Hé, ga jij ook? Als je wilt, dan wil ik wel langs Sneek rijden?Silmariën schreef:[
@Renske: Wist niet dat jij ook ging. Carpoolen?
Wilma, dank je wel voor het adres!
Moderator: moderatorteam
Hé, ga jij ook? Als je wilt, dan wil ik wel langs Sneek rijden?Silmariën schreef:[
Renske schreef:Hé, ga jij ook? Als je wilt, dan wil ik wel langs Sneek rijden?Silmariën schreef:[
Wat leuk!marye schreef:Ik heb ook ingeschreven en overigens ook geen bevestiging gehad.
Als je een pb stuurt met je naam dan kan ik dat ook doorgeven. Ik neem aan dat je al betaald hebt dan.marye schreef:Ik heb ook ingeschreven en overigens ook geen bevestiging gehad.
Me too, gewoon afschrift meenemen heb je je bewijs.JR Fan schreef:Ik heb me ook ingeschreven en ook niets meer gehoord. Ook al betaald!!
Ja dat is waar en van jou (en Silmariën) weet ik dat alles rond is, net zoals van Ayka-Zira-Honey.hovawart schreef:Ons ken je toch alscheelt al weer.
Vast wel.Renske schreef:En ik hoop dat mijn betaling nu wel goed is gegaan.
Ik zal Barca in de krul zetten en zwart verven, 'reclamefilmpje': zò in en in zwart zie je ze zelden!Muk schreef:Als je een pb stuurt met je naam dan kan ik dat ook doorgeven. Ik neem aan dat je al betaald hebt dan.marye schreef:Ik heb ook ingeschreven en overigens ook geen bevestiging gehad.
Er kan trouwens niet meer ingeschreven worden, het maximum aantal deelnemers is bereikt.
Ben wel benieuwd allemaal naar de forummers en de honden.
Als mens is het belangrijk dat je jezelf niets tekort doet op zo'n dag. En dan zijn de volgende dingen heel belangrijk:JR Fan schreef:Wat moet je als mens zijnde meenemen? (moet je het water in samen met je hond, dan bijv. zwempak en waterschoenen).
Beloningssnoepjes?
Waterspeeltje, dummy?
Op foto's op de website zie ik mensen die in een boot zitten en de hond springt daaruit. Maar ik zie ook foto's waarvan een mens naast/achter de hond zwemt!
Reny schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/9993 ... buitenland
euhhhhhhhh doen jullie wel voorzichtig
Foto's zullen er zeker komen. Zelf fotografeer ik de hele dag voor Waterwerkwest zelf (voor op de website) en misschien hier op het forum. Maar er zijn genoeg deelnemers die ook mooie foto's maken van die dag, dus dat komt helemaal goed.Reny schreef:![]()
Gelukkig maar want ik verheug me op de foto's
Ik neem wel een eigen dummy mee. Jingo kan nog wel eens een dummy die onbekende honden hebben vastgepakt niet willen aanpakkenMuk schreef:- speeltjes en een dummy hoeft niet, voor het zwemmen zijn er dummies
Jammer dat je niet kan komen. Voor vreemde honden (lees niet Newfoundlanders) is dit de eerste keer dat wij dit doen. Het is ook voor ons even kijken hoe het gaat lopen en of er nog een vervolg van komt. Ik denk het wel, maar goed, dat wordt bij de evaluatie besproken.smscholte schreef:Ik heb gepuzzeld maar ik moet helaas tot een treurige conclusie komen dat ik en de honden niet kunnen a.s. zondag, balen...klinkt namelijk erg leuk en zwemmen doen ze wel! Ballen halen ook, dus dummie zal ook wel lukken...
Doen jullie dit vaker, misschien dat ik volgende keer mee kan doen?
Heel veel plezier
Tuurlijk kan Raika iemand redden.smscholte schreef:Nog even spannend dus!
Ik hoor het graag als ik een keertje met je mee kan...![]()
Zie je 't al voor je, Raika die iemand redt hihi... die heelers worden wel voor reddingswerk gebruikt, maar dan in de vorm van overlevenden zoeken volgens mij.
Raika heeft hier altijd verplicht zwemrondje, meer oversteken. Dus ze zwemt best een behoorlijk stuk een paar keer per week. En mensen vinden dat zielig als ik haar te water laat om te gaan zwemmen, bang dat ze verzuipt ofzo halverwegeMuk schreef:Tuurlijk kan Raika iemand redden.smscholte schreef:Nog even spannend dus!
Ik hoor het graag als ik een keertje met je mee kan...![]()
Zie je 't al voor je, Raika die iemand redt hihi... die heelers worden wel voor reddingswerk gebruikt, maar dan in de vorm van overlevenden zoeken volgens mij.![]()
Er zwemmen nu ook wel kleine honden mee (van mensen die ook een Newfoundlander hebben) en die zijn sterker dan je denkt.