Maargoed, de beste man spreekt mij aan, hou je honden bij je, ze mogen hier niet los. Uhm meneer dat mag wel, want dit is een losloopgebied.... Nou zegt de man, zal ik je de borden laten zien?? Das goed zeg ik, maar dan moeten we wel even het bos inlopen want die staan pas op een km of 2 afstand, daarachter zal ik ze aan de riem doen!
Nou zegt hij u bent in overtreding, zeker als ze mij aanvallen!!
Ik dacht wat krijgen we nu...
Meneer de honden liepen u vreselijk voor de voeten, maar ze vielen niet aan! Zeker nog nooit een hond voor gehad met zijn/haar tanden bloot! Wat denkt u wel mijn honden te beschuldigen..
Nou ik weet zeker als ik weg loop dat ze me weer aanvallen! Waarop ik zei, nou ik zou het als ik jou was proberen.
De beste man rent weg en denia en blew (oppashond) blijven waar ze zijn en spelen verder. Ik kon het niet laten om de man nog na te roepen.. kijk ze doen niets! Misschien als je wat harder rent, probeer dat eens, hahaha De man maakte nog een gebaar en rende door... Mafkees.
Dat ze voor zijn voeten sprongen... tja das niet leuk. De man viel ook niet, maar moest stoppen met joggen.
Maar om dan te zeggen dat ze aanvielen... tja ze zijn ook zooo gevaarlijk hahaha Bijten nog geen vlieg dood.
Heerlijk gewandelt verder en vele joggende mensen tegen gekomen, maar gelukkig niet als deze beste man, haha Vaak wacht denia ook gewoon met rennen als ze mensen voorbij ziet komen. Dit puur omdat ze altijd moest wachten van mij als pup zijnde.