Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tip graven

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

nyckle
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
Aantal honden: 1

Tip graven

Ongelezen bericht door nyckle »

Wij hebben een grote tuin. Maar de honden weten precies, waar ze niet moeten graven. Zoals voor de deur van het prieel. Gevolg je stapt in een zwart gat bij nacht en je breekt bijna je nek. Volgende dag gat weer opvullen. Honden vinden verse grond heerlijk, dus weer een gat op de zelfde plaats.
Nu vind ik werken in de tuin heerlijk, maar om nu steeds dat zelfde gat weer te vullen....

Vorige week had ik er schoon genoeg van en heb een dikke hondendrol mee begraven. Blijkbaar vinden honden het niet lekker om in hun eigen drollen te graven. Het gat blijft dicht.
Wel heb ik hen een alternatief aangeboden op een vergeten hoekje. Want graven is natuurlijk voor een hond. Gat gegraven, brokjes erin, honden er bij en graven maar.
Ze vinden het heerlijk. Eens in de zoveel tijd gat dicht maken met snoepjes erbij.
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Re: Tip graven

Ongelezen bericht door gyanty »

Super! Mijn alternatief is ook: if you can't beat, join them. Kay hebben we geleerd in water te graven en zo heeft hij in de tuin een wastobbe met water voor zichzelf! Ook op commando graven op zand (Zoals strand) mag. Inmiddels gebruiken we dat ook in stro en zo strooit Kay op stal alle stallen op. En een lol dat hij daar van heeft. En ik geen troep en minder werk :cheer: van de stallen
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”