Zo fijn zeg, wat behaal je hier nou meedhlover schreef:Het heeft geen zin meer om te reageren.malinois schreef:Ik vind het jammer dat je niet vooraf geinformeerd hebt naar de fokker maar pas toen er al betaald was (met 4 weken???)
Zo moeilijk is dat toch niet met internet, en zeker na het drama met Mike.
vwb het wiebelen, ik herken dat niet van mijn honden toen ze pup waren en ook niet van de pups die ik gezien heb in al die jaren.
Zinndy is vertrokken net als op DH forum.
Als het heet onder de voetjes wordt is madam vertrokken.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wiebelende pup normaal?
Moderator: moderatorteam
-
Lillith
- Zeer actief
Re: wiebelende pup normaal?
- Marina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik snap het ook niet DHlover vind het leuk om iemand de grond in te boren denk ik.Lillith schreef:Zo fijn zeg, wat behaal je hier nou meedhlover schreef:Het heeft geen zin meer om te reageren.malinois schreef:Ik vind het jammer dat je niet vooraf geinformeerd hebt naar de fokker maar pas toen er al betaald was (met 4 weken???)
Zo moeilijk is dat toch niet met internet, en zeker na het drama met Mike.
vwb het wiebelen, ik herken dat niet van mijn honden toen ze pup waren en ook niet van de pups die ik gezien heb in al die jaren.
Zinndy is vertrokken net als op DH forum.
Als het heet onder de voetjes wordt is madam vertrokken.![]()

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Die had ze opgezocht, op duitse herderforum. Daar werd precies zelfde gezegdLongFields schreef:Jammer dat Zinndy die informatie niet vooraf heeft opgezocht, ik vind dat een op zijn zachtst gezegd dubieuze manier van fokken als ik eerlijk ben.duitse herder schreef:Jammer alleen dat ze elk half jaar een nest nemen en dan ene keer met en andere keer zonder stamboom verkopen. Owja, eigen reu voor elk nest is ook makkelijkElly* schreef:De gebruikte ouderhonden bij deze kennel voldoen in ieder geval aan alle eisen van de rasvereniging.
Ik hoop en duim dat er met deze pup niets aan de hand zal blijken te zijn, wat Marjoleine zegt vind ik wel logisch klinken.
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Precies, ik vind het echt ontzettend jammer dat ondanks de waarschuwingen, je hebt zelf op het dh forum in die topics gereageerd en dan nog "verrast" zijn dat er geen stamboom bij zit en ze elk half jaar nest krijgen? ik heb je gewaarschuwd en ik gok dat meerdere dat gedaan hebben.dhlover schreef:[
Zinndy het is dat je nu dingen ontkent.![]()
Daarom zet ik de hier een paar links neer.
Ik hoop van harte dat jullie een gezond puppie hebben gekocht.
Zoals hierboven al is geschreven hoop ik dat jullie van harte van mogen genieten.
LINKS WEG GEHAALD.
Er zijn nog meerdere mensen die je gewaarschuwd hebbenn Zinndy.
Ondanks alle waarschuwingen, hoop ik nog steeds dat Bentley niets mankeert
- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie
vind alleen erg triest voor dat pupseltje.
wat gaat hier nu weer mee gebeuren.
beest kan er niets aan doen dat die er is.
wat gaat hier nu weer mee gebeuren.
beest kan er niets aan doen dat die er is.

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
nou ....Marina schreef:Ik snap het ook niet DHlover vind het leuk om iemand de grond in te boren denk ik.Lillith schreef: Zo fijn zeg, wat behaal je hier nou mee![]()
Zinndy kiest er toch echt zelf voor om niet helemaal eerlijk te zijn en nu direct te vertrekken na kritiek, pagina na pagina meeleven dat was allemaal wel oke, maar haar wijzen op haar tegenstrijdigheden en liegen.. dan ineens is het een rotforum
niet fair om dit zo DH lover in de schoenen te schuiven, kan me heel goed voorstellen, dat als je dingen leest die niet kloppen, je dat recht wilt zetten
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
kan me toch niet voorstellen dat zinndy bewust een pup haalt bij een dubieuze fokker.
hoop dat alles oké is met haar puppekind, en dat ze de mensen die niet zo tekeer gaan tegen haar omdat ze het allemaal zo goed weten
af en toe op de hoogte houdt.
hoop dat alles oké is met haar puppekind, en dat ze de mensen die niet zo tekeer gaan tegen haar omdat ze het allemaal zo goed weten
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Dat tekeer gaan valt best mee. Dus om nou meteen met lange tenen te vertrekken lijkt mij wat overdreven.
-
Zinndy
oh ik ben met lange tenen vertrokken
had er even de balen van ja had wel andere dingen aan mn hoofd want mijn vader is vandaag geopereerd aan en tumor in zn hoofd.
maar goed, ik ga hier verder niet mee op in, wat pas sneu is als mensen je via pb op sneaky manier je hele verhaal proberen te ontrfrutselen terwijl het ze geen ene donder aangaat...maar goed,
en dan vertel ik mijn verhaal en zetten ze je hier te kijk...stoer hoor..
ik weet van mezelf dat ik niet lieg en dat is het belangrijkste
ik heb navraag gedaan, wat ik al zei negatieve reacties gehad en ook veel positieve dus zelf gaan kijken
en wie weet als ik na vraag doe over ander mans kennel dat daar ook veel negatieve reacties opkomen ik weet niet.
ik trek me er ook niks meer van aan...'
als mensen mij voor leugenaar willen uitmaken moeten ze zelf weten
en dat de lol er voor mij nu af is tjah...mag je gek vinden
t is onzin natuurlijk om te zeggen ...pagina's medeleven was goed en nu krijg ik commentaar en ben weg...
dan waren die pagina's medeleven blijkbaar ook niet echt gemeend tenminste van de mensen die nu lopen te af te geven.
en dan denk ik...wat doe ik hier dan?
Ik zie het ook vaak genoeg om me heen hoor...die reacties hier op t forum en t zijn bijna altijd dezelfde mensen
die meteen commentaar hebben op een ander...
ik stelde een vraag......als ik een discussie op gang wilde brengen had ik het wel discussie gezet
maar thanx voor de reacties
morgen naar de DA,
maar jullie mogen verder over me schrijven wat je wilt....ik lees het toch niet meer,ik ben er inderdaad wel beetje klaar mee
overdreven?? misschien wel....misschien reageer ik ook wel heftig door alles wat er gebeurt nu in mijn familie
maar so be it...
had er even de balen van ja had wel andere dingen aan mn hoofd want mijn vader is vandaag geopereerd aan en tumor in zn hoofd.
maar goed, ik ga hier verder niet mee op in, wat pas sneu is als mensen je via pb op sneaky manier je hele verhaal proberen te ontrfrutselen terwijl het ze geen ene donder aangaat...maar goed,
en dan vertel ik mijn verhaal en zetten ze je hier te kijk...stoer hoor..
ik weet van mezelf dat ik niet lieg en dat is het belangrijkste
ik heb navraag gedaan, wat ik al zei negatieve reacties gehad en ook veel positieve dus zelf gaan kijken
en wie weet als ik na vraag doe over ander mans kennel dat daar ook veel negatieve reacties opkomen ik weet niet.
t is onzin natuurlijk om te zeggen ...pagina's medeleven was goed en nu krijg ik commentaar en ben weg...
dan waren die pagina's medeleven blijkbaar ook niet echt gemeend tenminste van de mensen die nu lopen te af te geven.
Ik zie het ook vaak genoeg om me heen hoor...die reacties hier op t forum en t zijn bijna altijd dezelfde mensen
ik stelde een vraag......als ik een discussie op gang wilde brengen had ik het wel discussie gezet
morgen naar de DA,
maar jullie mogen verder over me schrijven wat je wilt....ik lees het toch niet meer,ik ben er inderdaad wel beetje klaar mee
overdreven?? misschien wel....misschien reageer ik ook wel heftig door alles wat er gebeurt nu in mijn familie
maar so be it...
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Ik hoop dat je pup in orde is, dat is het enige wat telt. En natuurlijk je vader, heel veel sterkte en beterschap voor hem!
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
sterkte met je vader natuurlijk, maar navraag doe je toch VOOR je een pup haalt... dan vraag je toch de meningen over een fokker... pas daarna ga je dan toch kijken of ben ik nu gek?
Je gaat toch niet eerst een hond betalen en dan navraag doen?
Je gaat toch niet eerst een hond betalen en dan navraag doen?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Nou, het zal vast wel aan mij liggen, maar als ik om me heen kijk in mijn eigen rassen is er over elke fokker wel een verhaal.
Of die kloppen is een andere zaak.
Over mij wordt vast ook van alles gezegd, en dan?
Ik fok zoals ik denk dat goed is en er zijn echt mensen die vinden dat ik er helemaal niks van nap.
Dat houd je toch
Ik denk dat het verdraaid moeilijk is objectieve verhalen te krijgen over fokkers.
Dus hoe al die informatie nou gehaald kan worden, ik vraag me dat wel eens af, hoor.
Makkelijk oordelen als je weet waar je moet zoeken, maar als je dat niet weet ben je aan de willekeur van andermans mening overgeleverd. En kom er dan maar eens achter wat er waar is
Hoe dan ook hoop ik van harte dat Zinndy's pup in orde is en uiteraard ook dat het met haar vader de goede kant op gaat en zal blijven gaan!
Ik fok zoals ik denk dat goed is en er zijn echt mensen die vinden dat ik er helemaal niks van nap.
Dat houd je toch
Ik denk dat het verdraaid moeilijk is objectieve verhalen te krijgen over fokkers.
Dus hoe al die informatie nou gehaald kan worden, ik vraag me dat wel eens af, hoor.
Makkelijk oordelen als je weet waar je moet zoeken, maar als je dat niet weet ben je aan de willekeur van andermans mening overgeleverd. En kom er dan maar eens achter wat er waar is
Hoe dan ook hoop ik van harte dat Zinndy's pup in orde is en uiteraard ook dat het met haar vader de goede kant op gaat en zal blijven gaan!
-
snoeppie23
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Duitse Herders en een bordeux dog
Beetje jammer Cindy dat je de dingen aan het verdraaien bent. Want je had de pup nog niet opgehaald toen je alle info op het duitse herder forum gehaald hebt.
Als je slim was geweest had je bij deze dubieuze fokker geen pup vandaan gehaald.
Jammer dat je nu zo reageerd, want je was wel degelijk gewaarschuwd! Er komen daar heel veel probleem hondjes vandaan die niet goed in elkaar zitten. Dus nu niet raar gaan lopen doen!!!!!
Als je slim was geweest had je bij deze dubieuze fokker geen pup vandaan gehaald.
Jammer dat je nu zo reageerd, want je was wel degelijk gewaarschuwd! Er komen daar heel veel probleem hondjes vandaan die niet goed in elkaar zitten. Dus nu niet raar gaan lopen doen!!!!!
- Rikoy
- Zeer actief
Denken jullie nu echt dat ik dit leuk vind?yamie schreef:nou ....Marina schreef:Ik snap het ook niet DHlover vind het leuk om iemand de grond in te boren denk ik.Lillith schreef: Zo fijn zeg, wat behaal je hier nou mee![]()
Zinndy kiest er toch echt zelf voor om niet helemaal eerlijk te zijn en nu direct te vertrekken na kritiek, pagina na pagina meeleven dat was allemaal wel oke, maar haar wijzen op haar tegenstrijdigheden en liegen.. dan ineens is het een rotforum![]()
niet fair om dit zo DH lover in de schoenen te schuiven, kan me heel goed voorstellen, dat als je dingen leest die niet kloppen, je dat recht wilt zetten
Vanaf bladzijde 1 is Zinndy niet eerlijk over het feit wat de pup betreft.
Waar het mij om gaat zijn "DE PUP" en de MOEDER van de pup(s), die kunnen er niks aan doen.
Iedereen hier is tegen broodfokkkers hè?
Hoe noem je dan de fokkers waar de pup vandaan komt gewoon honden vermeerderaars die hun teven leeg melken tot het gaatje?..........dit kan en mag?
Het is bij deze echt niet mijn bedoeling iemand de grond in te trappen maar er zijn soms mensen die een HELE DIKKE PLAAT VOOR HUN HOOFD HEBBEN.
@ Zinndy
Als jij hier wilt suggereren dat ik jou PB's gestuurd zou hebben...........dan mag je van mij alle PB's hier ter plaatse neer zetten met naam en toenaam.Zinndy schreef:oh ik ben met lange tenen vertrokken![]()
en dan vertel ik mijn verhaal en zetten ze je hier te kijk...stoer hoor..ik weet van mezelf dat ik niet lieg en dat is het belangrijkste
morgen naar de DA,
maar so be it...
Dat zullen er 0 worden.
Toch wat ik al vaker heb gezegd en oprecht meen hoop ik dat Bentley een gezonde hond mag worden.
p.s. Succes morgen bij de DA en beterschap met je vader.

-
Strega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver
DHlover, iedereen hier is inderdaad tegen broodfok en ik begrijp je punt en je frustratie maar het haalt nu niet veel meer uit. Ik denk dat de ts het punt nu echt wel begrepen heeft. Zie haar als een hond die al op haar rug ligt, dan hoef je niet te blijven bijten
. Ze zit in een lastige positie om nu nog dingen toe te gaan geven (mocht dat nodig zijn, inhoudelijk ga ik me hier niet mee bemoeien) dus ik denk dat je het nu alleen maar moeilijker maakt om de discussie open te houden en dat zou juist nuttig kunnen zijn. Zowel voor de ts als voor andere mensen die een fout maken bij het kiezen van een fokker.
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Natuurlijk dat is ook zo, maar je hoeft ook niet alles voor zoete koek te slikken... schijnbaar is dit heel makkelijk te vinden over deze fokker, Wendy had het direct al.Marjoleine schreef:Nou, het zal vast wel aan mij liggen, maar als ik om me heen kijk in mijn eigen rassen is er over elke fokker wel een verhaal.
Dat houd je toch
Ik weet zelf weinig van DH, maar als ik er ooit eentje zou halen weet ik wel waar. Ik ken diegene persoonlijk, ken de gefokte honden en weet hoe goed hij op gezondheid etc. let.
Daarnaast ken ik ook geen rare verhalen over hem en die weet je heel snel in dat kleine wereldje hoor...
Ik ken overigens die fokker niet hoor waar die pup vandaan komt, geen idee, maar ik geloof wel als er zoveel verhalen over zijn dat er ergens vuur is, waar rook is is ......

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Dat ben ik absoluut met je eens. En moet je dan een lading gal dat zo maar iemand op t internet zet, voor waarheid aanzien 'want het is zo makkelijk te vinden'? Over de fokker van zowel Anne als Fenna staat ook genoeg rottigheid op internet, hoor. Hoef je echt niet lang voor te kijken. Maar laat ik daar nu NET de leukste-en-de-beste hondjes gekocht hebben.Marjoleine schreef:Nou, het zal vast wel aan mij liggen, maar als ik om me heen kijk in mijn eigen rassen is er over elke fokker wel een verhaal.
Dat houd je toch
-
blondie
- Zeer actief
Ik hoop ook dat Bentley in orde is en dat je vader hersteld.malinois schreef:Natuurlijk dat is ook zo, maar je hoeft ook niet alles voor zoete koek te slikken... schijnbaar is dit heel makkelijk te vinden over deze fokker, Wendy had het direct al.Marjoleine schreef: Hoe dan ook hoop ik van harte dat Zinndy's pup in orde is en uiteraard ook dat het met haar vader de goede kant op gaat en zal blijven gaan!
Ik weet zelf weinig van DH, maar als ik er ooit eentje zou halen weet ik wel waar. Ik ken diegene persoonlijk, ken de gefokte honden en weet hoe goed hij op gezondheid etc. let.
Daarnaast ken ik ook geen rare verhalen over hem en die weet je heel snel in dat kleine wereldje hoor...
Ik ken overigens die fokker niet hoor waar die pup vandaan komt, geen idee, maar ik geloof wel als er zoveel verhalen over zijn dat er ergens vuur is, waar rook is is ......
Maar moet ook wel zeggen dat ik de info over deze fokker gevolgd heb op het dh forum, TS heeft toen op 2 maart jl aangegeven dat ze op de wachtlijst stond. Er hebben toen meerdere mensen op dat openbare forum gereageerd, ook omdat ze het verhaal van Mike herkenden. Sommige van die mensen die reageerden waren ook mensen die hier op dit forum actief zijn, en het waren fokkers en particulieren die reageerden. Heb zelf geen ervaring met de kennel en die mensen, dus kan er niets over zeggen, maar interessant om te lezen was het wel, en natuurlijk heeft iedereen wel eens wat over elkaar te zeggen of zijn er negatieve verhalen te vinden als het gaat over fokkerij of honden bij een bepaalde kennel vandaan. En dan moet je zelf je oordeel geven en beslissen of je er wel voor gaat of niet.
Ik snap alleen niet TS dat je je account bij het dhf hebt verwijderd, ik zie daar nu niet echt negatieve posts staan.
Ik hoop voor je dat je pup gewoon ok is, na alles wat je met Mike hebt meegemaakt, je hebt van alles geprobeerd en gedaan voor die pup en daar heb ik respect voor.
Nogmaals ik hoop dat het niets is en dat je gewoon een gezonde pup hebt. Maar bij het noemen van de naam van de fokker dacht ik ook auch om alles wat ik gelezen had. Misschien niet terecht hoor, maar helemaal zuiver klinkt het gewoon allemaal niet
-
The Alpha Bitch
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Helemaal mee eens, plus dat ze zo`n 10 dagen voor ze hier de pup voorstelde op het dh forum had gemeld dat ze "heel erg op haar mening was terug gekomen" Toch wat raar dat ze dan alsnog dr pupje ophaald daar.blondie schreef:Ik hoop ook dat Bentley in orde is en dat je vader hersteld.malinois schreef:Natuurlijk dat is ook zo, maar je hoeft ook niet alles voor zoete koek te slikken... schijnbaar is dit heel makkelijk te vinden over deze fokker, Wendy had het direct al.Marjoleine schreef: Hoe dan ook hoop ik van harte dat Zinndy's pup in orde is en uiteraard ook dat het met haar vader de goede kant op gaat en zal blijven gaan!
Maar moet ook wel zeggen dat ik de info over deze fokker gevolgd heb op het dh forum, TS heeft toen op 2 maart jl aangegeven dat ze op de wachtlijst stond. Er hebben toen meerdere mensen op dat openbare forum gereageerd, ook omdat ze het verhaal van Mike herkenden. Sommige van die mensen die reageerden waren ook mensen die hier op dit forum actief zijn, en het waren fokkers en particulieren die reageerden. Heb zelf geen ervaring met de kennel en die mensen, dus kan er niets over zeggen, maar interessant om te lezen was het wel, en natuurlijk heeft iedereen wel eens wat over elkaar te zeggen of zijn er negatieve verhalen te vinden als het gaat over fokkerij of honden bij een bepaalde kennel vandaan. En dan moet je zelf je oordeel geven en beslissen of je er wel voor gaat of niet.
Ik snap alleen niet TS dat je je account bij het dhf hebt verwijderd, ik zie daar nu niet echt negatieve posts staan.
Ik hoop voor je dat je pup gewoon ok is, na alles wat je met Mike hebt meegemaakt, je hebt van alles geprobeerd en gedaan voor die pup en daar heb ik respect voor.
Nogmaals ik hoop dat het niets is en dat je gewoon een gezonde pup hebt. Maar bij het noemen van de naam van de fokker dacht ik ook auch om alles wat ik gelezen had. Misschien niet terecht hoor, maar helemaal zuiver klinkt het gewoon allemaal niet
If i trow a stick...... will you leave????
-
Zinndy
ok, laatse keer....
ik HEB vooraf info opgezocht
en zoals ik al vaker heb gezegd negatieve EN positieve reacties
en moet ik de positieve dan maar naast me nerleggen omdat er een handjevol mensen zijn die iets anders zeggen?
en de info die ik kreeg met datums van nestjes (iemand die dus ook de onoficieel had) had ik pas nadat ik hem had uitgezocht en betaald en JA ik had toen mijn twijfels mbt de moederhonden heb nog nooit iemand gehoord over dat ze daar slechte pups hebben ZELFS op het DH forum kon niemand dat beamen dus...
ik kreeg van die mensen op het DH forum links door van wel zogenaamde goede kennels, vaak vriendne van hun natuurlijk
en toen ik op die site ging kijken vond ik helemala niks, of de honden waren nioet mooi of het waren werklijnen etc...
en welke info wendy nou wel snel had en ik niet, als zij daar elke dag mee bezig ...
waar zijn dan de berichten dat daar slechte pups vandaan komen? zieke pups? weet ik allemaal wat?
die zijn er niet, of die zijn niet gepost.
jullie mogen speculeren wat jullie willen over wat ik nu wel of niet wist, je gaat ook uit van wat je daar ziet etc...
en dat ik op mijn mening over hun ben terug gekomen de week voor ik hem moest halen was puur omdat ik toen de data had gezien en me daar dus best schuldig over voelde, terwijl we dit na hebben gevraagd bij de kennel....(voor die tijd)
maar TOEN had ik dus moeten zeggen, weet je wat...hou je hondje maar en oh ja je mag t geld dat ik al betaald heb ook wel houden hoor, geen probleem
over elke kennel is wel wat op aan te merken,
en ik laat mij geen mening opdringen door een paar mensen die het een waardeloze kennel vinden terwijl ze er zelf nog nooit geweest zijn maar ook alleen dingen weten van horen zeggen.
Nee ik zou er geen hond weer halen, maar ik heb geen spijt van mijn pup zelf.
en ik heb (nog)nergens mijn account verwijderd , (alleen onderschrift etc weggehaald of is dat ook verboden?)
maar zou eigenlijk niet weten wat daar verkeerd aan is??? als ik mijn account weg wil laten halen is dat mijn pakkie an toch?
Ik wil van mijn honden genieten, leuke dingen melden, vragen stellen over minder leuke dingen ,
maar als er altijd een paar mensen zijn die het altijd allemaal beter weten en mensen voor leugenaar uitmaken
tjah...dan is de lol er voor mij af...
dan hou ik het liever voor mezelf, ik laat mn dag ook niet vergallen door zo'n sneu typje die is het helemaal niet waard en komt zichzelf nog wel eens tegen
nu ga ik naar DA en ziekenhuis dus geen idee waneer ik hier weer ben,
wens jullie allemaal een fijne dag
en ach...denk dat ik toch maar mijn account weghaal....valt er tenminste weer wat te roddelen...t is maar waar je je tijd aan wilt besteden
ik HEB vooraf info opgezocht
en zoals ik al vaker heb gezegd negatieve EN positieve reacties
en moet ik de positieve dan maar naast me nerleggen omdat er een handjevol mensen zijn die iets anders zeggen?
en de info die ik kreeg met datums van nestjes (iemand die dus ook de onoficieel had) had ik pas nadat ik hem had uitgezocht en betaald en JA ik had toen mijn twijfels mbt de moederhonden heb nog nooit iemand gehoord over dat ze daar slechte pups hebben ZELFS op het DH forum kon niemand dat beamen dus...
ik kreeg van die mensen op het DH forum links door van wel zogenaamde goede kennels, vaak vriendne van hun natuurlijk
en toen ik op die site ging kijken vond ik helemala niks, of de honden waren nioet mooi of het waren werklijnen etc...
en welke info wendy nou wel snel had en ik niet, als zij daar elke dag mee bezig ...
waar zijn dan de berichten dat daar slechte pups vandaan komen? zieke pups? weet ik allemaal wat?
die zijn er niet, of die zijn niet gepost.
jullie mogen speculeren wat jullie willen over wat ik nu wel of niet wist, je gaat ook uit van wat je daar ziet etc...
en dat ik op mijn mening over hun ben terug gekomen de week voor ik hem moest halen was puur omdat ik toen de data had gezien en me daar dus best schuldig over voelde, terwijl we dit na hebben gevraagd bij de kennel....(voor die tijd)
maar TOEN had ik dus moeten zeggen, weet je wat...hou je hondje maar en oh ja je mag t geld dat ik al betaald heb ook wel houden hoor, geen probleem
over elke kennel is wel wat op aan te merken,
en ik laat mij geen mening opdringen door een paar mensen die het een waardeloze kennel vinden terwijl ze er zelf nog nooit geweest zijn maar ook alleen dingen weten van horen zeggen.
Nee ik zou er geen hond weer halen, maar ik heb geen spijt van mijn pup zelf.
en ik heb (nog)nergens mijn account verwijderd , (alleen onderschrift etc weggehaald of is dat ook verboden?)
maar zou eigenlijk niet weten wat daar verkeerd aan is??? als ik mijn account weg wil laten halen is dat mijn pakkie an toch?
Ik wil van mijn honden genieten, leuke dingen melden, vragen stellen over minder leuke dingen ,
maar als er altijd een paar mensen zijn die het altijd allemaal beter weten en mensen voor leugenaar uitmaken
tjah...dan is de lol er voor mij af...
dan hou ik het liever voor mezelf, ik laat mn dag ook niet vergallen door zo'n sneu typje die is het helemaal niet waard en komt zichzelf nog wel eens tegen
nu ga ik naar DA en ziekenhuis dus geen idee waneer ik hier weer ben,
wens jullie allemaal een fijne dag
en ach...denk dat ik toch maar mijn account weghaal....valt er tenminste weer wat te roddelen...t is maar waar je je tijd aan wilt besteden
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
maar wat is daar mis mee? Niet mooie honden tja, ik heb liever een gezonde hond dan een mooie hond. Het is toch altijd een gok hoe de hond uitgroeid, of hij mooi wordt of niet... dat weet je nooit vantevoren.Zinndy schreef: ik kreeg van die mensen op het DH forum links door van wel zogenaamde goede kennels, vaak vriendne van hun natuurlijk
En ook in werklijnen zitten weleens pups die niet geschikt zijn voor het werk, die zou dan prima voor jou zijn toch?

- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Succes vandaag bij de da, ik hoop dat puppemans helemaal gezond is. En beterschap voor je vader.

- Toontje
- Zeer actief
Misschien is het toch beter om het bezoek aan de DA af te wachten, die zal ( als het goed is ) uitsluitsel kunnen geven.Al moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen dat ik dat na vijf minuten "wiebelen "bekaf zijn geen goed teken vind ...
Laat a.u.b. iets horen, of dat het nu positief of ( niet te hopen ) negatief is ..
Laat a.u.b. iets horen, of dat het nu positief of ( niet te hopen ) negatief is ..
-
Lillith
- Zeer actief
Sterkte vandaag, zowel voor je vader als het DA bezoek.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Ik hoop dat het heel goed gaat met je pup en natuurlijk ook met je vader.
Sterkte.
Sterkte.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Nou, dit dus.Anne&Taar schreef: Dat ben ik absoluut met je eens. En moet je dan een lading gal dat zo maar iemand op t internet zet, voor waarheid aanzien 'want het is zo makkelijk te vinden'? Over de fokker van zowel Anne als Fenna staat ook genoeg rottigheid op internet, hoor. Hoef je echt niet lang voor te kijken. Maar laat ik daar nu NET de leukste-en-de-beste hondjes gekocht hebben.ik neem heel t internet met een dikke korrel zout, eigenlijk. Ik hecht veel meer waarde aan mijn eigen oordeel.
Zinndy heeft dus ook goede en slechte dingen gehoord, net als je over iedereen hoort.
Zo gaat dat, zo gezellig zijn de meeste mensen niet namelijk, zeker niet over dit soort dingen.
Zinndy, sterkte met zowel je vader als je pup.
Ik hoop dat het voor beiden mee zal vallen.
En ik hoop dat je hier terugkomt. je kunt niet iedereen gelukkig maken, probeer je niet al te druk te maken.
-
Muk
Ik zou een pb waarin mensen een bepaalde fokker aanprijzen ook niet serieus nemen. Iedereen stelt andere eisen aan een fokker en ik wil zoiets met eigen ogen zien.malinois schreef:maar wat is daar mis mee? Niet mooie honden tja, ik heb liever een gezonde hond dan een mooie hond. Het is toch altijd een gok hoe de hond uitgroeid, of hij mooi wordt of niet... dat weet je nooit vantevoren.Zinndy schreef: ik kreeg van die mensen op het DH forum links door van wel zogenaamde goede kennels, vaak vriendne van hun natuurlijk
En ook in werklijnen zitten weleens pups die niet geschikt zijn voor het werk, die zou dan prima voor jou zijn toch?
Wel zou ik goed naar de negatieve verhalen van de fokker kijken en als veel mensen dezelfde negatieve informatie geven, dan is dat in mijn ogen zeker een duidelijk signaal. En ik zou ook niet vooraf betalen, daar doe ik echt niet aan mee. Een fokker die zijn / haar teven elke loopsheid bij laat dekken zou het voor mij absoluut niet worden.
Op internet (Google) vind ik dat niet terug in ieder geval, wel dat de pups ook via marktplaats verkocht worden (daar hou ik persoonlijk niet zo van). Wel een link waarin men zegt dat er veel gefokt wordt met een bepaalde hond, maar niet zo extreem als wat hier in dit topic beweerd wordt. Ook een link waarin de fokker als broodfokker gekenmerkt wordt, maar deze link is niet toegankelijk. Kortom, via het internet kan ik niet heel makkelijk terugvinden dat fokker "sallandse bergdal" een broodfokker is.
- Toontje
- Zeer actief
De kennel-foto's zien er ( als ik de goede site heb ) zo op het eerste gezicht niet uit dat je met een broodfokker te maken hebt.Vind trouwens dat je ook een beetje voorzichtig moet zijn om iemand een broodfokker te noemen.Een verkeerde ervaring wil nog niet zeggen dat de fokker een broodfokker is, vind ik .. Toch ?.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Maar je prijst toch altijd een fokker aan die je zelf goed vind?Muk schreef:Ik zou een pb waarin mensen een bepaalde fokker aanprijzen ook niet serieus nemen. Iedereen stelt andere eisen aan een fokker en ik wil zoiets met eigen ogen zien.malinois schreef:maar wat is daar mis mee? Niet mooie honden tja, ik heb liever een gezonde hond dan een mooie hond. Het is toch altijd een gok hoe de hond uitgroeid, of hij mooi wordt of niet... dat weet je nooit vantevoren.Zinndy schreef: ik kreeg van die mensen op het DH forum links door van wel zogenaamde goede kennels, vaak vriendne van hun natuurlijk
Wel zou ik goed naar de negatieve verhalen van de fokker kijken en als veel mensen dezelfde negatieve informatie geven, dan is dat in mijn ogen zeker een duidelijk signaal. En ik zou ook niet vooraf betalen, daar doe ik echt niet aan mee. Een fokker die zijn / haar teven elke loopsheid bij laat dekken zou het voor mij absoluut niet worden.
Op internet (Google) vind ik dat niet terug in ieder geval, wel dat de pups ook via marktplaats verkocht worden (daar hou ik persoonlijk niet zo van). Wel een link waarin men zegt dat er veel gefokt wordt met een bepaalde hond, maar niet zo extreem als wat hier in dit topic beweerd wordt. Ook een link waarin de fokker als broodfokker gekenmerkt wordt, maar deze link is niet toegankelijk. Kortom, via het internet kan ik niet heel makkelijk terugvinden dat fokker "sallandse bergdal" een broodfokker is.
Als jij morgen bedenkt om over een jaar een mechelaar te gaan kopen en je gaat dat hier vragen, zul je van mij de namen van fokkers krijgen die IK goed vind... waar IK een pup zou halen.(dat zijn er niet veel overigens
Van Carmen zul je misschien weer andere namen krijgen. Maar beiden zullen jou niet de fokkers adviseren die wij niet goed vinden natuurlijk... Dat je daarna zelf gaat kijken, pupkopers zoekt etc. dat lijkt me dan natuurlijk logisch... dat je nooit op de mooie blauwe ogen van mensen moet afgaan is een feit.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Dat vraag ik me de laatste tijd ook wel eens af,hoe herken je nu een echte goede fokker.
Je hoort steeds vaker dat de zogeheten fokkers ook maar wat aan zwaffelen.
Sommige dwepen met een fokker en weer anderen proppen die fokker het liefst onder de groene sprieten.
ook hoor je veel dat er onderling jaloezie heerst en ze elkaar zwart maken,hoe weet je als Janneke met de korte achternaam nu dat je met een goede te doen hebt.
Je hoort steeds vaker dat de zogeheten fokkers ook maar wat aan zwaffelen.
Sommige dwepen met een fokker en weer anderen proppen die fokker het liefst onder de groene sprieten.
ook hoor je veel dat er onderling jaloezie heerst en ze elkaar zwart maken,hoe weet je als Janneke met de korte achternaam nu dat je met een goede te doen hebt.