zal het dus geen uitwerking hebben, aangezien ik er niets van geloof.
Dus eigenlijk is het een soort van placebo
Die werkt ook als je erin gelooft dat je een echt medicijn krijgt.
Dus eigenlijk is het een soort van placebo

-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
nadat het bot zacht en flexibel gemaakt is - er is een filmpje op internet waar je een surinaamse natuurgenezer aan het werk ziet in een amerikaanse universiteit, weet niet waar - wordt de flexibele massa voorzichtig aan elkaar gedrukt en gevormd. laat ik er maar duidelijk bijschrijven: zonder chirurgische ingreep.Wilm@ schreef:Bot heeft van nature al de eigenschap om de verbinding geheel zelfstandig te herstellen, daar heb je geen kruiden voor nodig. Het enige wat je nodig hebt is gips om die verbinding tegen elkaar te houden zodat het breukje de tijd krijgt om aan elkaar te groeien. Komt geen pilletje bij kijken, geen truckjes en ook geen kruiden. Alles verloopt zoals je lichaam is ingesteld, a la naturel.
daarna wordt met andere kruiden het hard worden en genezen bevordert. de genezing van een gewone breuk duurt bij ons drie weken.... en het risico dat iets verkeerd groeit, is 0 komma 0.
er komen tegenwoordig steeds meer duitsers om hier te genezen van oude breuken - het amerikaanse baskettbal heeft de natuurgenezers ook ontdekt. stel je voor dat deze oeroude methode erkend en bekend zou worden in bijv europa.... dan konden allerlei industrien die zich gevormd hebben rond het genezen van botbreuken, hun tent wel sluiten.
vriendelijke groet,
ignit bekken.
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
je hoeft er niet in te geloven... het gebeurt vanzelf.Paulala schreef:Bij mij zal het dus geen uitwerking hebben, aangezien ik er niets van geloof.
Dus eigenlijk is het een soort van placebo![]()
-
Mojuan
- Zeer actief
ignit schreef:je hoeft er niet in te geloven... het gebeurt vanzelf.Paulala schreef:Bij mij zal het dus geen uitwerking hebben, aangezien ik er niets van geloof.
Dus eigenlijk is het een soort van placebo![]()
Maar jij zegt toch dit:
ignit schreef:
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar ik maak daaruit op dat je erop moet vertrouwen omdat het anders niet lukt.

-
Marion.
Overigens moet ik zeggen dat ik sinds ik Saar heb, wel heel veel meer van voedsel af weet. Ik dacht bijvoorbeeld altijd dat er in ijsbergsla meer vitamientjes zaten dan in gewone (veel lekkerder) botersla. Niets is minder waar.
Ik ken nu ook de spijsvertering-opwekkende kruidjes, en die gebruik ik kwistig voor manlief (voor mij is het niet nodig, maar ik eet wel graag gezond). En de blommetjes van de komkommerplant gaan ook fijn door de sla. Staat ook leuk.
Ik ben wel meer met voeding bezig sinds ik Saar heb. Maar daarmee ook gelijk voor onszelf.
Ik ken nu ook de spijsvertering-opwekkende kruidjes, en die gebruik ik kwistig voor manlief (voor mij is het niet nodig, maar ik eet wel graag gezond). En de blommetjes van de komkommerplant gaan ook fijn door de sla. Staat ook leuk.
Ik ben wel meer met voeding bezig sinds ik Saar heb. Maar daarmee ook gelijk voor onszelf.
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
paulala, je schrijft eerst dat het bij jou niet werkt, omdat je er niet in gelooft... dan antwoord ik dat je er niet in hoefte te geloven, dat het vanzelf gebeurt.
dan citeer je een stukje en draai je ineens om en heb je het over vertrouwen.... sorry, daar kan ik niks mee verder.
vriendelijke groet,
ignit bekken.
dan citeer je een stukje en draai je ineens om en heb je het over vertrouwen.... sorry, daar kan ik niks mee verder.
vriendelijke groet,
ignit bekken.
-
linlin
zonder het geheim prijs te geven? waarom dient zoiets dan geheim te blijven?ignit schreef: er moet via google ook wel het eea te vinden zijn, want surinaamse natuurgenezers hebben al een paar keer op amerikaanse universiteiten gedemonstreerd hoe het gedaan wordt en hoe het in zijn werk gaat, zonder het geheim prijs te geven.
-
Wilm@
Domheid?linlin schreef:zonder het geheim prijs te geven? waarom dient zoiets dan geheim te blijven?ignit schreef: er moet via google ook wel het eea te vinden zijn, want surinaamse natuurgenezers hebben al een paar keer op amerikaanse universiteiten gedemonstreerd hoe het gedaan wordt en hoe het in zijn werk gaat, zonder het geheim prijs te geven.
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
nee, niet uit domheid. hierbij wat meer informatie over de naam en faam van Pake - ik woon bij hem in de buurt en hij behandelt mij ook.Wilm@ schreef:Domheid?linlin schreef:zonder het geheim prijs te geven? waarom dient zoiets dan geheim te blijven?ignit schreef: er moet via google ook wel het eea te vinden zijn, want surinaamse natuurgenezers hebben al een paar keer op amerikaanse universiteiten gedemonstreerd hoe het gedaan wordt en hoe het in zijn werk gaat, zonder het geheim prijs te geven.
http://www.onzewereld.nl/index.php?articleId=582&page=3
http://gillesdubbeld.waarbenjij.nu/inde ... id=2724206
http://parbode.com/index.php?option=com ... &Itemid=36
excuses voor mijn off-topic verhaal in deze draad.
vriendelijke groet,
ignit bekken.
-
Mojuan
- Zeer actief
Voor mij is het regelrechte onzin en ik geloof er niets van.

- fleurie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell, Duitse herder
- Aantal honden: 3
Hier ook ongeveer zomassam schreef:ik ben zelf niet heel druk met diervoeding bezig. ik let op de hond en als die het goed doet dan is voor mij de aldi brok bij wijze van spreken nog goed genoeg en ik kijk naar smaak waardoor ze frolic als snoepje hebben (sam soms stiekum) en regelmatir kvv krijgen.
idem ben ik met mijn eigen voeding bezig. ik let op dat ik vaak gezond eet dus niet elke week friet en vettigheid etc maar verder is het ook vrij makkelijk.

- christina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
Ik vind het nogal schokkend dat als iemand een ontdekking zou doen waar veel mensen wat aan zouden hebben ze dit geheim houden.
Verder geloof ik er ook niet in.
Verder geloof ik er ook niet in.

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Ik ben er qua hond niet zo mee bezig. Wel eens geweest, ivm huidproblemen, maar daar is hij overheen gegroeid.
Ik geef kvv omdat ik het mij niet leuk lijkt om altijd maar in de droge brokken te moeten vreten, dat lijkt mij zelf niks. Verder hou ik er geen diepgaande theorieen op na.
Felix eet ook vrijwel elke dag onze etensresten en snijafval van vlees en groente enzo. Soms maak ik wel eens een heel mooi bordje op van de resten, met een schaaltje yoghurt na
Hoewel ik erg hou van vers en goed eten hou ik er een vrij ongezond eetpatroon op na waarschijnlijk. Volgens de momenteel heersende standaard tenminste.
Ik geef kvv omdat ik het mij niet leuk lijkt om altijd maar in de droge brokken te moeten vreten, dat lijkt mij zelf niks. Verder hou ik er geen diepgaande theorieen op na.
Felix eet ook vrijwel elke dag onze etensresten en snijafval van vlees en groente enzo. Soms maak ik wel eens een heel mooi bordje op van de resten, met een schaaltje yoghurt na
Hoewel ik erg hou van vers en goed eten hou ik er een vrij ongezond eetpatroon op na waarschijnlijk. Volgens de momenteel heersende standaard tenminste.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
- Aantal honden: 2
Heb me er wel een tijdje wat meer in verdiept, in hondevoeding, en wilde het toen heel goed doen... Ben er nu achter dat ze het op een goedkope brok in combi met smuldier een stuk beter doen dan op een dure brok of op alleen kvv! Is fijn want mijn financien laten ook geen dure dingen toe helaas. Ook niet voor mezelf trouwens. Ik zou best graag heel bewust en biologisch eten maar dat is helaas niet te betalen voor een heel gezin . Dus voor onszelf doen we redelijk gezond maar gewoon en dat geld voor de honden ook. Als ze het goed doen op goedkoop voer zie ik ook eigenlijk de noodzaak niet om er iets heel duurs in te gaan stoppen... Goed is goed toch ?
-
linlin
ja. maar waarom dat geheimzinnige? met dressings botbreuken kunnen genezen; dat is toch een doorbraak van jewelste! staan de dames en heren van de farmaceutische industrie niet in rotten van tien opgesteld op zijn stoep? heeft de beste meneer pake zelf geen zin om den geheelen menschheid te verblijden met zijn inzichten?ignit schreef: nee, niet uit domheid. hierbij wat meer informatie over de naam en faam van Pake - ik woon bij hem in de buurt en hij behandelt mij ook.
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Maar hoe weet je dan dat het bot gebroken is?linlin schreef:ja. maar waarom dat geheimzinnige? met dressings botbreuken kunnen genezen; dat is toch een doorbraak van jewelste! staan de dames en heren van de farmaceutische industrie niet in rotten van tien opgesteld op zijn stoep? heeft de beste meneer pake zelf geen zin om den geheelen menschheid te verblijden met zijn inzichten?ignit schreef: nee, niet uit domheid. hierbij wat meer informatie over de naam en faam van Pake - ik woon bij hem in de buurt en hij behandelt mij ook.
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
En on-topic: ik denk dat ik meer bezig ben met wat ZaZa eet, dan met wat ik zelf eet.
Behalve als het gaat om hoeveelheden. Ik moet zelf heel erg op letten hoeveel ik eet, want kom best makkelijk aan. ZaZa kan echt eten wat ze wil en blijft slank. Ik merk dat ik het fijn vind dat ik er bij haar niet op hoef te letten en dat het niet erg is als ze of en toe een extra koekje krijgt.
Behalve als het gaat om hoeveelheden. Ik moet zelf heel erg op letten hoeveel ik eet, want kom best makkelijk aan. ZaZa kan echt eten wat ze wil en blijft slank. Ik merk dat ik het fijn vind dat ik er bij haar niet op hoef te letten en dat het niet erg is als ze of en toe een extra koekje krijgt.