Ah, ik heb verkeerd naar de datum gekekenRobin schreef:2 nesten..? Waar dan?
Maar ben je er al eens wezen kijken voordat je haar gereserveerd hebt? Dat zou ik wel doen.
Moderator: moderatorteam
Ah, ik heb verkeerd naar de datum gekekenRobin schreef:2 nesten..? Waar dan?
Ik was iets te vlot. Die reutjes hebben er niets mee te maken. Blijft wel over dat ze pups van 2 en 3 weken aanbieden.Robin schreef:Flauw dat je nou je laatste post weghaalt... Je hebt bij 'bekijk ook' gekeken ipv 'bekijk alle advertenties'. En die reuen ter dekking zijn van andere mensen..
Nja goed, ik snap niet zo goed waarom je me zo aanvalt, eigenlijk. Snap werkelijk ook niet waarom ik me ga zitten verdedigen.

Pupje van 3 weken (Max) is een broerjte van Mikai, de enige die nog niet gereserveerd is, met nieuwe foto's... Omdat de eerste foto's van hem niet zo mooi waren. Zie ook reactie van Denise.alm@ schreef:Ik was iets te vlot. Die reutjes hebben er niets mee te maken. Blijft wel over dat ze pups van 2 en 3 weken aanbieden.Robin schreef:Flauw dat je nou je laatste post weghaalt... Je hebt bij 'bekijk ook' gekeken ipv 'bekijk alle advertenties'. En die reuen ter dekking zijn van andere mensen..
Nja goed, ik snap niet zo goed waarom je me zo aanvalt, eigenlijk. Snap werkelijk ook niet waarom ik me ga zitten verdedigen.
Het was niet eens perse om broodfok uit te sluiten hoorRobin schreef:Ik ben er nog niet geweest, nee. Maar ik heb verschillende mensen aan de telefoon gehad en een aantal keer, ondanks goed uitziende advertenties, ontdekt dat het toch broodfokkers bleken.
Ik snap heel goed dat iedereen hier, net als ik, enorm tegen broodfok is. Ik haal een rat nog niet bij een broodfokker vandaan... En natuurlijk is het goed om elkaar daarop te wijzen. Pas op waar je je diertje vandaan haalt, je weet maar nooit etc.. Echt, alleen maar goed![]()
Maar de reactie die Alm geeft is gewoon onzin. Die andere advertenties van die dekreutjes zijn niet van hen, zijn heel andere mensen uit andere plaatsen met andere telefoonnummers.
Het hondje 'Max' met andere foto is het broertje van Mikai dat nog niet is gereserveerd, daar hebben ze nieuwe foto's van gemaakt en daarom ziet de advertentie er anders uit en is de datum anders.
En elkaar ergens op wijzen is altijd goed, zoals jij net deed, Denise. Maar achterdocht en cynisme zoals: 'zorgvuldig uitgezocht' draagt niet bij.

BeloofdRobin schreef:Ja, ik denk het echt, Alm@. Wel fijn dat je nog ff reageert
![]()
Ik zal eerlijk vertellen over wat we aantreffen donderdag! Beloofd

een stoere naam
Maar die wordt al veel te veel gebruiktteckeltoos schreef:Ik vind Zivaeen stoere naam
Zoals beloofdalm@ schreef:BeloofdRobin schreef:Ja, ik denk het echt, Alm@. Wel fijn dat je nog ff reageert
![]()
Ik zal eerlijk vertellen over wat we aantreffen donderdag! Beloofdkijk goed, ook of de hondjes gelijk van grootte zijn