Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Denise. schreef:Ja ik vind dat wachten echt verschrikkelijk. Maar helaas zit er niks anders op.
Had Luc 1 bult Marina? Of ook meerdere?
Luc had 1 grote bult. Heel zijn neus ook aan de buitenkant was helemaal dik. Zijn neus was van de binnekant en de buitenkant helemaal dik zeg maar, 1 grote opgezette bult.
Bij Luc waren we net op tijd want het was al een beetje doorgegaan in zijn boven lip.
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Denise. schreef:Ja ik vind dat wachten echt verschrikkelijk. Maar helaas zit er niks anders op.
Had Luc 1 bult Marina? Of ook meerdere?
Luc had 1 grote bult. Heel zijn neus ook aan de buitenkant was helemaal dik. Zijn neus was van de binnekant en de buitenkant helemaal dik zeg maar, 1 grote opgezette bult.
Bij Luc waren we net op tijd want het was al een beetje doorgegaan in zijn boven lip.
Oke. Bij Kenzo zijn het nu dus 2 bulten, maar ze groeien wel erg snel. Groeide het bij Luc ook zo snel die bult? En als ze er in prikte wat kwam er dan uit?
Bij Luc groeide het ook heel snel. Want hij had binnen een paar dagen zo'n grote bult.
wat eruit kwam weet ik eigenlijk niet.
wat kwam er bij Kenzo uit??
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Marina schreef:Bij Luc groeide het ook heel snel. Want hij had binnen een paar dagen zo'n grote bult.
wat eruit kwam weet ik eigenlijk niet.
wat kwam er bij Kenzo uit??
Ja met een paar dagen zullen de bulten van Kenzo ook wel flink zijn. als het zo doorgaat.
Bij Kenzo kwam er erg dik bloed uit. Zag er raar uit.
ja maar het rare was dat bij Luc ineens het groeien minder snel ging. De eerste dagen heel erg snel en daarna was het minder.
Maar hij kreeg wel metacam en in utrecht zeiden ze dat, metacam een tumor rustiger/stabieler maakt. Gaat natuurlijk niet weg van metacam. maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel met rustiger.stabieler
Marina schreef:
ja maar het rare was dat bij Luc ineens het groeien minder snel ging. De eerste dagen heel erg snel en daarna was het minder.
Maar hij kreeg wel metacam en in utrecht zeiden ze dat, metacam een tumor rustiger/stabieler maakt. Gaat natuurlijk niet weg van metacam. maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel met rustiger.stabieler
Marina schreef:
Ja ik begrijp het
maar ik blijf echt duimen op iets helemaal anders. wat veel makkelijker te verhelpen is.
Kenzo is ook nog zo jong, 2 toch??
mijn duimen draaien overuren en jullie zijn niet uit mijn gedachten. Ik weet hoe jij je nu voelt en dat is geen pretje.
dikke knuff
Marina schreef:
maar ik blijf echt duimen op iets helemaal anders. wat veel makkelijker te verhelpen is.
mijn duimen draaien overuren en jullie zijn niet uit mijn gedachten. Ik weet hoe jij je nu voelt en dat is geen pretje.
dikke knuff
Ja ik hoop ook dat het iets is wat makkelijk te verhelpen is. Maar ik denk dat het verstandig is als ik me voorbereid op slecht nieuws.
Hij is inderdaad pas 2, piepjong dus.
Bedankt in ieder geval Het is inderdaad geen pretje.
Marina schreef:
dikke knuff
Ja ik hoop ook dat het iets is wat makkelijk te verhelpen is. Maar ik denk dat het verstandig is als ik me voorbereid op slecht nieuws.
Hij is inderdaad pas 2, piepjong dus.
Bedankt in ieder geval Het is inderdaad geen pretje.
Je kunt je beter op het ergste voorbereiden kan het alleen maar meevallen.
Maar het is gewoon shit.
Ik hoop dat de uitslag morgen komt. Hij had eerder geen klachten maar hij is vandaag heel erg moe. Heeft negens zin in en wil alleen maar slapen. Pijn oid heeft hij niet dus dat is wel fijn.
Denise. schreef:Dat wachten is inderdaad erg vervelend. Zul je zien dat ik vandaag de hele dag naast de telefoon zit, en dan komt de uitslag pas morgen.
Ja, of om 17.00u of zo
Wat heeft de da eigenlijk aangegeven dat ze aan het biopt kunnen aflezen, heeft hij daar überhaupt iets over gezegd?
Denise. schreef:Dat wachten is inderdaad erg vervelend. Zul je zien dat ik vandaag de hele dag naast de telefoon zit, en dan komt de uitslag pas morgen.
Ja, of om 17.00u of zo
Wat heeft de da eigenlijk aangegeven dat ze aan het biopt kunnen aflezen, heeft hij daar überhaupt iets over gezegd?
Nee daar heeft hij niets over gezegd. Ik ga er vanuit dat ze kunnen zien of het goed of kwaadaardig is, of dat ze niks bijzonders vinden en het een allergie is. (Al lijkt dat laatste mij sterk als ik zie hoe snel het groeit)
Misschien een rare vraag hoor, maar kan e zelf niet even naar de DA bellen of ze al weten wanneer de uitslag komt?
Maar ja, ze zullen je denk ik wel bellen zodra ze het hebben denk ik....
HillieS schreef:Misschien een rare vraag hoor, maar kan e zelf niet even naar de DA bellen of ze al weten wanneer de uitslag komt?
Maar ja, ze zullen je denk ik wel bellen zodra ze het hebben denk ik....
Ja ik zit te twijfelen om te bellen, want ze zullen inderdaad wel bellen zodra ze het hebben dus dan bel ik voor niks.