Hij valt uit haar vacht, ik hoor dus "tik" op de grond. Ik zie de teek liggen en Flamme ziet hem ook. Voor ik kon bukken heeft ze hem opgevreten.
Moet ik hiet nu wat mee doen?
Waarom heb ik zo'n achterlijke hond
Moderator: moderatorteam
Ja daar hoopte ik op inerdaad. Gadver zit hier helemaal plaatsvervangend te walgen. Flamme daarintegen keek me daarna aan met een blik van "hebbie nog meer van die koekies"Valerie schreef:Nietsteken zijn niet bestand tegen maagzuur
ik zou dr op haar eigen vacht wijzen, daar kwam het koekie tenslotte vandaanflamme schreef:Ja daar hoopte ik op inerdaad. Gadver zit hier helemaal plaatsvervangend te walgen. Flamme daarintegen keek me daarna aan met een blik van "hebbie nog meer van die koekies"Valerie schreef:Nietsteken zijn niet bestand tegen maagzuur

Ah gadver-Gaby- schreef:Lekker bloedsnoepje. Soort bonbonnetje! Voelt zacht en glad aan op de tong en als je er op bijt dan vult de aroma van bloed je bek. Ik denk dat Flamme het heerlijk vond.
-Gaby- schreef:Lekker bloedsnoepje. Soort bonbonnetje! Voelt zacht en glad aan op de tong en als je er op bijt dan vult een aroma van bloed je bek. Ik denk dat Flamme het heerlijk vond.
En waar je vooral aan moet denken is dat geluid, als ie knapt.flamme schreef:Ah gadver-Gaby- schreef:Lekker bloedsnoepje. Soort bonbonnetje! Voelt zacht en glad aan op de tong en als je er op bijt dan vult de aroma van bloed je bek. Ik denk dat Flamme het heerlijk vond.![]()
![]()
![]()
Ik ben gek op dat beest maar op sommige momenten![]()
![]()

Nee nou ja, ik dacht ook wel dat ze het niet overleven-Gaby- schreef:Wat schattig dat je de dierenarts hebt gebeld, dacht je dat de teek het zou overleven in maagzuur?Kan me wel voorstellen dat hij moest lachen, jij maakt volgens mij de raarste dingen mee met Flamme!