Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Maryanne schreef:Heerlijk! Mijn favoriete vakantieplek, en wat een mooie foto's. Waar zaten jullie?
Ik was nog nooit in Griekenland geweest en Kreta heeft mij aangenaam verrast
We hadden een fly-drive en zaten eerst 2 nachten in Agios Nikolaos, daarna 2 nachten
in Matala en tenslotte nog 3 nachten in Rethymnon.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Nu gaan, deze tijd van het jaar is het er prachtig.
Alle bloemen staan in bloei.
Er groeit zelfs langs de kant van de weg overal (nou ja bijna overal ) oleander.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Maryanne schreef:Heerlijk! Mijn favoriete vakantieplek, en wat een mooie foto's. Waar zaten jullie?
Ik was nog nooit in Griekenland geweest en Kreta heeft mij aangenaam verrast
We hadden een fly-drive en zaten eerst 2 nachten in Agios Nikolaos, daarna 2 nachten
in Matala en tenslotte nog 3 nachten in Rethymnon.
Dat zijn de mooiste plekken, vooral Matala. Zo'n fly-drive wil ik ook nog altijd een keer doen of eiland hoppen. Wij zaten in Analipsis vlak bij Chersonissos. Was ook lekker rustig en als je drukte wilde was je zo in het centrum.
Dit jaar wil ik graag weer een keer naar Corfu. Eigenlijk vind ik dat het mooiste eiland dus ook een aanrader.
Kreta kan nog wel heel mooi zijn, als je de juiste plekken maar weet tevinden.. persoonlijk vind ik kreta tedruk en te toeristisch.
Je foto's zijn heel erg mooi!