Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
en hier is hij dan; geboren op 30 mei om 21.45 uur, een hengstveulen de MINI-PI
Ik ben compleet in luf met dit prachtige kleine wezen en hoop vanmiddag even op kraamvisite te kunnen, hij heeft Piropo's hoofd met die wijze blik in zijn ogen...
Beschuit met muisjes voor iedereen
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Wat leuk, gefeliciteerd Bevalling soepel verlopen?
Merries die net een veulen op de wereld hebben gezet zien er altijd prachtig uit, die blik vol liefde
Rebble schreef:Wat leuk, gefeliciteerd Bevalling soepel verlopen?
Merries die net een veulen op de wereld hebben gezet zien er altijd prachtig uit, die blik vol liefde
Yep, de eigenaresse van Luna vertelde dat ze net was gaan kijken en toen was er niets en ineens begon ze, voor ze het wist lag de kleine man ernaast! ze belde me bij foto 1 zeg maar, toen hij nog in het vlies lag.
Luna is echt een onwijze moeder
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Rebble schreef:Wat leuk, gefeliciteerd Bevalling soepel verlopen?
Yep, de eigenaresse van Luna vertelde dat ze net was gaan kijken en toen was er niets en ineens begon ze, voor ze het wist lag de kleine man ernaast! ze belde me bij foto 1 zeg maar, toen hij nog in het vlies lag.
Luna is echt een onwijze moeder
Fijn Toch altijd spannend zo'n bevalling. Als je op kraamvisite gaat neem je natuurlijk je camera mee, opgedroogde veulens zijn nóg leuker
Yep ik heb alles al opgeladen gereed staan voor het maken van fotos!!
Nanna schreef:Wat schattig. Ik neem aan dat ie uiteindelijk wit wordt?
Wat gaat er nu met het veulen gebeuren, blijft ie bij de eigenaar van de merrie of gaat ie uiteindelijk verkocht worden?
Hij zal wel schimmel worden;) met de tijd, PI werd ook pas heel laat zo zilver.
Ik zou hem heel graag van de eigenaar overnemen straks als hij bij moeders weg mag, maar dan moet ze hem wel willen verkopen natuurlijk
basil schreef:
Ik duim voor je Wat bijzonder he?
Hij is prachtig Cloor!
Thanks, ja heel bijzonder, ik kan hopelijk vandaag nog op kraamvisite
massam schreef:jaaaa cloor is oma!!!
hijs lief joh!!
ik zal voor je duimen dat je hem krijgt!
zeg je gewoon ik hoef geen dekgeld, geef maar eerste keus uit het nest
Hahaha ja ik zal het haar zeggen
Kimmie schreef:oww wat gaaf cloor,bezonder he een kind van je eigen hengst
is dit het eerste veulen van piep?
en een mooie merrie overigens ook zeg!!
gefeliciteerd met de geboorte van deze kleine knappe man!!
Ja echt, ik ben ook echt zo blij dat het een hengst is;)
Dit is het eerste veulen van PI in Nederland. In Spanje heeft hij gedekt maar dat is natuurlijk een dood spoor en dit hebben we heel bewust gedaan.
Ik heb helemaal niets met paarden maar dit vind ik echt geweldig om te zien!
Trouwens, papa vind ik wel heel mooi.
Hebben veulens altijd meteen hun oogjes open?
Gefeliciteerd met deze mooie man
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.