Ondertussen wrijf ik met mijn handen over zijn lijfje.
Dit gaat al zo sinds hij pup was.
Dus ja, na zo'n vrijpartij staan wel eens de blauwe plekken op mijn armen
Moderator: moderatorteam

Hier idem dito, Bumba doet dat ook van pups af aan en doet dit vooral wanneer hij moe is, dan komt hij lekker op schoot hangen en begint te sabbelen zoals ik het altijd noem. Ook als we naar bed gaan doet hij dat standaard de eerste 5 minuten en valt dan naast me in slaap[Sandra] schreef:Misschien een beetje rare vraag, maar Otto heeft een specifieke manier van knuffelen. Als ik thuiskom of gewoon even tussendoor. Dan nibbelt hij het liefste in de binnenkanten van mijn ellebogen. Nibbelnibbelnibbel, hup, mijn rechterarm. Nibbelnibbelnibbel, hup mijn linkerarm. Nibbelnibbelnibbel, terug naar mijn linker arm. Rechts... links... Nibbelnibbelnibbel.
Ondertussen wrijf ik met mijn handen over zijn lijfje.
Dit gaat al zo sinds hij pup was.
Dus ja, na zo'n vrijpartij staan wel eens de blauwe plekken op mijn armen

Loekie heeft precies hetzelfde! Die wil ook graag zelf bepalen wanneer er geknuffeld wordt, en is er absoluut niet van gediend als je hem zelf ineens om de nek vliegt. Opgepakt worden wil ie alleen door eens van ons, en absoluut niet door vreemden, dan gaat ie heel erg grommen en soms bijt ie dan ook van zich af.teckeltoos schreef:Sarah wil niet geknuffeld WORDEN; zij wil zelf de knuffel uitdelen. Die bestaat meestal uit een natte gezichtsmassage.![]()
Sarah houdt er niet van opgepakt te worden voor een knuffelpartij. Dat valt voor haar onder de noemer "zeer ongewenste intimiteiten".
Een heftige brompartij met heel soms een opgetrokken lipje is dan mijn deel.

Dat word dus bijna hooghouden met Simone, als ze s´avonds te dicht in de buurt komt bij het slapen gaanNanna schreef:Hier wordt niet geknuffeld. Degene die in mijn buurt dúrft te komen heeft een rotschop te pakken.
Leuk hoor behang met een patroontje.Nanna schreef:Er staan al meerdere vlekken op het behangGordonsetter23 schreef:Dat word dus bijna hooghouden met Simone, als ze s´avonds te dicht in de buurt komt bij het slapen gaanNanna schreef:Hier wordt niet geknuffeld. Degene die in mijn buurt dúrft te komen heeft een rotschop te pakken.

Vul hier Jagger in, op de laatste zin na.teckeltoos schreef:Sarah wil niet geknuffeld WORDEN; zij wil zelf de knuffel uitdelen. Die bestaat meestal uit een natte gezichtsmassage.![]()
Sarah houdt er niet van opgepakt te worden voor een knuffelpartij. Dat valt voor haar onder de noemer "zeer ongewenste intimiteiten".
Een heftige brompartij met heel soms een opgetrokken lipje is dan mijn deel.