Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ushi en ik zijn geslagen... *aangifte gedaan*
Moderator: moderatorteam
- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Re: Ushi en ik zijn geslagen...
Ik heb dat ook 1x gehad; en heb toen ook aangifte gedaan. Wij moesten overigens wel meteen naar een arts ter controle. Het is wel de reden dat ik niet meer zonder telefoon de deur uitga, en het nummer van de politie heb ik er nu ook ingezet. Bij mensen die handtastelijk worden bel ik meteen; geen twijfel mogelijk.
-
loony
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
Misschien was er wel iets met zijn hond, een wondje of mistrapt, niet lekker. Dan moet er ook geen hond al is die bekend afgedenderd komen.
Het slaan is idd grof maar had makkelijk voorkomen kunnen worden.
- Anne&Taar
- Zeer actief
Kom, nou. Dat ie de hond een mep geeft, alla; ik raak er al aan gewend dat mensen soms losse handjes hebbenloony schreef:Misschien was er wel iets met zijn hond, een wondje of mistrapt, niet lekker. Dan moet er ook geen hond al is die bekend afgedenderd komen.
-
S@ndr@
- Zeer actief
ja als die vent was opgenomen voor behandelingloony schreef:Misschien was er wel iets met zijn hond, een wondje of mistrapt, niet lekker. Dan moet er ook geen hond al is die bekend afgedenderd komen.
er zit ergens een steekje los hoor daar
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Kom op! Die hond was aan het spelen met andere honden. Waarom mag Ushi daar dan niet bij? Als ik een aangelijnde hond zie, gaan mijn honden ook vast. Geen probleem. Als een eigenaar vraagt of ik mijn honden bij wil houden, lijn ik ze aan. Geen probleem..loony schreef:Misschien was er wel iets met zijn hond, een wondje of mistrapt, niet lekker. Dan moet er ook geen hond al is die bekend afgedenderd komen.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
Als zijn hond iets mankeert dan moet hij niet in een losloopgebied gaan lopen.loony schreef:Misschien was er wel iets met zijn hond, een wondje of mistrapt, niet lekker. Dan moet er ook geen hond al is die bekend afgedenderd komen.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Mojuan
- Zeer actief
nathalie schreef:Moet ik het blijven herhalen? Tussen hiet niet leuk vinden dat Ushi daar was en beginnen met slaan, zat een seconde. Ze heeft van de week nog met die hond gespeelt en daarbij waren er meerdere (redelijk bekende) honden. Dan mag ze daar van mij best gaan kijken. Nu overigens niet meer. Ben er helemaal klaar mee.Lillith schreef:Tuurlijk al dat gemep is verkeerd, sterkte![]()
Maar je had gewoon je hond moeten terug roepen, een losloopgebied betekend niet een zoek maar uit gebied.
Misschien was die hond ziek geweest of zat er iets verkeerd, moet de eig. dan jouw hond gaan vangen???
Zelfs in aanlijngebieden komen de honden aangebuffeld, ze doen niks
Mensen van het forum waar ik mee heb gewandeld kunnen be-amen dat Ushi niks verkeerd doet.
Bepaalde mensen op dit forum zullen het altijd nodig blijven vinden om je een rotgevoel te geven en een trap na.
Gewoon, omdat ze die mogelijkheid hebben, gewoon, omdat ze het schijnbaar heel moeilijk vinden even na te denken voor ze iets typen, en niet even bedenken hoe dat voor een ts kan zijn/voelen/over komen.
Gewoon niet meer op reageren, ik wil wel eens zien hoe ze het zelf zouden vinden om zo'n reactie te krijgen na zo'n gebeurtenis.
Ik vind het erg knap hoe je gereageerd hebt.
Waarschijnlijk zou ik zelf volledig door het lint zijn gegaan en die kerel hebben bewerkt met mijn flex totdat hij op de vlucht sloeg
Heel erg fout en verkeerd, ik weet het.
Ik hoop dat er ook écht iets met je aangifte zal worden gedaan!

- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
- Aantal honden: 2
nathalie schreef:Nou, zoals ik volgens mij al eerder aangegeven heb, ALS Ushi die hond nou aan het bijten was of ze wilde vechten had hij haar best een mep mogen geven als ik niet in de buurt zou zijn.Saschesfloor schreef:Wat een halve gare zeg die vent. Het lijkt wel of iedereen steeds een beetje gekker wordt.
Ik hoop dat Ushi er niks aan heeft overgehouden en dat je zelf ook niet al mte lang last hiervan houdt.
Ik heb zo'n zelfde soort incident meegemaakt toen Chester gepakt werd door een Bullmastiff. Ik had die man niet zien aankomen en met dat ik hem zie ben ik gelijk een stuk weggelopen, zodat hij me fatsoenlijk kon passeren en ik even mijn honden kon aanlijnen. Maar wat doet die man, hij gaat op gelijke hoogte naast mij stil staan en ik wilde Chester nog pakken, maar die glipte door mijn vingers. Chester blaft een keer en die andere hond grijpt hem, tilt hem op en begint te schudden. Baasje stond erbij te lachen en deed niks. In een reflex heb ik toen die hond 2 klappen met mn ballenwerper gegeven, het enige wat ik dacht was, daar gaat mijn hond. En die baas stond er maar en vond het reuze grappig. Die man had buiten de hond ook nog een fiets bij zich en hij tilt de fiets op en geeft mij een paar klappen op mn rug, want ik had van zijn hond af te blijven. En het was buiten dat mijn eigen schuld, want mijn hond was vals, want die blafte
Oke, ik geef toe, ik was ook absoluut fout, want mijn hond liep los en die van hem niet. Maar ik was bezig ze aan te lijnen, Chester schoot door mn vingers. Stom van mij, maar kan gebeuren. En ik laat echt mijn hond niet doodbijten en als de baas niks doet, dan moet je toch wat. Gelukkig heeft Chester er niet al te veel aan overgehouden, op sommige plekken was zijn vacht echt van de huid gerukt en hij had wat gaten her en der, maar ik wil er niet aan denken wat er was gebeurd als ik niet zo gereageerd had. Ik heb wel melding gemaakt van het gebeuren, maar uiteindelijk geen aangifte gedaan. Die vent was echt type Tokkie en bij een aangifte heeft hij het recht om mijn adresgegevens te krijgen zei de politie toen. En daar zat ik nou echt niet op te wachten.
Ehmm, ik sta aan jouw kant hoor
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
- Saschesfloor
- Zeer actief
Dit is wat mij verteld werd toen ik aangifte kwam doen. Ik heb nog wel een gesprek met de hondenbrigade gehad en als die hond nog een keer wat doet moet hij gemuilkorft de straat op. Maar gezien het type waar ik mee te maken had, heb ik toen een echte aangifte niet durven doen.->Chanty<- schreef:hmm.... vreemd, politie mag volgens mij nooit jou gegevens door geven, jou gegevens krijgt alleen de advocaat van de tegenpartij als er een proces komt.Saschesfloor schreef: en bij een aangifte heeft hij het recht om mijn adresgegevens te krijgen zei de politie toen. En daar zat ik nou echt niet op te wachten.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
- Anne&Taar
- Zeer actief
Het lijkt mij absoluut bizar dat de politie adresgegevens mag uitwisselen!Saschesfloor schreef:Dit is wat mij verteld werd toen ik aangifte kwam doen. Ik heb nog wel een gesprek met de hondenbrigade gehad en als die hond nog een keer wat doet moet hij gemuilkorft de straat op. Maar gezien het type waar ik mee te maken had, heb ik toen een echte aangifte niet durven doen.->Chanty<- schreef:hmm.... vreemd, politie mag volgens mij nooit jou gegevens door geven, jou gegevens krijgt alleen de advocaat van de tegenpartij als er een proces komt.Saschesfloor schreef: en bij een aangifte heeft hij het recht om mijn adresgegevens te krijgen zei de politie toen. En daar zat ik nou echt niet op te wachten.
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Waarom mag je niet in een losloopgebied lopen als je hond iets mankeert?EstherK schreef:Als zijn hond iets mankeert dan moet hij niet in een losloopgebied gaan lopen.loony schreef:Misschien was er wel iets met zijn hond, een wondje of mistrapt, niet lekker. Dan moet er ook geen hond al is die bekend afgedenderd komen.
Het slaan is idd grof maar had makkelijk voorkomen kunnen worden.Hoe dan ook, die vent spoort niet.

-
Mojuan
- Zeer actief
Pemba schreef:Waarom mag je niet in een losloopgebied lopen als je hond iets mankeert?EstherK schreef:Als zijn hond iets mankeert dan moet hij niet in een losloopgebied gaan lopen.loony schreef:Misschien was er wel iets met zijn hond, een wondje of mistrapt, niet lekker. Dan moet er ook geen hond al is die bekend afgedenderd komen.
Het slaan is idd grof maar had makkelijk voorkomen kunnen worden.Hoe dan ook, die vent spoort niet.
Als je je hond graag wilt beschermen tegen andere loslopende honden omdat hij iets mankeert lijkt het me niet meer dan logisch om hem daarbij weg te houden en dús niet in losloopgebied te gaan wandelen.
Of nee, dan sla je er gewoon op los

- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Ik snap sommige reacties hier echt niet
Iedereen staat meteen klaar met een oordeel over een aanstormende hond terwijl dat in dit geval helemaal niet waar is.
Als een groep honden aan het spelen is waarmee jouw hond eerder ook mee heeft gespeeld natuurlijk mag jouw hond daar dan bij gaan kijken en niemand mag aan die hond komen en zeker niet aan jou. Ooit van praten gehoord? De TS was in de buurt en is voor rede vatbaar.
Ik snap de reacties echt niet
Iedereen staat meteen klaar met een oordeel over een aanstormende hond terwijl dat in dit geval helemaal niet waar is.
Als een groep honden aan het spelen is waarmee jouw hond eerder ook mee heeft gespeeld natuurlijk mag jouw hond daar dan bij gaan kijken en niemand mag aan die hond komen en zeker niet aan jou. Ooit van praten gehoord? De TS was in de buurt en is voor rede vatbaar.
Ik snap de reacties echt niet
-
blondie
- Zeer actief
!
Ok, dat verduidelijkt het voor mij, maar had ook al aangegeven dat de reactie van de man ronduit asociaal is. Maar wat moet je je ook lullig hebben gevoeld dat omstanders die je kent niet ingrepen?!nathalie schreef:Tussen het moment van wegduwen en beginnen met slaan zat nog geen seconde. En toen werd ik dus boos en rende die kant op..blondie schreef: ik had eerlijk gezegd ook een andere mening, juist omdat die meneer Ushi wegduwde in eerste instantie. Als ik als eigenaar van de hond die weggeduwd wordt dat zie roep ik mijn hond bij me. En laat zeker niet meer teruggaan, wat dus wel gebeurde als ik de begintopic lees. Dat die man overdreven ging reageren daarna en hond en mens gaat meppen met een werpstok is natuurlijk verre van normaal, maar had voorkomen kunnen worden als Ushi weggeroepen had geworden op het moment dat die man laat zien geen zin te hebben in Ushi.
En het is belachelijk om zo te meppen op een hond, en ook nog een mens na te meppen, nog belachelijker vind ik het dat er meerdere mensen omheen staan die ts kent blijkbaar en die niet ingrijpen of iets doen. Dat snap ik dan ook weer niet, maar blijkbaar de mentaliteit van het land waarin we wonen tegenwoordig.
En ik weet best dat Ushi een wild spel KAN hebben en dat misschien niet iedereen daar van gedient is, maar als ik niet van een hond gedient ben, vraag ik of de eigenaar hem op wil komen halen. Ik ga zo'n beest niet slaan, zolang deze mijn hond niet sloopt.
Zelf gelukkig nog nooit fysiek geweld gehad, wel eens een akefietje met een kruising mechel en die eigenaar begon op de honden in te slaan wat de boel alleen nog maar meer opfokte, dat was de enige manier om zijn hond te doen stoppen riep hij nog. Ik gaf toen een hele grote brul blijkbaar want de man stopte en de honden waren ook ineens weer voor rede vatbaar, gelukkig. (geen wonden)
Maar zomaar iemand gaan meppen omdat je gefrustreerd bent, en daar mee wegkomen dat gaat te ver.
Helaas dus lijkt het steeds meer voor te komen, als ik naar het verhaal van Demi kijk en hier diegene die met een fiets op de rug wordt geslagen
Hoop dat Ushi niet al te stijf is geworden en dat jouw nek ook meevalt
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Volgens mij mag dat ook niet.Anne&Taar schreef:Saschesfloor schreef:Het lijkt mij absoluut bizar dat de politie adresgegevens mag uitwisselen!->Chanty<- schreef:Dit is wat mij verteld werd toen ik aangifte kwam doen. Ik heb nog wel een gesprek met de hondenbrigade gehad en als die hond nog een keer wat doet moet hij gemuilkorft de straat op. Maar gezien het type waar ik mee te maken had, heb ik toen een echte aangifte niet durven doen.is dat echt zo; Budkes, weet jij dat? overigens had ik ook in jouw geval aangifte gedaan.
Het is alleen wel zo dat zodra de zaak voorkomt de verdachte het dossier kan inzien en daar staan dan wel de gegevens van de aangever in.
Dus de aangever blijft niet anoniem en daar moet de politie je op wijzen.
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Dus alle honden die bijv. artrose hebben moeten maar uit het bos wegblijven omdat andere bazen hun hond niet bij zich kunnen houdenPaulala schreef:Pemba schreef:Waarom mag je niet in een losloopgebied lopen als je hond iets mankeert?EstherK schreef:
Als zijn hond iets mankeert dan moet hij niet in een losloopgebied gaan lopen.Hoe dan ook, die vent spoort niet.
Als je je hond graag wilt beschermen tegen andere loslopende honden omdat hij iets mankeert lijkt het me niet meer dan logisch om hem daarbij weg te houden en dús niet in losloopgebied te gaan wandelen.
Of nee, dan sla je er gewoon op los
Hier in de buurt lopen de meeste honden ook los, dan wordt het lastig wandelen hè

-
S@ndr@
- Zeer actief
Nee dan ga je hond en eigenaar in elkaar slaan, dat zet zoden aan de dijk.
als het eenmaal bekent is dan heb je het rijk alleen

als het eenmaal bekent is dan heb je het rijk alleen
- bekooij
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berner sennen, friese stabij
He bah nathalie! Wat ontzettend vervelend incident. Ik hoop dat met Ushi alles goed is. En dat jij ook weer een heel klein beetje van de schrik bent bekomen. Groot gelijk dat je aangifte gaat doen!
Ik hoop dat jullie er alle twee niks aan over houden. Sterkte!
Ik hoop dat jullie er alle twee niks aan over houden. Sterkte!

- bekooij
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berner sennen, friese stabij
Weet je het zeker? Volgens mij als de verdachte er om vraagt mag de politie de gegevens van de aanklager krijgen. Nathalie kijk of je anoniem aangifte kan doen. Ik ga het vanavond voor de zekerheid even vragen op mijn werk. Dan PB ik je vanavond nog met hoe het precies zit.ZaZa schreef:
Volgens mij mag dat ook niet.
Het is alleen wel zo dat zodra de zaak voorkomt de verdachte het dossier kan inzien en daar staan dan wel de gegevens van de aangever in.

- ZaZa
- Zeer actief
Zo is het mij altijd vertelt, maar ik weet het niet zeker. Ben dus wel heel benieuwd, zou je mij ook willen PBen?bekooij schreef:Weet je het zeker? Volgens mij als de verdachte er om vraagt mag de politie de gegevens van de aanklager krijgen. Nathalie kijk of je anoniem aangifte kan doen. Ik ga het vanavond voor de zekerheid even vragen op mijn werk. Dan PB ik je vanavond nog met hoe het precies zit.ZaZa schreef:
Edit: denk dat ik aangever en getuige door elkaar haal. Wat ik schreef geldt dan voor een getuige.
- ZaZa
- Zeer actief
Even gegoogled:
Kan ik anoniem aangifte doen bij de politie?
Alleen in uitzonderlijke, bedreigende situaties is het mogelijk anoniem aangifte te doen bij de politie. In overleg met de officier van Justitie kan de politie een verzoek indienen bij de rechter-commissaris. U kunt wel altijd anoniem melding maken van misdrijven. Dit kan bij M., de meldlijn van Meld Misdaad anoniem.
U kunt er ook voor kiezen om een briefadres (domicilieadres) op te geven. Dit kan het adres van de politie, van Slachtofferhulp of van bijvoorbeeld uw werkgever zijn. Dit betekent dat alleen dat adres in het dossier wordt opgenomen en dus niet uw woonadres. Alle post wordt naar het briefadres gestuurd. Uw persoonlijke adresgegevens blijven dan anoniem, uw naam niet. De rechter beslist in hoeverre deze vorm van anonimiteit tijdens het gehele strafproces kan worden gehandhaafd.
Bron: http://www.rijksoverheid.nl/documenten- ... litie.html
Kan ik anoniem aangifte doen bij de politie?
Alleen in uitzonderlijke, bedreigende situaties is het mogelijk anoniem aangifte te doen bij de politie. In overleg met de officier van Justitie kan de politie een verzoek indienen bij de rechter-commissaris. U kunt wel altijd anoniem melding maken van misdrijven. Dit kan bij M., de meldlijn van Meld Misdaad anoniem.
U kunt er ook voor kiezen om een briefadres (domicilieadres) op te geven. Dit kan het adres van de politie, van Slachtofferhulp of van bijvoorbeeld uw werkgever zijn. Dit betekent dat alleen dat adres in het dossier wordt opgenomen en dus niet uw woonadres. Alle post wordt naar het briefadres gestuurd. Uw persoonlijke adresgegevens blijven dan anoniem, uw naam niet. De rechter beslist in hoeverre deze vorm van anonimiteit tijdens het gehele strafproces kan worden gehandhaafd.
Bron: http://www.rijksoverheid.nl/documenten- ... litie.html
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Jeetje Nathalie, wat naar! Bah!
Ik vind dat je keigoed hebt gehandeld, je bent rustig gebleven en hebt meteen de politie gebeld. Goed dat je aangifte gaat doen!
Ga maandag wel even naar de huisarts vanwege die hoofdpijn. Niet alleen voor dossiervorming, maar ook voor jezelf!!!
En wat betreft Ushi: ze kan heel lomp zijn, maar ze doet geen vlieg kwaad. En Nathalie heeft haar hartstikke goed onder controle. Toen ze de laatste keer in de duinen iets te wild met Henkie omging, kwam ze meteen terug toen ze geroepen werd. Dus die onzin hier over 'je hond bijhouden' is echt bullshit!
Trek het je niet aan Nat!
Sterkte!!!
Ik vind dat je keigoed hebt gehandeld, je bent rustig gebleven en hebt meteen de politie gebeld. Goed dat je aangifte gaat doen!
Ga maandag wel even naar de huisarts vanwege die hoofdpijn. Niet alleen voor dossiervorming, maar ook voor jezelf!!!
En wat betreft Ushi: ze kan heel lomp zijn, maar ze doet geen vlieg kwaad. En Nathalie heeft haar hartstikke goed onder controle. Toen ze de laatste keer in de duinen iets te wild met Henkie omging, kwam ze meteen terug toen ze geroepen werd. Dus die onzin hier over 'je hond bijhouden' is echt bullshit!
Sterkte!!!
RIP Cena
-
Marion.
Wat een held zeg! "Ik heb een stokkie in mijn hand, dus daar ga ik even alles wat me niet zint mee meppen". Knap kind hoor.
Goed dat je aangifte doet!
Goed dat je aangifte doet!
- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat zou heel fijn zijn! Ik ben natuurlijk 2 weken alleen thuis en zou toch niet graag hebben dat hij hier ineens voor de deur staat.bekooij schreef:Weet je het zeker? Volgens mij als de verdachte er om vraagt mag de politie de gegevens van de aanklager krijgen. Nathalie kijk of je anoniem aangifte kan doen. Ik ga het vanavond voor de zekerheid even vragen op mijn werk. Dan PB ik je vanavond nog met hoe het precies zit.ZaZa schreef:

- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik voel me ook niet aangevallen hoor. Dat is gisteren al gebeurdSaschesfloor schreef:nathalie schreef:Nou, zoals ik volgens mij al eerder aangegeven heb, ALS Ushi die hond nou aan het bijten was of ze wilde vechten had hij haar best een mep mogen geven als ik niet in de buurt zou zijn.Saschesfloor schreef:Wat een halve gare zeg die vent. Het lijkt wel of iedereen steeds een beetje gekker wordt.
Ik hoop dat Ushi er niks aan heeft overgehouden en dat je zelf ook niet al mte lang last hiervan houdt.
Ik heb zo'n zelfde soort incident meegemaakt toen Chester gepakt werd door een Bullmastiff. Ik had die man niet zien aankomen en met dat ik hem zie ben ik gelijk een stuk weggelopen, zodat hij me fatsoenlijk kon passeren en ik even mijn honden kon aanlijnen. Maar wat doet die man, hij gaat op gelijke hoogte naast mij stil staan en ik wilde Chester nog pakken, maar die glipte door mijn vingers. Chester blaft een keer en die andere hond grijpt hem, tilt hem op en begint te schudden. Baasje stond erbij te lachen en deed niks. In een reflex heb ik toen die hond 2 klappen met mn ballenwerper gegeven, het enige wat ik dacht was, daar gaat mijn hond. En die baas stond er maar en vond het reuze grappig. Die man had buiten de hond ook nog een fiets bij zich en hij tilt de fiets op en geeft mij een paar klappen op mn rug, want ik had van zijn hond af te blijven. En het was buiten dat mijn eigen schuld, want mijn hond was vals, want die blafte
Oke, ik geef toe, ik was ook absoluut fout, want mijn hond liep los en die van hem niet. Maar ik was bezig ze aan te lijnen, Chester schoot door mn vingers. Stom van mij, maar kan gebeuren. En ik laat echt mijn hond niet doodbijten en als de baas niks doet, dan moet je toch wat. Gelukkig heeft Chester er niet al te veel aan overgehouden, op sommige plekken was zijn vacht echt van de huid gerukt en hij had wat gaten her en der, maar ik wil er niet aan denken wat er was gebeurd als ik niet zo gereageerd had. Ik heb wel melding gemaakt van het gebeuren, maar uiteindelijk geen aangifte gedaan. Die vent was echt type Tokkie en bij een aangifte heeft hij het recht om mijn adresgegevens te krijgen zei de politie toen. En daar zat ik nou echt niet op te wachten.
Ehmm, ik sta aan jouw kant hoor. Ik vind het absoluut van de zotte dat Ushi en jij zijn geslagen en ik denk dat die mafkees eens een psygisch onderzoekje moet ondergaan. Bedoelde eigenlijk met mijn verhaal meer om aan te geven dat het steeds gekker wordt op deze wereld. Jouw hond en jijzelf worden gemept om niks. Ik werd met een fiets op mijn rug gemept, omdat ik mijn hondje uit de bek van een Bullmastiff wilde redden, terwijl diezelfde vent ernaast stond te lachen. Nog even en je kan klappen krijgen als je hond de verkeerde kant op kijkt.

- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
DankjeSannePP schreef:Jeetje Nathalie, wat naar! Bah!
Sterkte!!!

- Saschesfloor
- Zeer actief
[/quote]Ik voel me ook niet aangevallen hoor. Dat is gisteren al gebeurd
[/quote]
Ow gelukkig, ik dacht even dat je me verkeerd begreep

Ow gelukkig, ik dacht even dat je me verkeerd begreep
- Madison
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): West Highland White Terriër
Het is inderdaad gewoon van de zotte! Sterkte voor jou en Ushi. Zulk soort mensen sporen niet en het is jammer dat die mensen 'los' mogen lopen.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Waarom per PB, dit soort info is toch algemeen, dat mag toch iedereen lezen en misschien dat er nog andere mensen iets aan deze info hebben.bekooij schreef:Weet je het zeker? Volgens mij als de verdachte er om vraagt mag de politie de gegevens van de aanklager krijgen. Nathalie kijk of je anoniem aangifte kan doen. Ik ga het vanavond voor de zekerheid even vragen op mijn werk. Dan PB ik je vanavond nog met hoe het precies zit.ZaZa schreef: