Nanna schreef:Daar hebben we heel interessante operaties voorCaro. schreef: Ik denk dat sommige reuen een overschot aan testosteron hebben en hun punt steeds maar weer duidelijk moeten maken![]()

Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:Daar hebben we heel interessante operaties voorCaro. schreef: Ik denk dat sommige reuen een overschot aan testosteron hebben en hun punt steeds maar weer duidelijk moeten maken![]()
Ook dat... ik schreef het laatst nog op het forum; na weet-ik-veel-hoeveel training kreeg ik Puchu er feilloos langs en ja hoor.... daar kwam meneer Labrador om bovenop Puchu te duiken die dus voorlopig weer denkt 'ja, ben me daar voortaan gek, die grote waffel helpt veel beter dan op het vrouwtje letten'blondie schreef:JepNanna schreef:Daar hebben we heel interessante operaties voorCaro. schreef: Ik denk dat sommige reuen een overschot aan testosteron hebben en hun punt steeds maar weer duidelijk moeten maken![]()
of baasjes die zelf eens zien dat hun pubertje groot wordt en wat minder leuk met andere honden omgaat op een bepaald moment.
Nanna schreef:Kwam hier vanmorgen in de bossen nog een jonge Bullmastiff reu tegen die het NU nog lollig bedoelde maar NUL luitserde naar zijn op grote afstand krijsende baas. Uiteindelijk kwam baaslief hem maar ophalen, en bleek beestje 9 mnd. oud te zijn. Mij werd medegedeeld dat "hij het niet rot bedoelt en dattie niet agressief is". Nee, dat haalt je de koekoek op die leeftijd.Caro. schreef:ik schreef het laatst nog op het forum; na weet-ik-veel-hoeveel training kreeg ik Puchu er feilloos langs en ja hoor.... daar kwam meneer Labrador om bovenop Puchu te duiken die dus voorlopig weer denkt 'ja, ben me daar voortaan gek, die grote waffel helpt veel beter dan op het vrouwtje letten'![]()
Reuze handig als mensen hun reu die er bovenop duikt gewoon los laten lopen.
Ik hou mijn hart vast voor als dat beest straks een jaar verder is, want het was een opdringerig stuk vreten.
Dit is precies waarom ik het uitvallen bij Fritz er ook niet goed uitkrijgCaro. schreef: Ook dat... ik schreef het laatst nog op het forum; na weet-ik-veel-hoeveel training kreeg ik Puchu er feilloos langs en ja hoor.... daar kwam meneer Labrador om bovenop Puchu te duiken die dus voorlopig weer denkt 'ja, ben me daar voortaan gek, die grote waffel helpt veel beter dan op het vrouwtje letten'![]()
Reuze handig als mensen hun reu die er bovenop duikt gewoon los laten lopen.