Dat wordt een andere relatieDenise. schreef:Mijn Kenzo? Nou die gaat niet verliefd worden op Elmo hoorumajoya schreef:Elmo x Kenzo lijkt me ook prachtig (:
@Iris
@umajoya ik weet niet wie Yenna is
@tiny & nuyvilaq;
Moderator: moderatorteam
Dat wordt een andere relatieDenise. schreef:Mijn Kenzo? Nou die gaat niet verliefd worden op Elmo hoorumajoya schreef:Elmo x Kenzo lijkt me ook prachtig (:
Hahaha nee ik denk niet dat Nilo daar bezwaar tegen heeft.Maeve schreef:Voor de agility: Nilo x Izzie of Nilo x Caja maar dat mag niet (familie)![]()
Nilo x Narda lijkt me ook wel grappig, Nilo zou geen bezwaar hebben
Laat je het weten wanneer Rowan zijn koffertje kan pakkenInge O schreef:ja, dat lijkt me geen slecht ideeIrisz schreef:
En van de andere forumhondjes;
Relaxje x Rowan![]()
.

Jaaaaa! Ik ben echt gek op de Peludo's!_Inge_ schreef:Mila en Diaz is ook wel leuk
Ahw thanx-Gaby- schreef:Jaaaaa! Ik ben echt gek op de Peludo's!_Inge_ schreef:Mila en Diaz is ook wel leukVolgens mij heb ik dat nog helemaal niet gezegd, maar vind ze echt super leuk. Diaz vond ik ook de mooiste van het nest!

Ja, dat worden vast heel snoezige puppies._Inge_ schreef:Ahw thanx-Gaby- schreef:Jaaaaa! Ik ben echt gek op de Peludo's!_Inge_ schreef:Mila en Diaz is ook wel leukVolgens mij heb ik dat nog helemaal niet gezegd, maar vind ze echt super leuk. Diaz vond ik ook de mooiste van het nest!
![]()
Mooi stel samen toch, dat zouden prachtige puppy's worden met mooie puntoortjes![]()
Ohhh zet mij maar vast op de lijst voor een pupInge O schreef:ja, dat lijkt me geen slecht ideeIrisz schreef:
En van de andere forumhondjes;
Relaxje x Rowan![]()
.

Elmo/maureen schreef:
@tiny & nuyvilaq;Het zouden wel prachtpups worden
nou inderdaadCash schreef:Mij lijkt een combi van een van de dames van IngeO met Cash ook wel iets.
Qua uiterlijk moeten dat volgens mij schitterende honden worden met een beetje lang haar.
Ohw en Hera met 1 van de heren van Malinois.... ik geloof dat we ons dan wel mogen gaan bergen.... wat zullen dat een stel hysterische stuiterballen gaan worden.

Ik denk dat je beter met Hera een combi zou kunnen maken. Moest Noah alleen een reu zijn. haha.duitse herder schreef:Noah x Cash lijken mij ook heerlijke (werk)honden en bovenal sociale honden

Het is dat Hera nu kapotte heupen heeft maar 't zou een leuk fokhondje zijn geweest. Was ook wel veel interesse in door africhters om een pup van Hera te hebben.malinois schreef:nou inderdaadCash schreef:Mij lijkt een combi van een van de dames van IngeO met Cash ook wel iets.
Qua uiterlijk moeten dat volgens mij schitterende honden worden met een beetje lang haar.
Ohw en Hera met 1 van de heren van Malinois.... ik geloof dat we ons dan wel mogen gaan bergen.... wat zullen dat een stel hysterische stuiterballen gaan worden.wel hele goede werkhondjes denk ik maar je zult je handjes er aan vol hebben

Ow Gil is gek op rottie damesthom schreef:Van Gils x mijn Yla.
Die zou Dol ook wel leuk vindenthom schreef:Van Gils x mijn Yla.

Beetje pit vind ik wel leuk hoor.Inge O schreef:oké, dan doen we met sette - alleen krijg je dan wel de verkeerde pit.

schrijven we gewoon in het balboekje.Pepie schreef:Die zou Dol ook wel leuk vindenthom schreef:Van Gils x mijn Yla.
Jij een pupTiny schreef:Elmo/maureen schreef:
@tiny & nuyvilaq;Het zouden wel prachtpups worden
![]()
Kan het alleen maar met je eens zijn
![]()
Oh wat jammer!!Denise. schreef:Mijn Kenzo? Nou die gaat niet verliefd worden op Elmo hoorumajoya schreef:Elmo x Kenzo lijkt me ook prachtig (:

Dit is Yenna:Elmo/maureen schreef:
@umajoya ik weet niet wie Yenna is![]()

Ja flauw he van Kenzoumajoya schreef:Oh wat jammer!!Denise. schreef:Mijn Kenzo? Nou die gaat niet verliefd worden op Elmo hoorumajoya schreef:Elmo x Kenzo lijkt me ook prachtig (:
Mijn MachoElmo/maureen schreef: Macho & Senna