Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Naakt in de studio ;)
Moderator: moderatorteam
- Turrie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Nonsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull terrier en Chinese naakthond
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Naakt in de studio ;)
prachtige foto's...
Dieren zijn vrienden voor het leven, laten wij mensen dat ook voor hun zijn!

www.nonsyszoo.come2me.nl
www.nonsyschins.come2me.nl

www.nonsyszoo.come2me.nl
www.nonsyschins.come2me.nl
- Hayleycopter
- Actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Greyhound x Whippet , Swiffer
Ze is echt prachtig

'Dogs are our link to paradise. They don't know evil or jealousy or discontent. To sit with a dog on a hillside on a glorious afternoon is to be back in Eden, where doing nothing was not boring - it was peace.' - Milan Kundera
Groetjes Nen, en een poot van Falera.
Rust zacht mijn allerliefste Hayley..
26-05-2007 - 12-03-2018
Groetjes Nen, en een poot van Falera.
Rust zacht mijn allerliefste Hayley..
26-05-2007 - 12-03-2018
-
Dalisa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising tussen een kat, wolf, duif, kangoeroe en een beetje hond.
prachtige foto's!!
met naakthonden heb ik helemaal niks, maar die blote katjes vind ik echt onwijs leuk!!
ikke hebben!!!!
met naakthonden heb ik helemaal niks, maar die blote katjes vind ik echt onwijs leuk!!
ikke hebben!!!!

met dank aan Sanner
- xAmberx
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Swiffertje en HH Langhaar
Oooohhhh hebbeuhh
Mijn vriendje is gisteren bij iemand op bezoek geweest die naaktkatten heeft, waar hij eerst altijd gillend wegliep als ik erover begon, vertelde hij nu heel erg enthousiast over die leuke naaktkatjes die hij had gezien! Hihi, dus wie weet, als we later groot zijn en verhuisd.
En mooie foto's ook van je poezebeest!
Zijn sphynxen eigenlijk echtechtecht naakt? Sommige naakthondjes hebben nog plukjes haar hier en daar of heel dunne fluff, toch? Hoe zit dat bij deze poezen?
Mijn vriendje is gisteren bij iemand op bezoek geweest die naaktkatten heeft, waar hij eerst altijd gillend wegliep als ik erover begon, vertelde hij nu heel erg enthousiast over die leuke naaktkatjes die hij had gezien! Hihi, dus wie weet, als we later groot zijn en verhuisd.
En mooie foto's ook van je poezebeest!
Zijn sphynxen eigenlijk echtechtecht naakt? Sommige naakthondjes hebben nog plukjes haar hier en daar of heel dunne fluff, toch? Hoe zit dat bij deze poezen?
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
-
chrico
- Zeer actief
Schitterende foto's weer
en de poes is geweldig 
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Bons
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
Bedankt allemaal voor de leuke reacties
.
Als je heel goed naar de foto's kijkt zie je dat ook wel een beetje.
Sommigen hebben wat langer donshaar achterop de oortjes en heel kort zacht haar zoals dat van de devon rex op de neusbrug. Dat mag.
Gizzt heeft langer dons op haar staartpunt, dat is op de foto's goed te zien en ze heeft ook van die Devon Rex krullen op haar voeten, dat mag eigenlijk niet. Grappig is wel dat dat er bij haar niet zat toen ze kwam, misschien heeft ze het hier vaker kouder omdat ze niet meer zoals daar de hele dag onder een denkentje ligt te slapen maar erg actief is geen idee.
Maar je hoeft ze niet te scheren zoals de Chineesjes.
Ja Sphynxen zijn echt naakt, maar wel anders dan naakthonden. Sphynxen voelen niet lederachtig of rubberachtig aan maar meer zoals een perzik, er zit een soort donslaagje op, ze voelen als een perzik die in de zon gelegen heeft, echt heerlijkxAmberx schreef:Zijn sphynxen eigenlijk echtechtecht naakt? Sommige naakthondjes hebben nog plukjes haar hier en daar of heel dunne fluff, toch? Hoe zit dat bij deze poezen?
Als je heel goed naar de foto's kijkt zie je dat ook wel een beetje.
Sommigen hebben wat langer donshaar achterop de oortjes en heel kort zacht haar zoals dat van de devon rex op de neusbrug. Dat mag.
Gizzt heeft langer dons op haar staartpunt, dat is op de foto's goed te zien en ze heeft ook van die Devon Rex krullen op haar voeten, dat mag eigenlijk niet. Grappig is wel dat dat er bij haar niet zat toen ze kwam, misschien heeft ze het hier vaker kouder omdat ze niet meer zoals daar de hele dag onder een denkentje ligt te slapen maar erg actief is geen idee.
Maar je hoeft ze niet te scheren zoals de Chineesjes.
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! 
- xAmberx
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Swiffertje en HH Langhaar
Oke, dankjewel. Daar kan ik wel mee leven hihi, op de neus had ik inderdaad ook al een paar keer gezien op andere foto's, vind ik eigenlijk wel schattig. Maar zoals bij chinese naakthondjes inderdaad, vind ik niet echt wat.. *gaat een keer naaktkatten aaien*
-
Wilm@
Schitterende foto's!
Ik vind de foto's 1 - 8 - 11 en 13 het mooiste.
Als ik daar een keus uit zou moeten maken dan zou foto nummer 8 het voor mij worden. Waarom? Ik vind de houding van je kat op die foto iets 'mysterieus' hebben, wat juist bij die kat hoort. Het heeft iets. Als de achtergrond beige was geweest was die foto 't helemaal! Voor mij dan hé.
p.s. Barca zijn slofjes zijn bijna aan een knipbeurt toe. Nog eventjes....
Ik vind de foto's 1 - 8 - 11 en 13 het mooiste.
Als ik daar een keus uit zou moeten maken dan zou foto nummer 8 het voor mij worden. Waarom? Ik vind de houding van je kat op die foto iets 'mysterieus' hebben, wat juist bij die kat hoort. Het heeft iets. Als de achtergrond beige was geweest was die foto 't helemaal! Voor mij dan hé.
p.s. Barca zijn slofjes zijn bijna aan een knipbeurt toe. Nog eventjes....
- Bons
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
voor mij 1, 7, 8, 9, 11 en 13
Daarbij komen 1 en 11 op canvas in de studio, en 13 20x30 in 30x40lijst met passepartout aan de fotomuur in de hal en de rest van de serie een maatje kleiner al dan niet met passepartout. Van de honden (niet uitsluitend die van onszelf trouwens) hangt de hal al helemaal vol dus daar kan wel wat blote poes tussen

Daarbij komen 1 en 11 op canvas in de studio, en 13 20x30 in 30x40lijst met passepartout aan de fotomuur in de hal en de rest van de serie een maatje kleiner al dan niet met passepartout. Van de honden (niet uitsluitend die van onszelf trouwens) hangt de hal al helemaal vol dus daar kan wel wat blote poes tussen
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! 
-
Brigitte11
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Siem een blonde Labrador reu
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Ik vind het echt een bloedmooie kat
Mocht hier ooit een kat komen (en die kans is heel klein, maar toch) dan wist ik het wel hoor ....
Mocht hier ooit een kat komen (en die kans is heel klein, maar toch) dan wist ik het wel hoor ....