Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Schrikken

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

BAILEYSBAASJE
Zeer actief
Mijn ras(sen): F1b Goldendoodle
Aantal honden: 1

Re: Schrikken

Ongelezen bericht door BAILEYSBAASJE »

tollerlover schreef:
BAILEYSBAASJE schreef:
tollerlover schreef:ik ben benieuwd of je mij ook ontloop omdat ik met een roedel van 7 voor jou onbekende en blaffende honden loopt waarvan ook nog eens 4 hun eigen gang richting water hebben.
ellen
Als jij ook wel eens in het Haagse Bos komt/kwam met die honden hebben we elkaar
vast daar meer dan eens gezien.
Ik kom daar nu niet meer omdat de boswachter kennelijk hyperactief op jacht is naar
loslopende honden, daarom kom ik nu naar Marlot. Maar daar kwamen we dikwijls mensen
tegen met grotere groepen honden. Zou me niet verbazen als daar ook uitlaatdiensten
tussen zaten, gezien de diversiteit aan honden in zo'n groep. En nee: als die mensen
in een openbaar bos zoveel vertrouwen in hun honden hebben dat ze groepsgewijs
los slenteren en wij van een afstand zien dat wie hen passeert absoluut niets meer te
vrezen heeft dan een vriendelijke snuffel of verzoek om een aai, of ze tussendoor nu
blaffen of niet, dan liepen we daar gewoon op af als het op onze route lag, of Bailey
nu los was of niet. Bovendien heb je blaffen en blaffen. De twee hondjes in mijn
originele bericht blaffen niet normaal, maar altijd hyper en altijd met grommen erbij
en de tandjes ook nog.
Trouwens, een paar weken terug kwamen we in Marlot ook een man met een hond
of 10 tegen. Bailey was toen met een Labrador aan het spelen en toen we hem
met die enorme groep honden zagen aankomen hebben we hem gevraagd of die
allemaal van hem waren waarop hij nee zei, dus die was waarschijnlijk een professionele
hondenuitlater. De helft van die groep ging trouwens niet over het bruggetje maar
lekker door het water, wat hij minder prettig vond. :LOL: :LOL: :LOL:
haagse bos loop ik nooit en mijn roedel slentert niet. 4 van de honden rennen, op zoek naar water en tennisballen.
ellen
Ook goed.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”