Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

en zo zit je in het ziekenhuis

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Herma en Boris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Drentsche Patrijs (moeder)- Duitse Staande (vader)
Contacteer:

en zo zit je in het ziekenhuis

Ongelezen bericht door Herma en Boris »

ik was gisteravond niet vermoedend aan het werk. was lekker rustig, zaten net aan de ranja (er was niks anders te drinken) en ging mijn telefoon. mn moeder!? he? ik zeg wat bel je met een raar nummer, staat onbekend voor. ja, ik zit op het ziekenhuis. sjoerd ligt op de eerste hulp! elleboog gebroken.
wat deed die mafkees: hij dacht dat hij nog atletisch was. hij wilde over een kettinkje springen/stappen tussen 2 kassa's bij hun op het werk. hij bleef hangen en maakt een mooie smakkerd op de grond. elleboog langs de kassa.
maar toen mijn moeder belde hadden ze er al een bezoekje huisartsenpost opzitten en een poos op de de eerste hulp. ik heb collega gevraagd of die mijn lange late wilde en ik in de auto op naar winterswijk. ik was net daar en toen kon hij al naar de OK. om half 11 belde hij dat hij er weer was. hij klonk wel een beetje High, hahaha
en boris gisteravond maar kijken waar baasje was!
gelukkig mocht hij vanmorgen weer naar huis, gisteravond is hij nog geopereerd. er zat een botje los in de elleboog en die is met draad weer vastgezet. geen gips eromheen. maar de eerste 2 wkn mag hij niet veel doen. zachtjes/rustig de gewrichten bewegen. na 2 wkn weer controle.

zo denk je een rustige avonddienst te hebben, zit je zelf in het ziekenhuis!!!

boris merkt aan sjoer dat er wat is, ligt meer op schoot en likt de hand constant af.
maar wat zal die hond verwend worden de komende 2 wkn! de hele dag iemand bij huis die wel zijn speeltjes wil gooien, want iets anders kan hij niet op dit moment!
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Re: en zo zit je in het ziekenhuis

Ongelezen bericht door fenneke »

oh bah

altijd rot met ellebogen

beterschap :ok:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Syllvero

Ongelezen bericht door Syllvero »

Beterschap :roos:
Herma en Boris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Drentsche Patrijs (moeder)- Duitse Staande (vader)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Herma en Boris »

sjoerd heeft wel vaker van die acties, gelukiig zijn we al getrouwd en zijn we de 25 gepasseerd dus die horen we dan niet terug. en de 50 is ons nog ver weg.

maar toen mij moeder zei: elleboog gebroken en ik vroeg hoe en zei vertelde het.... sorry, maar ik moest toch eerst wel erg lachen... leedvermaak? :pffff:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”