1

2

3

4

5

6

7

8

9

10
11
12

13
Moderator: moderatorteam

MissDorien schreef:Erg mooie foto's
Dit dus!eefje+huig schreef:ik vind de foto's juist wel heel mooi,katje heeft hele open blik en vol vertrouwen,die laatste is om in te lijsten

*lach* ja ze heeft een buikje dat had ze niet hoor toen ze kwam, ze werd gepest door de andere katten en heeft van de stress weinig gegeten. Ik hou niet van te dikke dieren maar een Sphynx mag een bescheiden spekje hebbenkloesje schreef:Mooie foto's!
Wat heeft ze ook een heerlijk buikje!
Dat is ook mijn favoriet, en die laatste is voor mij natuurlijk erg speciaalminhie schreef:Prachtige fotos weer!Ik vind vooral die eerste erg mooi
Ik ben er zelf ook erg blij mee hoor, alleen heb ik ze allemaal wat moeten bijsnijden omdat ik royaal ruimte in beeld had genomen om te voorkomen dat ik stukjes van haar af zou snijden. Dat is natuurlijk zonde maar goed, 't is toch voor mezelf dus dan is het niet zo erg. Mooie blik heeft ze he, het is een herplaatsertje en toen ik haar voor het eerst zag en ze me aankeek was ik onmiddellijk finaal verkocht.eefje+huig schreef:ik vind de foto's juist wel heel mooi,katje heeft hele open blik en vol vertrouwen,die laatste is om in te lijsten
Ja die vind ik ook heel gaaf, lijkt me ook erg mooi op canvas die kleur.dhlover schreef:Prachtige foto's!Die met de beige achtergrond vind ik het mooist.

Dat meen ik hoorBons schreef:MissDorien schreef:Erg mooie foto's![]()
jah, weet ikMissDorien schreef:Dat meen ik hoorBons schreef:MissDorien schreef:Erg mooie foto's![]()

Harry PotterBons schreef:![]()