Lieve Elena
6 jaar geleden kwam je als herplaatser bij mij wonen.
Je vond in Roan een vriend voor het leven , en in mij iemand die je kon vertrouwen.
Samen met Roan heb ik je geleerd dat de wereld ook leuk kan zijn.
Lekker wandelen met zn drietjes, saampjes een weekendje naar een autoshow en o wat had jij een lol daar.
Samen trainen, en leren dat er ook op een positieve manier getraint kan worden ipv slaag krijgen als je iets niet goed doet.
Hoewel veel mensen zeiden dat we nooit ver zouden komen, zijn wij dat wel degelijk.
VZH 2x , UV en waar ik het meest trots op ben ... onze IPO I , II en III A . 3 diploma's die je binnen 8 mnd haalde.
Ok het duurde wel een paar jaartjes voor we zover waren, maar we hebben het.
Hoewel er heel veel hoogtepunten waren om samen te vieren, kenden wij ook onze dieptepunten
Roan die overleed en die we nog steeds erg missen.
Je gedrag naar andere honden, helaas kunnen er een paar hondjes het niet meer navertellen
Bij een ander had je er niet meer geweest, maar ik kon het gewoon niet.
Dus nam ik maatregelen en probeerde er nog iets van te maken .
Vorig jaar scheurde je je kniebanden aan beide kanten en even dacht ik dat ik je kwijt zou zijn.
Want een operatie ging ik je echt niet aandoen, dan zou je een nog beperkter leven hebben en dat is niet eerlijk.
Een paar weken geleden ben je ontsnapt uit de kennel en heb je gevochten met Kenji.
Daarbij zijn je kniebanden weer gescheurd, en dit keer gaat het niet meer goed komen.
Toen heb ik een hele moeilijke beslissing moeten nemen, maar ik doe het voor jou meisje.
Straks over de regenboogbrug ben je lekker vrij, dan hoef je niet meer met die rotmuilkorf kort aangelijnt te lopen. Maar dan kan je weer lekker rennen en spelen met Roan die daar op je wacht.
Gisteren hebben we nog een mooie laatste training gehad, en ik ben Benny en Berry ook erg dankbaar dat ze foto's wilden nemen.
Straks nog een keer je favo eten, een grote bak bami met sate saus en natuurlijk lekker veel koekies .
Dag moppie , bedankt voor de mooie jaren saampjes.
Geef Roan daar maar een dikke kus en knuffel van me , en ik hoop dat jullie samen een beetje over mij waken.

In deze collage staan foto's van onze laatste appel training gisteren