Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puppy; op vaste tijden voeren of zelf laten kiezen?
Moderator: moderatorteam
- Daisylove
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Chihuahua
- Aantal honden: 1
Puppy; op vaste tijden voeren of zelf laten kiezen?
Mijn puppy is 11 weken oud en ze krijgt puppybrokjes die ik eerst in water week. Nu krijgt ze om 08:00, 13:00 en 18:00 een handjevol in haar voerbakje maar ze kijkt er niet naar om. Als ik het laat staan gaat ze af en toe heen om te eten en na een tijdje is het bakje leeg. Wat kan ik het beste doen?
*Daisy* 24-03-2011 - 02-03-2012
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Re: Puppy; op vaste tijden voeren of zelf laten kiezen?
Waarom week je de brokjes eerst in water? Vind ze het moeilijk om te kauwen, heeft ze weinig tandjes of wat?
En ik heb het hier zo gedaan. Eten aangeboden, 5 minuten laten staan, wilde ze niet meteen eten, dan zette ik het weg en probeerde het een half uur later nog een keer. Hier moet ze gelijk alles opeten. Dat 2 keer per dag nu. Toen ze nog heel jong was, 11 weken ook ongeveer, kreeg ze 4 keer per dag te eten op dezelfde manier..
En ik heb het hier zo gedaan. Eten aangeboden, 5 minuten laten staan, wilde ze niet meteen eten, dan zette ik het weg en probeerde het een half uur later nog een keer. Hier moet ze gelijk alles opeten. Dat 2 keer per dag nu. Toen ze nog heel jong was, 11 weken ook ongeveer, kreeg ze 4 keer per dag te eten op dezelfde manier..
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Vaste tijden en als de bak niet leeg is haal ik het weg.
Waarom week je die brokjes inderdaad? Dat snap ik ook niet.
Waarom week je die brokjes inderdaad? Dat snap ik ook niet.
- Daisylove
- Vaste gebruiker
Ik week de brokjes omdat ze ze anders moeilijk weg krijgt. Ze is een chihuahua pup dus ze heeft echt nog een inimini gebitje en weinig tandjes. Haar gebit is helemaal nagekeken en was niets op aan te merken maar als ik ze gewoon hard laat eet ze ze helemaal moeilijk. Nu met weken eet ze meer en makkelijker.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
huh? Ook een chihuahua met een volledig gebit (hoezo "niets op aan te merken" in combinatie met "weinig tandjes"..??) kan brokjes eten hoor!Daisylove schreef:Ik week de brokjes omdat ze ze anders moeilijk weg krijgt. Ze is een chihuahua pup dus ze heeft echt nog een inimini gebitje en weinig tandjes. Haar gebit is helemaal nagekeken en was niets op aan te merken maar als ik ze gewoon hard laat eet ze ze helemaal moeilijk. Nu met weken eet ze meer en makkelijker.
Overweeg anders een kvv als smuldier?
Maar, hoe dan ook vind het wat apart dat een pup geen brokjes kan eten (het moeten natuurlijk wel geschikte brokjes voor een chi-pup zijn
Suzanne
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Ik voer niet op vaste tijden.
Weet je zeker dat je niet teveel voer geeft? Dat gaat namelijk nogal snel bij een chihuahua pup.
Van energique heb je kleine rondjes van 25 gram zacht voedsel, misschien is dat wat?
Weet je zeker dat je niet teveel voer geeft? Dat gaat namelijk nogal snel bij een chihuahua pup.
Van energique heb je kleine rondjes van 25 gram zacht voedsel, misschien is dat wat?
-
Lillith
- Zeer actief
Ik voer op vaste tijden na een kwartier gaat het weg.
Heb je RC puppiebrokjes die zijn heel klein, zo klein dat mijn Ollie ze naar binnen slurpte.
Ik ben hem op Lillith's voer aan het wennen, nou moet ie kauwen en dat gaat prima.
Was wel heel grappig, 1 brokje in zijn bek dan een plekje opzoeken en kauwen.
Heb je RC puppiebrokjes die zijn heel klein, zo klein dat mijn Ollie ze naar binnen slurpte.
Ik ben hem op Lillith's voer aan het wennen, nou moet ie kauwen en dat gaat prima.
Was wel heel grappig, 1 brokje in zijn bek dan een plekje opzoeken en kauwen.
-
Joey.K
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dat we onze pup ophaalden kreeg hij de hele dag door, na 1,5 week zijn we overgestapt op tijden, en dan niet echt vaste tijden maar we bieden het aan, eet hij het niet op dan halen we het weg. Anders vreten onze katten het allemaal op, enhebben we helemaal geen overzicht meer op hoeveel hij eet.
En door zn brokjes doen we laatste paar dagen een klein lepeltje natvoer, dan maakt blijkbaar dat het lekkerder ruikt
dus nu gaat het bakje schoonleeg 
En door zn brokjes doen we laatste paar dagen een klein lepeltje natvoer, dan maakt blijkbaar dat het lekkerder ruikt
-
Lillith
- Zeer actief
Dat doe ik altijd een beetje kattenprut er door, lekkerJoey.K schreef:Dat we onze pup ophaalden kreeg hij de hele dag door, na 1,5 week zijn we overgestapt op tijden, en dan niet echt vaste tijden maar we bieden het aan, eet hij het niet op dan halen we het weg. Anders vreten onze katten het allemaal op, enhebben we helemaal geen overzicht meer op hoeveel hij eet.
En door zn brokjes doen we laatste paar dagen een klein lepeltje natvoer, dan maakt blijkbaar dat het lekkerder ruiktdus nu gaat het bakje schoonleeg
- Daisylove
- Vaste gebruiker
Ik heb de puppybrok van Eukanuba voor de kleinste hondenrassen.
Dat we haar vorige week kochten kreeg ze dat bij haar vorige eigenaar ook dus ik wil liever dat merk houden anders kan ze diarree krijgen toch?
En er is verder toch op zich niets verkeerds aan dat ik ze week? Bedoel het word er alleen zacht van verder niets. Haar tandjes moeten gewoon iets sterker worden nog, ze is ook pas met 10 weken bij de moeder vandaan en dronk toen ook nog wel eens bij de moeder.
Dat we haar vorige week kochten kreeg ze dat bij haar vorige eigenaar ook dus ik wil liever dat merk houden anders kan ze diarree krijgen toch?
En er is verder toch op zich niets verkeerds aan dat ik ze week? Bedoel het word er alleen zacht van verder niets. Haar tandjes moeten gewoon iets sterker worden nog, ze is ook pas met 10 weken bij de moeder vandaan en dronk toen ook nog wel eens bij de moeder.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Eh... ??Daisylove schreef:Ik heb de puppybrok van Eukanuba voor de kleinste hondenrassen.
Het arme dier is net 1 week bij de fokker weg en jij bent al de tweede eigenaar?
Ik mis iets hoor... denk ik.. gevoelsmatig klopt er iets niet.
Een hondje wat gezond is moet gewoon brokjes kunnen eten; ik denk dus eerder dat er iets mis is met het gebitje. Was je met pup bij je eigen dierenarts?
Bij welke fokker komt ze vandaan? Een pup van 10 weken die nog drinkt bij de moeder???
Wat zegt de fokker dan over het weken van brokjes? Of de dierenarts?
Heb je een foto van pup? Een recente, dus letterlijk van gisteren of vandaag?
Suzanne
- Valerie
- Zeer actief
Het is niet raar voor een pup om met 10 weken nog bij hun moeder te drinken. Jigzy en haar zusje dronken bij hun moeder tot ze 3 maanden waren en toen heb ik het zelf afgekapt (moeder een t-shirt aangedaan).
-
Lillith
- Zeer actief
Met 10 wkn. gekocht staat er nu een week aanwezig....Suzanne123 schreef:Eh... ??Daisylove schreef:Ik heb de puppybrok van Eukanuba voor de kleinste hondenrassen.
Het arme dier is net 1 week bij de fokker weg en jij bent al de tweede eigenaar?
Ik mis iets hoor... denk ik.. gevoelsmatig klopt er iets niet.
Een hondje wat gezond is moet gewoon brokjes kunnen eten; ik denk dus eerder dat er iets mis is met het gebitje. Was je met pup bij je eigen dierenarts?
Bij welke fokker komt ze vandaan? Een pup van 10 weken die nog drinkt bij de moeder???
Wat zegt de fokker dan over het weken van brokjes? Of de dierenarts?
Heb je een foto van pup? Een recente, dus letterlijk van gisteren of vandaag?
Suzanne
wat een paniek weer
TS ik zou de brokjes dan maar blijven weken en langzaam wat minder vocht erbij doen.
Je kan er ook wat melk of karnemelk over doen. Lepel yoghurt is prima.
Ze heeft waarschijnlijk geen geweldig gebit qua leeftijd zou ze moeten kunnen kauwen.
Mijn pup dronk ook nog bij Mams, de eerste dagen heb ik hem veel water bijgegeven ( het voer, en bakje water poedelen).
Succes
-
koentje
daisylove,
Het is inderdaad heel verstandig voorzichtig te zijn met voerverandering. Je kunt wel veranderen maar dan moet je verspreid over een week steeds een beetje nieuw voer door het oude mengen, steeds een beetje meer en dan het andere voer verminderen natuurlijk...
Gaat ze aan de diarree, dan ga je weer even een beetje terug. Op die manier kun je een verandering wel doorvoeren. Misschien is vers voer (bijv. carnibest) een idee. Dat vindt ze vast ook lekkerder. Dat is alleen wat lastig als je hele kleine beetjes nodig hebt. Het is namelijk altijd ingevroren.
Met een kartelmes eerst licht laten ontdooien, dan kun je het snijden en in porties invriezen. Onze pup vindt het heerlijk en heeft een duidelijke voorkeur boven zijn brokjes. 
Het is inderdaad heel verstandig voorzichtig te zijn met voerverandering. Je kunt wel veranderen maar dan moet je verspreid over een week steeds een beetje nieuw voer door het oude mengen, steeds een beetje meer en dan het andere voer verminderen natuurlijk...
Gaat ze aan de diarree, dan ga je weer even een beetje terug. Op die manier kun je een verandering wel doorvoeren. Misschien is vers voer (bijv. carnibest) een idee. Dat vindt ze vast ook lekkerder. Dat is alleen wat lastig als je hele kleine beetjes nodig hebt. Het is namelijk altijd ingevroren.
-
koentje
Als een hond diarree krijgt van verschil in brok is dat een symptoom van te een eenzijdig dieet.
Voer hem vooral elke keer iets heel anders. Veel gezonder. Een gezonde pup kan dat echt hebben. Niet zo bangig.
Oei...............ik weet niet hoe je hier aan komt. Ik heb gelezen dat eenzijdig voer juist goed is en honden geen behoefte hebben aan afwisseling zoals wij. Het voor hun gevoelige darmsysteem ook helemaal niet goed is. Ik vind je dus niet 'bangig, maar verstandig. Maar zeker weten doe ik het niet. Ik ben ook maar een beginneling
...
Voer hem vooral elke keer iets heel anders. Veel gezonder. Een gezonde pup kan dat echt hebben. Niet zo bangig.
Oei...............ik weet niet hoe je hier aan komt. Ik heb gelezen dat eenzijdig voer juist goed is en honden geen behoefte hebben aan afwisseling zoals wij. Het voor hun gevoelige darmsysteem ook helemaal niet goed is. Ik vind je dus niet 'bangig, maar verstandig. Maar zeker weten doe ik het niet. Ik ben ook maar een beginneling
- Valerie
- Zeer actief
Daar zorgen de brokkenfabrikanten voor. Als je vlees voert heb je hier geen last van. Mijn honden eten elke dag wat anders en stralen je tegemoetkoentje schreef:Als een hond diarree krijgt van verschil in brok is dat een symptoom van te een eenzijdig dieet.
Oei...............ik weet niet hoe je hier aan komt. Ik heb gelezen dat eenzijdig voer juist goed is en honden geen behoefte hebben aan afwisseling zoals wij. Het voor hun gevoelige darmsysteem ook helemaal niet goed is. Ik vind je dus niet 'bangig, maar verstandig. Maar zeker weten doe ik het niet. Ik ben ook maar een beginneling...
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Misschien is het wat om af te wisselen met blikvoer/maaltijdzakjes. Meer dan een half maaltijdzakje per keer zou ik met zo'n kleintje niet geven. Toen mijn hond die leeftijd was gebruikte ik de maaltijdzakjes uit een puppypakket van Pedigree, eens per dag en de overige maaltijden de droge brokjes. Met ca 3 maanden ben ik overgestapt op vers vlees (Smuldier).

Groetjes,
Sandra
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
wat is er mis met een pup die op die leeftijd nog bij de moeder drinkt?Suzanne123 schreef:Bij welke fokker komt ze vandaan? Een pup van 10 weken die nog drinkt bij de moeder???
Suzanne
ik vind het geweldig, dat een moeder die brokken eet zo lang melk geeft... mijn hondenmoeders hadden altijd melk voor de pup die bij mij bleef tot haar spijsvertering 100% functioneerde - en dat was meestal 13-14 weken.
vriendelijke groet,
ignit bekken.
-
Lillith
- Zeer actief
Ik denk al wat straalt hier zo, en dat met brokkenValerie schreef:Daar zorgen de brokkenfabrikanten voor. Als je vlees voert heb je hier geen last van. Mijn honden eten elke dag wat anders en stralen je tegemoetkoentje schreef:Als een hond diarree krijgt van verschil in brok is dat een symptoom van te een eenzijdig dieet.
Oei...............ik weet niet hoe je hier aan komt. Ik heb gelezen dat eenzijdig voer juist goed is en honden geen behoefte hebben aan afwisseling zoals wij. Het voor hun gevoelige darmsysteem ook helemaal niet goed is. Ik vind je dus niet 'bangig, maar verstandig. Maar zeker weten doe ik het niet. Ik ben ook maar een beginneling...
- Daisylove
- Vaste gebruiker
@Suzanne123:
de fokker was uiteraard de eerste eigenaar. Ik heb haar op 4-6 gekocht toen ze 10 weken oud was; ze was de enige pup nog die er was haar zusjes waren al verkocht. En zolang de moeder melk geeft blijft de pup wel drinken denk ik. Misschien dat ze haar nog niet zolang hebben aangewend om brokjes te eten. De fokker, of nouja fokker hij had een nestje gefokt met zijn hond dan ik noem het wel fokker maar het is niet zijn beroep ofzo. Hij zei ook dat ze wel eens brokken van de moeder stal, en als je even goed mijn beginbericht leest staat er dat ze ze wel kan eten maar dat ze er gewoon lang over doet en sneller eet als ik ze week.
En ik heb haar dus net een week dus een eigen dierenarts heb ik nog niet. Ben gewoon naar de DierOtheek geweest in de Dier-All in winkel, ik neem aan dat ze daar geen onbeleerde smurf neerzetten maar een dierenarts die weet waar ze het over heeft. Ze leek mij tenminste super heeft me heel veel uitgelegd etc. Maar nu ben ik dus vergeten te vragen over het voer. Dom van me ja ik weet het.
Een recente foto van haar:

ze woog trouwens bij de dierenarts 1300 gram, dat is een mooi gewicht hoor voor een chihuahua pup!
Maar om even een lang verhaal kort te maken, ik maak me niet direct druk dat ze ondervoed raakt ofzo ik wil gewoon graag weten wat beter is voor een hond: op vaste tijden eten geven of gewoon het bakje laten staan zodat ze zelf kan bepalen wanneer ze wil eten.
de fokker was uiteraard de eerste eigenaar. Ik heb haar op 4-6 gekocht toen ze 10 weken oud was; ze was de enige pup nog die er was haar zusjes waren al verkocht. En zolang de moeder melk geeft blijft de pup wel drinken denk ik. Misschien dat ze haar nog niet zolang hebben aangewend om brokjes te eten. De fokker, of nouja fokker hij had een nestje gefokt met zijn hond dan ik noem het wel fokker maar het is niet zijn beroep ofzo. Hij zei ook dat ze wel eens brokken van de moeder stal, en als je even goed mijn beginbericht leest staat er dat ze ze wel kan eten maar dat ze er gewoon lang over doet en sneller eet als ik ze week.
En ik heb haar dus net een week dus een eigen dierenarts heb ik nog niet. Ben gewoon naar de DierOtheek geweest in de Dier-All in winkel, ik neem aan dat ze daar geen onbeleerde smurf neerzetten maar een dierenarts die weet waar ze het over heeft. Ze leek mij tenminste super heeft me heel veel uitgelegd etc. Maar nu ben ik dus vergeten te vragen over het voer. Dom van me ja ik weet het.
Een recente foto van haar:

ze woog trouwens bij de dierenarts 1300 gram, dat is een mooi gewicht hoor voor een chihuahua pup!
Maar om even een lang verhaal kort te maken, ik maak me niet direct druk dat ze ondervoed raakt ofzo ik wil gewoon graag weten wat beter is voor een hond: op vaste tijden eten geven of gewoon het bakje laten staan zodat ze zelf kan bepalen wanneer ze wil eten.
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
ik zou het bakje laten staan zodat ze zelf kan bepalen wanneer ze eet.Daisylove schreef: Maar om even een lang verhaal kort te maken, ik maak me niet direct druk dat ze ondervoed raakt ofzo ik wil gewoon graag weten wat beter is voor een hond: op vaste tijden eten geven of gewoon het bakje laten staan zodat ze zelf kan bepalen wanneer ze wil eten.
en ik zou ook proberen of ze versvlees lust - en haar dat af en toe of regelmatig of nog vaker geven.
vriendelijke groet,
ignit bekken
-
Cantus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
als ze al moeilijk eet, juist niet het bakje laten staan...verder ben ik van mening dat je als baas sowieso bepaalt wanneer de hond eet en niet de hond...bak 15 min. laten staan, nix gegeten, pech, bak weg en later weer proberen...de hond leert op die manier dat die moet eten als t er staat en anders honger moet lijden...
ik snap ook niet waarom je de brokjes weekt, gewoon normaal geven...wil je t beste voor je pup en ook nog grotere kans dat ze goed gaat eten, dan raad ik kvv aan(bv smuldier zoals iemand al zei)...niet bang zijn voor diarree, als ze t krijgt duurt t maar een paar dagen en is het weer goed...van kvv krijgt je hond ook nog betere waardes in het maag/darmstelsel, waardoor dat sterker wordt...
ik snap ook niet waarom je de brokjes weekt, gewoon normaal geven...wil je t beste voor je pup en ook nog grotere kans dat ze goed gaat eten, dan raad ik kvv aan(bv smuldier zoals iemand al zei)...niet bang zijn voor diarree, als ze t krijgt duurt t maar een paar dagen en is het weer goed...van kvv krijgt je hond ook nog betere waardes in het maag/darmstelsel, waardoor dat sterker wordt...
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
iig zeker niet de bak laten staan, na 10 min. niet gegeten, jammer dan volgende keer beter. En gewoon Smuldier geven, veel beter en zacht om te eten.
Wedden dat ze dan haar bakje wel direct leeg heeft? En ja hier krijgen ook de pups altijd van alles en nog wat, wat Martijn ook al zegt... restjes krijgen ze hier ook met 7,5 weken al, patatje wat over is, pasta, groente, boterham en als voeding alleen maar kvv.
Wedden dat ze dan haar bakje wel direct leeg heeft? En ja hier krijgen ook de pups altijd van alles en nog wat, wat Martijn ook al zegt... restjes krijgen ze hier ook met 7,5 weken al, patatje wat over is, pasta, groente, boterham en als voeding alleen maar kvv.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Roompie
- Zeer actief
Ik ben niet zo,n fan van het merk (j)eukanuba. Maar dat is mijn mening.
Als je wel op brokjes wilt blijven dan zijn er wel meer merken die veel beter zijn. Ikzelf voer cavom maar ik weet niet of die ook een puppyvariant hebben.
En inderdaad.. bak weghalen na 10 min a een kwartier.
Als je wel op brokjes wilt blijven dan zijn er wel meer merken die veel beter zijn. Ikzelf voer cavom maar ik weet niet of die ook een puppyvariant hebben.
En inderdaad.. bak weghalen na 10 min a een kwartier.

-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Eigenlijk maakt het niet zoveel uit of je op vaste tijden wil voeren of gewoon een bak brokjes hebt staan waar ze de hele dag uit kan eten...Het is volgens mij maar net wat je zelf fijner vindt! Voor de pup maakt het niks uit, het is net wat je haar aan wilt wennen.
- ChantalBos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo, Barbet & Whippet
- Aantal honden: 5
Geef haar kvv en ik weet zeker dat 3x per dag met smaak haar bakje leeg eet.
Elke grote liefde eindigt met een groot verdriet.
-
Cantus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
het maakt wel uit als je een pup hebt die niet wilt eten, is mijn mening...SuzieC1970 schreef:Eigenlijk maakt het niet zoveel uit of je op vaste tijden wil voeren of gewoon een bak brokjes hebt staan waar ze de hele dag uit kan eten...Het is volgens mij maar net wat je zelf fijner vindt! Voor de pup maakt het niks uit, het is net wat je haar aan wilt wennen.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Yup, dat dus!Cantus schreef:het maakt wel uit als je een pup hebt die niet wilt eten, is mijn mening...SuzieC1970 schreef:Eigenlijk maakt het niet zoveel uit of je op vaste tijden wil voeren of gewoon een bak brokjes hebt staan waar ze de hele dag uit kan eten...Het is volgens mij maar net wat je zelf fijner vindt! Voor de pup maakt het niks uit, het is net wat je haar aan wilt wennen.
Anders loop je grote kans een miepert "te kweken" .. en jij als baas maar elke 14 dagen wat anders proberen voor te zetten
Suzanne
- Daisylove
- Vaste gebruiker
Sorry dat het misschien heel dom overkomt, maar wat is kvv? Ze is nl mijn eerste eigen pupje en ik wil gewoon het beste voor haar.
En ik ben nu heel benieuwd waarom voeren op vaste tijden zo belangrijk is, voor de mensen die dit beweren.
En ik ben nu heel benieuwd waarom voeren op vaste tijden zo belangrijk is, voor de mensen die dit beweren.
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
KVV staat voor Kant en klaar Vers Vlees.
Dat kan je kopen bij de supermarkt. Bijvoorbeeld Rodi of Smuldier (vriesvak)
Je hebt ook andere merken die je bij de Dierenspeciaalzaak haalt.
Je hond heeft genoeg aan qua voedingsstoffen (moet je wel de complete versie nemen), en vaak vinden ze het erg lekker.
Jamie staat al te likkebaarden als ik het uit de vriezer haal om te ontdooien...
Dat kan je kopen bij de supermarkt. Bijvoorbeeld Rodi of Smuldier (vriesvak)
Je hebt ook andere merken die je bij de Dierenspeciaalzaak haalt.
Je hond heeft genoeg aan qua voedingsstoffen (moet je wel de complete versie nemen), en vaak vinden ze het erg lekker.
Jamie staat al te likkebaarden als ik het uit de vriezer haal om te ontdooien...
Laatst gewijzigd door HillieS op 13 jun 2011 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.