Ik heb twee benches, 1tje gebruik ik bijna nooit maar er zal wel stof en huidschilfers op liggen.. De andere daar zitten dekentjes in die onder de haren zitten en haren gaan er ook niet gemakkelijk uit met wassen. Ik klop de dekentjes meestal uit, voor mij is dat voldoende. Voor allergische mensen denk ik niet. Is het dan handig om de benches even weg te zetten zodat de haren en huidschilfers niet weer in de lucht komen ofzo? Er ligt ook een harig dekentje op de bank, die klop ik normaal dus ook uit en dan is het goed. Lijkt me beter om die ook gewoon even weg te halen?
Ik heb ook stoeltjes afgenomen en kussentjes op de stoel gestofzuigd. Moet ik daar verder nog wat mee doen of is het dan verder goed? Ik dweil niet vaak maar een extra dweilrondje lijkt me nu geen kwaad kunnen. Ik had ook nog ergens gelezen dat honden wassen goed helpt tegen huidschilfers. Nou heb ik Keeffer laatst in een vijver laten zwemmen, werkt dat ook of gaat het niet om het nat worden maar om de shampoo ofzo?
Ik heb zelf verder nergens last van dus ik weet ook niet wanneer het 'veilig' is voor allergische mensen. Volgens mij zitten er wel allergische mensen met honden hier op het forum, jullie hebben vast tips