hier filmpje toen hij het een beetje door had, was binnen 3 minuten of zo
http://www.youtube.com/watch?v=iw5pdM1s5Q4
Moderator: moderatorteam

Dat weet ik nog niet haha, kreeg alleen te horen wat er van de hond verwacht wordt en daarop heb ik van de 4 Tank en Bunker uitgekozen.shanty schreef:Grappig zeg wat voor film ?
Ik zou als hij het zuiver op commando doet er geen gebaar aan koppelen. Op Commando is toch harstikke goed ?

Volgens mij kan je gewoon het commando luid geven , het wordt er dan gewoon later weer uit gehaald. Ik denk alleen dat het voor jezelf misschien wat makkelijker is als ze het ook op een andere manier kunnen.Brigitte schreef:Dat weet ik nog niet haha, kreeg alleen te horen wat er van de hond verwacht wordt en daarop heb ik van de 4 Tank en Bunker uitgekozen.shanty schreef:Grappig zeg wat voor film ?
Ik zou als hij het zuiver op commando doet er geen gebaar aan koppelen. Op Commando is toch harstikke goed ?
En ja hij doet het op commando prima soms nog wat zoals de laatste niet helemaal zuivermaar ja we zijn net pas bezig alleen ik weet niet of ik voor de film wel mag praten erdoor heen zeg maar dus dacht ik dan probeer ik het op een gebaar aan te leren.