ik zou niet snel voor twee pups kiezen maar meer uit praktisch oogpunt; zindelijk maken en zo lijkt me een heel gedoe met twee pups. Twee volwassen honden lijkt me geen probleem, wel leuk juist!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ervaring met twee honden tegelijk nemen? Update Ze zijn er!
Moderator: moderatorteam
-
miekmiek
Re: ervaring met twee honden tegelijk nemen? Update Ze zijn
wat leuk, veel plezier!
ik zou niet snel voor twee pups kiezen maar meer uit praktisch oogpunt; zindelijk maken en zo lijkt me een heel gedoe met twee pups. Twee volwassen honden lijkt me geen probleem, wel leuk juist!
-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
oh wat leuk.. ben benieuwd hoe het gaat met wennen enzo... het zijn mooie honden !!
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
leuk !
ennuh, wat trainen betreft, ik zou ze in het begin zeker wel even apart trainen, gewoon om een betere band met ze op te bouwen. zodat de honden jou ook beter gaan leren kennen.
en wat betreft loslopen, zou ik degene die het meest aan je hangt na een tijdje los proberen te laten lopen, en de andere vast. en als dat goed gaat, de andere los doen, als de ene vast zit. dus om - en om. dan blijft de hond die los loopt misschien al beter bij je, omdat zijn maatje vast zit.
ennuh, wat trainen betreft, ik zou ze in het begin zeker wel even apart trainen, gewoon om een betere band met ze op te bouwen. zodat de honden jou ook beter gaan leren kennen.
en wat betreft loslopen, zou ik degene die het meest aan je hangt na een tijdje los proberen te laten lopen, en de andere vast. en als dat goed gaat, de andere los doen, als de ene vast zit. dus om - en om. dan blijft de hond die los loopt misschien al beter bij je, omdat zijn maatje vast zit.
-
Neeltje
Twee leuke honden. Ik zou niet te moeilijk doen en ze gewoon meteen met jouw regels verder opvoeden.