Wat jammer dat je nu je droombaan moet laten schieten.
Waren er geen andere opties. Ik heb bijvoorbeeld een studente gehad die aan huis kwam en dan een aantal uur met de honden was en ze ging ook met ze wandelen Ook hebben ze van mij wel eens in de dagopvang gezeten waar ze heel erg naar de zin hadden.
Misschien had je via dit forum wel iemand kunnen vinden die je had kunnen helpen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat moeten we in hemelsnaam doen?
Moderator: moderatorteam
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
- Danoontje powerrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
- Aantal honden: 2
Re: Wat moeten we in hemelsnaam doen?
Zo zou ik het ook doen, als je perse particuliere oppas wilt en geen dagopvang oid.->Chanty<- schreef:Een advertentie plaatsen en een aantal mensen uitnodigen en daarmee kan je samen gaan wandelen om te kijken hoe het gaat.
Veel vragen stellen over wat jullie belangrijk vinden
Een oppashond van mij, had ook veel problemen en ben ik op die manier tegen gekomen.
edit: Excuses, ik lees nu bovenstaande reactie pas. Blijft mijn reactie staan.
Advertentie plaatsen voor oppas in plaats van uitlaat geen optie?
Een beetje zonde om je droombaan te moeten opgeven.
- S@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nygel, Jago, Raika & Dana
Working Kelpie, Lancashire Heeler & BC. - Locatie: Schermer
Wat zonde, dat je iemand gevonden hebt voor het uitlaten is toch al een goed uitgangspunt? Vanuit daar kan je toch verder zoeken?
En bij die droombaan, zijn minder uren, of opbouw van uren niet bespreekbaar, dus op je huidige aantal uren beginnen en elke week een beetje meer om de honden te laten wennen?
Een droombaan komt echt niet zomaar weer langs hoor, dat is niet mijn ervaring iig. Zou er nog maar eens goed over nadenken. Je kan altijd na een maand (proefperiode) nog zeggen of het wel/niet past. Vind het erg zonde dat je het niet probeert.
Natuurlijk snap ik dat je de honden niet in de steek wilt laten, maar ik denk dat daar best een goede oplossing/opvang voor te vinden is als je het even de tijd geeft en goed zoekt.
Edit:
ik had begrepen dat het 3 dagen werken en 1 dag school was...dus die 1 dag school is in een later stadium al niet meer van toepassing. Kijk ook naar de toekomst!
En bij die droombaan, zijn minder uren, of opbouw van uren niet bespreekbaar, dus op je huidige aantal uren beginnen en elke week een beetje meer om de honden te laten wennen?
Een droombaan komt echt niet zomaar weer langs hoor, dat is niet mijn ervaring iig. Zou er nog maar eens goed over nadenken. Je kan altijd na een maand (proefperiode) nog zeggen of het wel/niet past. Vind het erg zonde dat je het niet probeert.
Natuurlijk snap ik dat je de honden niet in de steek wilt laten, maar ik denk dat daar best een goede oplossing/opvang voor te vinden is als je het even de tijd geeft en goed zoekt.
Edit:
ik had begrepen dat het 3 dagen werken en 1 dag school was...dus die 1 dag school is in een later stadium al niet meer van toepassing. Kijk ook naar de toekomst!
- Danna
- Actief
- Mijn ras(sen): Jackrussel/teckel-achtige
We hadden iemand gevonden die ze wil uitlaten hoor. Iemand die ook een paar uur in huis komt niet.
Maarja over een droombaan nouja misschien was dat overdreven nu ik goed nadenk zijn er genoeg andere dingen.
Ik heb in elk geval geen spijt van mijn beslissing!
En minder uren was geen optie. En het is misschien zonde maar toen ik het plaatste was het nog verser nu heb ik zoiets van is het wel een droombaan? Ik heb al eens dat werk gedaan en vond t heel leuk hoor maar droombaan? Ik was misschien eerder ook vooral erg blij dat me zomaar een baan werd aangeboden! Geeft je toch een goed gevoel als een werkgever je zomaar aanspreekt en wil hebben toch?
Ik ga nu een speciaal traject volgen met ook evt opleiding enz dat beter bij me past.
Dus het is echt niet zonde of erg!!
Maarja over een droombaan nouja misschien was dat overdreven nu ik goed nadenk zijn er genoeg andere dingen.
Ik heb in elk geval geen spijt van mijn beslissing!
En minder uren was geen optie. En het is misschien zonde maar toen ik het plaatste was het nog verser nu heb ik zoiets van is het wel een droombaan? Ik heb al eens dat werk gedaan en vond t heel leuk hoor maar droombaan? Ik was misschien eerder ook vooral erg blij dat me zomaar een baan werd aangeboden! Geeft je toch een goed gevoel als een werkgever je zomaar aanspreekt en wil hebben toch?
Ik ga nu een speciaal traject volgen met ook evt opleiding enz dat beter bij me past.
Dus het is echt niet zonde of erg!!