Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Herby versvoer en Richard versvoer
Moderator: moderatorteam
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Herby versvoer en Richard versvoer
Zijn er nog meer mensen die wel eens voer bestellen bij Herby of richard? Ik probeer het nu bijna twee maanden en het schiet maar niet op. Eerst reageerde Herby maar niet op mijn mail, na twee weken heb ik de bestelling geannuleerd en dacht ik bij zijn concurrent Richard te bestellen in de hoop dat gol nou eindelijk eens weer kon barfen. Helaas laat Richard nu ook al een maand op zich wachten. Ik word er niet goed van! Heeft iemand nog een ander adres waar ik voer voor gol kan bestellen? Het arme kind wil nu wel eens wat anders dan smuldier, kip en vis.
- Tank
- Zeer actief
Re: Herby versvoer en Richard versvoer
Caroba versvoer
-
Selena
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x HH
- Aantal honden: 9
Een voor ons herkenbaar probleemGollum schreef:Zijn er nog meer mensen die wel eens voer bestellen bij Herby of richard? Ik probeer het nu bijna twee maanden en het schiet maar niet op. Eerst reageerde Herby maar niet op mijn mail, na twee weken heb ik de bestelling geannuleerd en dacht ik bij zijn concurrent Richard te bestellen in de hoop dat gol nou eindelijk eens weer kon barfen. Helaas laat Richard nu ook al een maand op zich wachten. Ik word er niet goed van! Heeft iemand nog een ander adres waar ik voer voor gol kan bestellen? Het arme kind wil nu wel eens wat anders dan smuldier, kip en vis.
Ondanks dat Herbie hier op een steenworp afstand vandaan zit, zijn we uitgeweken naar Lothgering, waar we tot nu toe erg tevreden over zijn. ( Zit ook nog eens "onder de rook" van A´dam, dus bij jou in de buurt.
D&S
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
- Gollum
- Zeer actief
Bedankt! Caroba heeft niet zoveel in het assortiment als Richard en Herby maar wat een verademing dat ze beloven om binnen 3 werkdagen te bezorgen, en ook nog eens tot 24 uur! Heeft lotgering ook barfproducten dan? Ik zal daar ook eens kijken!
- Tank
- Zeer actief
Ja ze hebben genoeg om je voorlopig weer vooruit te helpen toch? En ik vind hun service ook goed. Heb ze toevallig net zelf even gebeld ivm een bestelling, en ze zijn vandaag dus ook aan t werkGollum schreef:Bedankt! Caroba heeft niet zoveel in het assortiment als Richard en Herby maar wat een verademing dat ze beloven om binnen 3 werkdagen te bezorgen, en ook nog eens tot 24 uur! Heeft lotgering ook barfproducten dan? Ik zal daar ook eens kijken!
- Gollum
- Zeer actief
Ja super! Goede tip!Nelleke schreef:Ja ze hebben genoeg om je voorlopig weer vooruit te helpen toch? En ik vind hun service ook goed. Heb ze toevallig net zelf even gebeld ivm een bestelling, en ze zijn vandaag dus ook aan t werkGollum schreef:Bedankt! Caroba heeft niet zoveel in het assortiment als Richard en Herby maar wat een verademing dat ze beloven om binnen 3 werkdagen te bezorgen, en ook nog eens tot 24 uur! Heeft lotgering ook barfproducten dan? Ik zal daar ook eens kijken!
- dagmar88
- Zeer actief
Lupa bevalt ook erg goed hier.
-
Imense
Ik zit ook bij Lupa, heeft erg veel keus en kan daar een leuk menu samenstellen. Voorheen wilde ik nog wel eens bij Herby bestellen maar ben niet tevreden, spullen komen ontdooit aan, zat vaak iets niet tussen waardoor mn menu in de knoei komt (Wordt ook niet even doorgegeven zodat je een vervangend product kan regelen) en vaak betaal je iets voor wat je niet heb gekregen.
En vaak missen stikkers dus heb je geen idee wat het is.
En vaak missen stikkers dus heb je geen idee wat het is.
- asani
- Zeer actief
Wij bestellen bij Petra van www.versvoer.nl
Prima service en je krijgt dezelfde dag antwoord.
Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
- Gollum
- Zeer actief
Wat een fijne opties allemaal! Bedankt!
-
Mojuan
- Zeer actief
Ja helaas heb ik ook die ervaring bij Herby en Richard.
Ik vind het vooral jammer van Richard.
Toen hij eraan begon zei hij dat hij het beter ging doen dan Herby, omdat hij vond dat Herby er een zooitje van maakte.
En nu doet hij zelf precies het zelfde....
Lupa heeft veel keuze, maar die optie is al genoemd.
Succes!
Ik vind het vooral jammer van Richard.
Toen hij eraan begon zei hij dat hij het beter ging doen dan Herby, omdat hij vond dat Herby er een zooitje van maakte.
En nu doet hij zelf precies het zelfde....
Lupa heeft veel keuze, maar die optie is al genoemd.
Succes!

- Meike
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
- Aantal honden: 2
Ik bestel wel eens bij Herby. De communicatie verloopt soms stroef inderdaad. Het schijnt dat als je even belt, het sneller kan gaan. Lupa is volgens mij altijd erg fijn qua bestellen, maar dat heb ik nog maar 1 keer gedaan. Voordeel van Lupa is ook dat ze nu een biologisch assortiment hebben
(maar weer minder wild, dat heeft Herby juist weer meer)
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
ik bestel altijd bij Herby. Bel ze altijd even op om te vragen wanneer ze denken te kunnen leveren. Tegen de leverdatum bel ik gewoon nog een keer. gaat meestal goed.
- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Zelfde hier en ik bestel ook bij Dogshape. Vroeger bij Lupa, maar tegenwoordig niet meer, is niet meer wat het geweest is.asani schreef:Wij bestellen bij Petra van http://www.versvoer.nl
- Isa22
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Heidewachtel
- Contacteer:
Er is ook een nieuwe leverancier op de markt,
http://www.dierdelicatesse.nl. Levert ook door heel Nederland.
http://www.dierdelicatesse.nl. Levert ook door heel Nederland.
- dagmar88
- Zeer actief
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Ik heb wel ervaring met Richard, maar ik vind het een onbeschofte hork die geen enkele afspraak nakomt, dus ik bestel nóóit meer bij hem. Heb ook regelmatig complete schotten hagel in de vleesmix gevonden.
Hij heeft overigens heel veel vlees met een Herby sticker erop, hij zegt de zwager van de Herbymeneer te zijn geloof ik, dus daar zit verder niet veel verschil tussen.
Hij heeft overigens heel veel vlees met een Herby sticker erop, hij zegt de zwager van de Herbymeneer te zijn geloof ik, dus daar zit verder niet veel verschil tussen.
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
-
Aiko 09
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita inu
Altijd bij Petra van versvoer.nl
Ze is niet de voordeligste maar wel superkwaliteit en service, daar geef ik graag iets meer aan uit.
Aiko krijgt ook altijd wat lekkers als ze de bestelling komt brengen! Alleen maar goeds over Petra dus
Ze is niet de voordeligste maar wel superkwaliteit en service, daar geef ik graag iets meer aan uit.
Aiko krijgt ook altijd wat lekkers als ze de bestelling komt brengen! Alleen maar goeds over Petra dus

- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
Ik ben nog steeds super tevreden over lupa, waarom jij niet meer?Linsey schreef:Zelfde hier en ik bestel ook bij Dogshape. Vroeger bij Lupa, maar tegenwoordig niet meer, is niet meer wat het geweest is.asani schreef:Wij bestellen bij Petra van http://www.versvoer.nl
- bionca
- Actief
even een vraagje hebben jullie soms ook weleens vlees zelf opgehaald bij richard versvoer in rotterdam???? moet namelijk maandag in rotterdam zijn en heb wel weer enkele dingen nodig voor de honden en wou het evt proberen.

- Dondersteen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondjes
Je kan misschien ook naar slagerij west of het islamitisch centrum vlees voor de hond halen.

- Else
- Actief
- Mijn ras(sen): dwergteckeltje langhaar
Islam Centrum Rotterdam heeft inderdaad goed vlees. Ik haal daar ook het vlees voor onszelf vandaan, ze hebben echt heerlijke dingen!Dondersteen schreef:Je kan misschien ook naar slagerij west of het islamitisch centrum vlees voor de hond halen.
Verder hier ook fan van versvoer.
JOY

- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Ik heb dat laatst inderdaad gedaan. Was prima, chaotisch maar heel vriendelijk geholpen, hij heeft zelfs nog een hertennek voor me in stukken gezaagd omdat ik dat zelf nog nooit gedaan hadbionca schreef:even een vraagje hebben jullie soms ook weleens vlees zelf opgehaald bij richard versvoer in rotterdam???? moet namelijk maandag in rotterdam zijn en heb wel weer enkele dingen nodig voor de honden en wou het evt proberen.
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Gollum
- Zeer actief
Ik heb inmiddels mijn eerste bestelling van caroba binnen en ben dik tevreden. Goede communicatie, proffessioneel bedrijf. Ik heb daar oa tinlo barf menu besteld, allemaal verschillende smaakjes en gol vind het heerlijk. Ik ga wat meer over op KVV omdat mijn maag het niet meer zo goed trekt om compleet zelf samen te stellen. Ze krijgt nog wel regelmatig wat knaagwerk.