Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Geslaagd voor GG2

Moderator: moderatorteam

Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Geslaagd voor GG2

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Ben zo trots op Zazoe. In Januari dit jaar geslaagd voor GG1 en in Juni zouden er examens op de club zijn. Wie niet waagt wie niet wint dacht ik!
En het heeft geholpen want vandaag zijn Zazoe en ik geslaagd voor ons GG2 diploma. :cheer: :cheer:

Ben helemaal blij. We gaan het nu lekker rustig aan doen. Op het gemak trainen voor GG3. Ik heb er zelf een hard hoofd in want ook vandaag heeft Zazoe weer de clown uit gehangen en dat word bij GG3 gewoon niet geaccepteerd. (al vind ik het wel grappig, je ziet dan gewoon dat hij er lol in heeft) Ik was klaar met de hoogstesprong en van blijigheid springt hij nog een keer dus iedereen lachen hahaha!
Ja dat is Zazoe.

Dus we zullen zien. We gaan het gewoon proberen. Lekker bezig zijn. Halen we het zou ik het echt grandioos knap vinden. Haalt hij het niet vind ik het ook prima :ok:

Even een fototje van trotse Zazoe met zijn rozetje :engel:

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Sanne!! op 11 jun 2011 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Geslaagd voor GG2

Ongelezen bericht door *Esther »

Gefeliciteerd :cheer:
En hoe ging het onderdeel waar je nu het bangste voor was?
Sanne!!
Zeer actief

Ja het beste natuurlijk :goeie:

Een 10 voor het hoog apport en 16 v/d 20 punten voor staal apport! De onderdelen die hij normaal goed doet gingen nu wat minder. Maar het kwam ook door mijn zenuwen. Ik was zoooo zenuwachtig echt heel irritant...
danifa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door danifa »

gefeliciteerd :E:
joyce83
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer en Engelse Springer Spaniel

Ongelezen bericht door joyce83 »

Super dat hij zo goed gaat maar jullie zijn een prachtig team om op de filmpjes te zien :ok:
those we loved don't go away they walk beside us everyday
unseen, unheard, but always there still loved still missed still very dear
Sanne!!
Zeer actief

Inge O schreef:goed zeg :ok: !

en laat hem maar lekker clown zijn, als dat in de GG3 niet mag zouden ze voor mijn part mooi mijn rug op kunnen :pffff: .
Vandaag ook aftrek bij het volgen omdat hij altijd een vrolijk hupse maakt als hij mag beginnen en dat mag niet :neenee:
Ik had hem dat al af kunnen leren maar ach laat dat beest lekker blij zijn ding doen... :Q:
Sanne!!
Zeer actief

joyce83 schreef:Super dat hij zo goed gaat maar jullie zijn een prachtig team om op de filmpjes te zien :ok:
Dank je :oops:
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Van harte gefeliciteerd. :cheer:
Ik vind GG2 al knap!
Sanne!!
Zeer actief

Inge O schreef:
Sanne!! schreef:
Inge O schreef:goed zeg :ok: !

en laat hem maar lekker clown zijn, als dat in de GG3 niet mag zouden ze voor mijn part mooi mijn rug op kunnen :pffff: .
Vandaag ook aftrek bij het volgen omdat hij altijd een vrolijk hupse maakt als hij mag beginnen en dat mag niet :neenee:
Ik had hem dat al af kunnen leren maar ach laat dat beest lekker blij zijn ding doen... :Q:
ja, zoiets vind ik ook totáál niet kunnen hoor, dit :mep: :mep: :mep: zou hier de remedie zijn :hmmm: .

:piew:

wat is zijn zo'n GG-regeltjes toch vaak hondonvriendelijk en ergerlijk :blauwoog: .
En de keurmeester was echt streng hoor. Er werd NIKS maar dan ook NIKS door de vingers gezien. Hoeft op zich ook niet. Ik heb liever iemand die je eerlijk beoordeelt op hoe je het doet. Maar sommige zijn gezakt die in mijn ogen echt beter waren dan mij...1 iemand sowieso.
Er zijn er maar 5 van de 17 geslaagd.
Niet echt veel dus.
joyce83
Zeer actief

Maak me niet te bang svp gaan nu door naar Beginners G&G ben benieuwd hoe ver we kunnen komen. :mrgreen:
Sanne!!
Zeer actief

joyce83 schreef:Maak me niet te bang svp gaan nu door naar Beginners G&G ben benieuwd hoe ver we kunnen komen. :mrgreen:
Oh nou bij GGB is het allemaal nog wat speels enzo. Bedoel dan meer niet zo streng. Bij GG2 en dat mag ook wel word je gewoon hard gestrafd als je wat verkeerd doet..
Maar als je goed oefent komt het allemaal goed joh! Zazoe kan ook beter dan dat hij nu liet zien dat blijf je altijd houden. Je moet gewoon lekker rlxd lopen dan kom je het verste!
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:J: super gedaan, van harte gefeliciteerd :flower:
joyce83
Zeer actief

Gisteren vroeg op het werk nog iemand wat ik wil bereiken met de cursussen. Tja toen moest ik toch hard nadenken hoor! Ben eigenlijk met puppycursus begonnen omdat het mijn eerste eigen hond is, samen met mijn moeder en hun pup lessen gehad en toen ingeschreven voor cursus twee omdat mijn oom en tante ook door wilden gaan. Helaas wegens overlijden van hun pup ben ik toen alleen doorgegaan. Toen wilde ik eigenlijk stoppen maar haalden de anderen me over om met hun mee te doen met cursus 3. Tja als je dan telkens als beste of als tweede eindigt, hond heeft er plezier in en je zelf ook dan ga je natuurlijk door. Andere hondenschool gezocht omdat we op de huidige niet verder konden. Nu daar EG gedaan en daar weer als beste van de groep (tja ze had eigenlijk alles al gehad en was toen ook als beste eruit gekomen. Alleen apport is nog ons slechte punt). Dus het gaat eigenlijk zo goed dat het ook jammer zou zijn om te stoppen.

Collega vroeg wil je dan een hond die goed luisterd? Nou ja dat doet ze al dus daar hoef ik het niet voor te doen. Maar het is heerlijk om met je hond bezig te zijn dus zolang we er beide plezier in hebben gaan we door.
Sanne!!
Zeer actief

joyce83 schreef:Gisteren vroeg op het werk nog iemand wat ik wil bereiken met de cursussen. Tja toen moest ik toch hard nadenken hoor! Ben eigenlijk met puppycursus begonnen omdat het mijn eerste eigen hond is, samen met mijn moeder en hun pup lessen gehad en toen ingeschreven voor cursus twee omdat mijn oom en tante ook door wilden gaan. Helaas wegens overlijden van hun pup ben ik toen alleen doorgegaan. Toen wilde ik eigenlijk stoppen maar haalden de anderen me over om met hun mee te doen met cursus 3. Tja als je dan telkens als beste of als tweede eindigt, hond heeft er plezier in en je zelf ook dan ga je natuurlijk door. Andere hondenschool gezocht omdat we op de huidige niet verder konden. Nu daar EG gedaan en daar weer als beste van de groep (tja ze had eigenlijk alles al gehad en was toen ook als beste eruit gekomen. Alleen apport is nog ons slechte punt). Dus het gaat eigenlijk zo goed dat het ook jammer zou zijn om te stoppen.

Collega vroeg wil je dan een hond die goed luisterd? Nou ja dat doet ze al dus daar hoef ik het niet voor te doen. Maar het is heerlijk om met je hond bezig te zijn dus zolang we er beide plezier in hebben gaan we door.
Tjah waar ik het voor doe. Gewoon de een die sport iedere week en ik zit op cursus met de hond? De ander die gaat elke week naar de bingo of kaarten. En dan erbij is het wel fijn als je hond een beetje luisterd en ze sociaal zijn naar andere honden.

En dan geeft het natuurlijk ook wel weer een kick als je inderdaad je diploma haalt. Ik weet nog wel dat ik kwam kijken toen Zazoe nog een pup was bij de GG. Nou ik keek mijn ogen uit echt waar en dacht dat is echt super knap. Ik mocht toen ook met 1 hond zon oefening doen nou koning te rijk was ik...

En nu, nu sta ik er zelf en kijken ze zo tegen mij aan. Heel raar maar ontzettend leuk!
Sanne!!
Zeer actief

Inge O schreef:
Sanne!! schreef:Ik heb liever iemand die je eerlijk beoordeelt op hoe je het doet. Maar sommige zijn gezakt die in mijn ogen echt beter waren dan mij...1 iemand sowieso.
Er zijn er maar 5 van de 17 geslaagd.
Niet echt veel dus.
:80:

ik heb er ook totaal geen probleem mee dat ze zich bij het oordelen strak aan de regels houden.

maar die regels, dáár heb ik het dan weer wel vaak moeilijk mee :engel: (hoewel, niet echt direct, gezien ik om die reden nooit verder ga dan het basisexamen, bij ons 'brevet').
Ja weinig he? En dan zeggen ze dat op examen meestal 10% meer slaagt dan op een wedstrijd. (op wedstrijd kun je ook meteen diploma lopen)

En inderdaad die regels. Het zou allemaal wat losser moeten mogen. Maja aan de andere kant is het ook niet leuk als je op je sloffen alle examens kunt halen natuurlijk.
En net zoals ik nu. Ik denk dat dit gewoon het toppunt is voor Zazoe. Ik ga de GG3 oefeningen wel doen vooral met veel plezier. En dan zie ik wel of ik het haal of niet...
joyce83
Zeer actief

Sanne!! schreef:
joyce83 schreef:Gisteren vroeg op het werk nog iemand wat ik wil bereiken met de cursussen. Tja toen moest ik toch hard nadenken hoor! Ben eigenlijk met puppycursus begonnen omdat het mijn eerste eigen hond is, samen met mijn moeder en hun pup lessen gehad en toen ingeschreven voor cursus twee omdat mijn oom en tante ook door wilden gaan. Helaas wegens overlijden van hun pup ben ik toen alleen doorgegaan. Toen wilde ik eigenlijk stoppen maar haalden de anderen me over om met hun mee te doen met cursus 3. Tja als je dan telkens als beste of als tweede eindigt, hond heeft er plezier in en je zelf ook dan ga je natuurlijk door. Andere hondenschool gezocht omdat we op de huidige niet verder konden. Nu daar EG gedaan en daar weer als beste van de groep (tja ze had eigenlijk alles al gehad en was toen ook als beste eruit gekomen. Alleen apport is nog ons slechte punt). Dus het gaat eigenlijk zo goed dat het ook jammer zou zijn om te stoppen.

Tjah waar ik het voor doe. Gewoon de een die sport iedere week en ik zit op cursus met de hond? De ander die gaat elke week naar de bingo of kaarten. En dan erbij is het wel fijn als je hond een beetje luisterd en ze sociaal zijn naar andere honden.

En dan geeft het natuurlijk ook wel weer een kick als je inderdaad je diploma haalt. Ik weet nog wel dat ik kwam kijken toen Zazoe nog een pup was bij de GG. Nou ik keek mijn ogen uit echt waar en dacht dat is echt super knap. Ik mocht toen ook met 1 hond zon oefening doen nou koning te rijk was ik...

En nu, nu sta ik er zelf en kijken ze zo tegen mij aan. Heel raar maar ontzettend leuk!
Ja ik had laatst in de pauze van de behendigheid naar iemand gekeken die volgens mij ook G&G 2 of 3 aan het doen is. Sommige oefeningen hebben wij al gehad op de vorige hondenschool zoals zitten/down/staan tijdens het volgen en toen had ik ook zoiets van ja maar dat kunnen we al.. Ook was er een puppyboxer in de puppycursus en de baasjes gaven elke keer aan van kijk max zo goed moet jij het ook gaan doen, neem maar een voorbeeld aan Do. Ja dan groei je toch wel een beetje hoor.
*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door *Esther »

Sanne!! schreef:Ja het beste natuurlijk :goeie:

Een 10 voor het hoog apport en 16 v/d 20 punten voor staal apport! De onderdelen die hij normaal goed doet gingen nu wat minder. Maar het kwam ook door mijn zenuwen. Ik was zoooo zenuwachtig echt heel irritant...
Grappig he :engel:
Maar die heb je natuurlijk ook flink getraind :wink:
:ok:
Sanne!!
Zeer actief

*Esther schreef:
Sanne!! schreef:Ja het beste natuurlijk :goeie:

Grappig he :engel:
Maar die heb je natuurlijk ook flink getraind :wink:
:ok:
Heb het eigenlijk maar even laten rusten...
Het blok thuis helemaal geweldig gmaakt. Dus bij thuiskomst hup dat blok in zijn bek en maar zien waar het schip strand :P
Nou hier dus :engel:
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Gefeliciteerd!
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
tkuijernl
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door tkuijernl »

gefeliciteerd!! super gedaan joh!
groetjes Tamara
Sanne!!
Zeer actief

tkuijernl schreef:gefeliciteerd!! super gedaan joh!
Dank je :F:
janine
Zeer actief

Ongelezen bericht door janine »

Super ! En gefeliciteerd..
Afbeelding
May Linn
Zeer actief
Mijn ras(sen): border collie's en herders

Ongelezen bericht door May Linn »

Gaaf!!!
Gefeliciteerd :E:
Tesslys
Zeer actief
Mijn ras(sen): BC's.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tesslys »

Gefeliciteerd!
Afbeelding
jaime
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Border Collie en Rottweiler
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door jaime »

Gefeliciteerd !!

Wie was de keurmeester? Ik ga 25 juni op voor GG3 en ik heb er een hard hoofd in :ugh:
Afbeelding
groetjes jaime en een poot van Charlie, Deejay, Baileys, Indy en Jazz
Sanne!!
Zeer actief

Onze keurmeester was Monique (moniek??) Barten. Ze was zeer streng kan ik je zeggen. Maar ik heb liever dat dan iemand die maar lalala keurt...

25Juni hebben wij onderlinge. Tot die tijd ga ik alleen het pion sturen erbij oefenen en vanaf dan ga ik proberen voor GG3.
Zelf denk ik dat het te hoog is voor ons. Maar ach we hoeven het niet morgen te halen he ;)
jaime
Vaste gebruiker

Oh monique die is idd vrij streng, ik krijg ton hofmann, en ook ik hoef het niet te halen perse al zou het wel prettig zijn :D, ik train sinds half januari GG3 en heb geen haast en ik denk maar zo nooit geschoten is altijd mis
Afbeelding
Sanne!!
Zeer actief

Ton hofmann dat is een aardige man. Bij hem ben ik ook nooit zo zenuwachtig hahaha!

Alvast veel succes de 25ste!!
jaime
Vaste gebruiker

dank je wel !! Op het moment de af en de zit oefeningen plaatsvinden ben ik altijd hypernerveus :ugh:, ik ben in iedergeval de enige GG3 kandidaat die dag bij ons
Afbeelding
Sanne!!
Zeer actief

Waar train je? Ik ben ook altijd bij de zit en af het zenuwachtigs (raar woord) maar dat duurt altijd zoooooo lang.
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”