Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Toen ik de fotoshoot deed van de Andalusiër, bedacht ik me dat ik eigenlijk nooit dat soort foto's van Romanov gemaakt had, en aangezien ik woensdag van stal ga verhuizen ben ik vanochtend met een vriendinnetje en Romanov het recreatiegebied in geweest voor wat foto's.
Zoenen met Marije, een van zijn grootste vriendinnetjes
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
anne_lies schreef:
Leuk om zulke foto's te hebben van je paard. Snap niet dat je dat niet eerder had bedacht
Ik heb wel veel meer foto's van hem hoor, maar had inderdaad nog niet eerder bedacht om iemand mee te nemen om hem vast te houden en dan het recreatiegebied in te gaan.
Hij kan echt heel ondeugend kijken, zoals ook op die foto het geval is. Echt met zo'n scheef oogje naar de lens, dat is heel kenmerkend voor hem. Het is een ondeugende lieverd, hij maakt me echt iedere dag aan het lachen.
Ik verhuis van een stal 20 kilometer bij huis vandaan naar eentje op net iets meer dan 1 kilometer afstand. Er staan minder paarden (40 t.o.v. 85) en de paarden worden doordeweeks buiten gezet en weer binnengehaald uit de wei.
Kimmie schreef:haha jeetje wat schimmelt ie toch lekker,ik herinner me hem nog veel donkerder dan is het steeds ff kijken van ojaaa....
logisch hoor dat ie lichter wordt,maar tis toch steeds even wennen,maar moet zeggen ik vind hem wel mooier worden zo licht...
echt zo'n mooi paard!!
foto 3 is trouwens echt super...
Wat mij betreft had het veel langzamer mogen gaan hoor, het schimmelproces. En al die stippen mochten ook wel wegblijven...
Die derde foto ga ik denk ik op canvas laten afdrukken, die vind ik zelf ook wel heel erg mooi geworden. En hij staat er precies zo op als hij is: ondeugend, beetje ijdel en zeer camerabewust!