Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Oooooh, wat gaaf, een zoon van Piep!
Ik kan me voorstellen dat je die heel graag zou willen kopen van de eigenaresse van de merrie. Anders ik wel!
Gefeliciteerd met deze kleine pracht, hij ziet er inderdaad wel uit als een schimmel in wording qua kleur. Romanov had ook deze kleur bij zijn geboorte.
je bent oma gefeliciteerd met de kleine spruitPiep!
Ik hoop dat je straks de mogelijkheid krijgt om dit veulen over te nemen,lijkt me nl heel leuk om dat via het forum te kunnen volgen hoe hij uitgroeit.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
goh zeg wat mooi
lijkt me ook schitterend om mee te maken...
heb op mijn eigen dochter na niks geboren zien worden......
en toen lag ik half onder de dope....
Valt mee hoor, ze herstellen vrij snel;) dat moet ook wel omdat het vluchtdieren zijn. Maar het kan, net als bij andere bevallingen, ook best wel eens fout gaan. Dit is een zeer ervaren merrie.
Ik heb me ook verbaasd over zijn stelten, maar hij is ook een week te vroeg geboren dus hij moet nog even in zijn lijf groeien..
Gefeliciteerd wat bijzonder een zoon van je eigen Piep.
Ik ben benieuwd hoe hij opdroogt maar hij is nu al prachtig. Het zou wel
heel leuk zijn als je hem kunt kopen, heb je daar vooraf geen afspraak over gemaakt?