laeken schreef:sabje84 schreef:
ja die zijn van ons en ja we weten dat de kans bestaat dat ze op een gegeven moment niet meer met elkaar kunnen.
We weten wat we in huis hebben en wat de risico's zijn.
Oh en nee we hebben niet bewust gekozen voor 4 reuen samen.
Dit is nu eenmaal zo ontstaan door omstandigheden en we hebben er toen voor gekozen om het te proberen.
We treffen veel maatregelen om het in goede banen te leiden.
Daar hebben we heel veel goede tips voor gekregen op het staffordforum.
Kijk, je kan tips krijgen tot je een ons weegt als je reu de JR van je ouders nu al gepakt heeft. Hoe oud zijn al die hondjes? Jong zo te zien. Ik vind eerlijk gezegd dat er geen excuus is voor het samen zetten van die honden van jou. Waarom is dat door omstandigheden? Is er geen enkele hond te herplaatsen?
Ik geloof best dat jullie je best doen maar ik voorzie een bloedbad en dan ga je net zo hard de kant op als alle eigenwijze medeforummers met dat soort combinaties. Leuke nieuwe kennel voor de ene hond, traphekjes, benches en meer. Waarom neem je niet gewoon een normale combinatie aan honden in huis en herplaats je er alvast 2 of 3? Klinkt hard maar ik vraag me af of je die honden met een gerust hart samen alleen kan laten? Als je nl denkt dat dat kan dan ben je nu al bezig met het leven van je honden op het spel zetten. Je stafford gaat er al voor. Wedden dat die binnen de 6 maanden in een van je andere reuen hangt? Durf ik zo iets op in te zetten. Vervolgens gaat het helemaal mis en kan evt met wat geluk het stel JR reutjes nog samen. Maar zelfs dat geef ik een hele kleine kans.

Mijn honden zijn niet samen als er niemand thuis is.
Dat is uit voorzorg er is nog nooit iets gebeurd.
Dat mijn staff nu de hond van mijn ouders heeft gehad heeft niks te zeggen over onze roedel.
Dat staat daar geheel buiten.
Daarbij vind jij het miss normaal om maar honden te herplaatsen als het moeilijk word maar ik dus niet, en al helemaal niet als er nog geen eens moeilijkheden zijn.
Als jij denkt dat je de toekomst kan voorspellen dan moet je daar miss je werk van maken is veel mee te verdienen.
Onze jackrussels zijn 5 en 6.
de staffs zijn 1,5 en 1
de oudste jackrussel en de jongste staff zijn van mij.
de andere 2 van mijn vriend.
We zijn pas 6 maanden samen.
de 2 jacky's zijn samen opgegroeid.
Toen we 2 jaar uit elkaar zijn geweest hebben we beide een staff aan geschaft.
We hadden op dat moment nooit gedacht nog samen verder te gaan.
Toen we daar 6 maanden geleden onverwachts anders over dachten.
Hebben we besloten om het te wagen met 4 honden.
Want waarom 1 of 2 honden weg doen als er geen probemen zijn.
Dat vind ik pas zielig en getuigen van een eigenaar die niet om zijn honden geeft.