We vinden het erg spannend, de afgelopen jaren zijn we bij veel nestjes gaan kijken en ik heb al verschillende bevallingen meegemaakt. Gelukkig hebben we een paar fokkers waar we op kunnen terugvallen.

Moderator: moderatorteam

ben bang van wel, Chad wordt de opamariabel schreef:oh wat leuk.. dat worden zeker erg leuke foto's .. hoop dat ze de genen van de blubberfamilie ook mee krijgen..

Hahhaa dat worden leuke foto's straks.jores schreef:ben bang van wel, Chad wordt de opamariabel schreef:oh wat leuk.. dat worden zeker erg leuke foto's .. hoop dat ze de genen van de blubberfamilie ook mee krijgen..![]()

Mary schreef:Hahhaa dat worden leuke foto's straks.jores schreef:ben bang van wel, Chad wordt de opamariabel schreef:oh wat leuk.. dat worden zeker erg leuke foto's .. hoop dat ze de genen van de blubberfamilie ook mee krijgen..![]()
LongFields schreef:Wat een leuk vooruitzicht om nu eens zelf pups te gaan krijgen bij jullie thuis, en niet ergens anders met 1 van je prachthonden als vader. Super hoor!!!![]()
Jeannettebo schreef:leuk![]()
*noteert: september: op de thee in Helmond

dank je! Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan en hoe we het ervaren. Als de puppen zo'n 4 weken oud zijn heeft Paul toevallig zijn vakantie gepland.truusje schreef:Leuk hoor....een eigen nest is echt heel anders dan bij anderen. Super spannend vond ik het destijds en ik moet je echt waarschuwen.....
Tis namelijk errug verslavingsgevoelig![]()
Geniet van de voorpret.
Reny schreef:![]()
![]()
![]()
Wat leuk
Gefeliciteerd![]()
waarom wonen jullie niet wat meer in de buurt