Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
jup beetje veel..... kon niet kiezen...
De tijger vond ik zelf ook erg gaaf
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
die tijger en die (lippen)beer zijn mooi zeg!Haarscherp,de rest ook maar die sprongen er wel uit voor mij.
Enne wat doet dat luipaard (foto20)met zijn poot tussen die ander zijn poten
eefje+huig schreef:die tijger en die (lippen)beer zijn mooi zeg!Haarscherp,de rest ook maar die sprongen er wel uit voor mij. Enne wat doet dat luipaard (foto20)met zijn poot tussen die ander zijn poten
zorgen dat zijn hoofdkussen niet gaat lopen
mooie foto's!
voor mij springen de tijger en de luipaarden eruit
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...
laeken schreef:Ik wil niet lullig doen maar dit is de Beekse bergen niet hoor.
Dit is Burgers in Arnhem
Weet dus niet waar jij met je kop zit?
Ziet er leuk uit hoor, daar niet van
Eh oeps, foutje bedankt