Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wiebelende pup normaal?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Re: wiebelende pup normaal?

Ongelezen bericht door Elly* »

De gebruikte ouderhonden bij deze kennel voldoen in ieder geval aan alle eisen van de rasvereniging.
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

Marjoleine schreef: @Badu: Zinndy is niet gek, hoor. Die haalt echt geen tweede keer een pup van een vage fokker.
Dat zal zo zijn maar er wordt wel iets gesuggereerd op die manier...
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Marjoleine schreef:Hier hijgen pups ook zo vaak superoverdreven als ze gespeeld hebben en het is klam weer.
Maar toch niet na 5 minuten lópen?

Hopelijk valt het allemaal mee, ik kan me voorstellen dat je in je bezorgheid meer gaat zien dan er is.
Rikoy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rikoy »

Zinndy schreef:
Badu schreef:
Zinndy schreef:ja ik heb mijn pup bij een Fokker weg..had het niet tussen aanhalingstekens moeten schrijven.
Toch vind ik dit merkwaardig.... Heb je geen hoge pet op van de fokker? Welke fokker is het waar je Bentley vandaan hebt?
ik wil er niet al te veel op ingaan, maar er zijn afspraken niet nagekomen en daar baal ik van.
hij komt bij sallandse bergdal vandaan...
:(:
Afbeelding
The Alpha Bitch
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door The Alpha Bitch »

Toch vind ik dit merkwaardig.... Heb je geen hoge pet op van de fokker? Welke fokker is het waar je Bentley vandaan hebt?[/quote]

ik wil er niet al te veel op ingaan, maar er zijn afspraken niet nagekomen en daar baal ik van.
hij komt bij sallandse bergdal vandaan...[/quote]

:(:[/quote]

:-( idd
If i trow a stick...... will you leave????
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door duitse herder »

Elly* schreef:De gebruikte ouderhonden bij deze kennel voldoen in ieder geval aan alle eisen van de rasvereniging.
Jammer alleen dat ze elk half jaar een nest nemen en dan ene keer met en andere keer zonder stamboom verkopen. Owja, eigen reu voor elk nest is ook makkelijk
Perry en Noah

Afbeelding
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

duitse herder schreef:
Elly* schreef:De gebruikte ouderhonden bij deze kennel voldoen in ieder geval aan alle eisen van de rasvereniging.
Jammer alleen dat ze elk half jaar een nest nemen en dan ene keer met en andere keer zonder stamboom verkopen. Owja, eigen reu voor elk nest is ook makkelijk
en dat dus. of de reu van hun "compagnon" met dezelfde methodes. :(:
Maar hier ging het nu even om de pup. Ouders zijn dus wel getest en "goedgekeurd".
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Zinndy, is het nog gelukt met het filmpje? Jammer dat je baalt van de fokker. :(
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

duitse herder schreef:
Jammer dat Zinndy die informatie niet vooraf heeft opgezocht, ik vind dat een op zijn zachtst gezegd dubieuze manier van fokken als ik eerlijk ben.
Ik hoop en duim dat er met deze pup niets aan de hand zal blijken te zijn, wat Marjoleine zegt vind ik wel logisch klinken.
Zinndy

Ongelezen bericht door Zinndy »

LongFields schreef:
duitse herder schreef:
Jammer dat Zinndy die informatie niet vooraf heeft opgezocht, ik vind dat een op zijn zachtst gezegd dubieuze manier van fokken als ik eerlijk ben.
Ik hoop en duim dat er met deze pup niets aan de hand zal blijken te zijn, wat Marjoleine zegt vind ik wel logisch klinken.
Zinndy heeft toch heel erg haar best gedaan het deze keer zo goed mogelijk te doen ,
ik heb toch echt veel info gezocht, met mensen gesproken die daar ook honden vandaan hadden
wezen kijken meerdere keren enz...

en dan toch doe ik het dus weer niet goed :19: ,
dat ze elk half jaar een nestje fokken wist ik dus NIET!! had ik dan op tijd geweten dan had ik hier geen pup gehaald,
niet omdat er iets aan den honden mankeert, maar puur voor de moederhonden.

Denken jullie nou echt dat ik bewust wéér een hondje bij een verkeerde fokker weg zou halen, met alle risico's vandien ?

maar goed ieder heeft recht om zijn of haar mening te uiten, en dat waardeer ik ook.

@ gaby, ik heb wel een filmpje maar geen idee hoe ik die hier op moet krijgen
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Maar als Wendy die informatie kan vinden, dan had jij dat toch ook gekund, en op voorhand geweten dat de moederhonden iedere loopsheid volgestopt worden met pups?
Ik gun je een gezonde pup die een fijn karakter heeft en gezond oud kan worden bij je natuurlijk van harte, maar ik verbaas me toch wel een klein beetje over je naïviteit, zeker na meerdere akelige ervaringen met pups hiervoor.
The Alpha Bitch
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door The Alpha Bitch »

LongFields schreef:Maar als Wendy die informatie kan vinden, dan had jij dat toch ook gekund, en op voorhand geweten dat de moederhonden iedere loopsheid volgestopt worden met pups?
Ik gun je een gezonde pup die een fijn karakter heeft en gezond oud kan worden bij je natuurlijk van harte, maar ik verbaas me toch wel een klein beetje over je naïviteit, zeker na meerdere akelige ervaringen met pups hiervoor.
Deze kennel is op een ander forum ruimschoots besproken, ook het fok gebeuren. TS weet dit ook.
If i trow a stick...... will you leave????
Dianavdberkt
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

Het is nu eenmaal gebeurt ( een bepaalde kennel kiezen) en daar doe je niets meer aan. De ouderhonden zijn in ieder geval gezond dus ik hoop dat je puppenkind ook gezond is en dat je je alleen maar druk maakt om niets.

Mike heeft je al genoeg gekost mbt kosten en hartpijn. Dat laatst is dan nog wel het meest erg. Als je naar je DA gaat voor een enting laat je puppenkind dan even helemaal checken.
poetin666
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse naakthonden & Mechelse herders, Centraal Aziatische Ovcharka
Contacteer:

Ongelezen bericht door poetin666 »

Zinndy schreef:hoi even een kort vraagje, misschien wel een hele domme...maar goed ik neem het risico :engel:

is het normaal dat een pup van 9 weken erg wiebelt met zn kont, en met zn hele achterkant steeds van links naar rechts waggelt?
hij valt ook heel snel om....en hij sloft heel erg...nou heb ik al gehoord dat wel meer honden dat doen...en dat het helemaal niks
raars hoeft te zijn...(ik heb 2 zusjes gezien en die doen het niet)
maar na het hele gebeuren met mn vorige pup ben ik misschien een beetje overbezorgd, ik heb dit niet met mn andere honden gehad
dat rare loopje, gezwabber.
Ik kan ook ongeveer 5 min met hem lopen en daarna lijkt hij er meer moeite mee te hebben en gaat dan harder waggelen en sloffen.hij moet ma naar DA voor enting dus dan ga ik het zowiezo ook aangeven.
hij eet en drinkt goed, is speels ondeugend....qua zindelijkheid ...hij gaat eigenlijk steeds meer in huis plassenén ook heeft hij er helemaal geen moeite mee om zijn eigen plaats te bevuilen met plas.

begrijp me niet verkeerd, over de zindelijkheid maak ik me gen grote zorgen hoor....dat gaat vast goed komen..t is nog maar een baby
tenslotte...

Hij heeft net ontdekt dat hij kan zwemmen in Tyson zn waterbak...dus ik ga ff dweilen...
ben benieuwd of iemand weet wat dit is...of dat het gewoon is omdat hij nog beetje onbenullig is ? en dat de ene pup wat steviger op zn pootjes staat dan een ander?
dan schaam ik me dood voor mn vraag, maar goed :19:
Sorry,maar ik vind dit dus niet echt normaal hoor,......iedere pup waggelt wat en wiebelt met zn kont,..... maar juist als hij ''warm gelopen is'' gaat hij het nog méér doen........? En dan dat plassen in huis wat steeds meer wordt ipv minder, en ook nog zn eigen plaats bevuilen?? Ik heb al mn hele leven honden, er lopen hier ook jonge mechels en ik heb geen goed gevoel bij dit verhaal hoor,... sorry. Dit lijkt mij iets neurologisch, vooral dat plasverhaal erbij,......draaikonten oke,....maar een pup moet zich van nature heel goed snel kunnen herstellen en niet maar steeds vallen,....Ik heb mn laatste nest mechels bijna weekelijks op de film gezet,.....( nu net nog eens goed bekeken)
http://youtu.be/-XYdFOlhkc8 maar dit extreme gewaggel zie ik bij geen vd puppen. Nogmaals, doordat plasverhaal vind ik het allemaal meer dan vreemd!
Laatst gewijzigd door poetin666 op 29 mei 2011 19:19, 2 keer totaal gewijzigd.
People always come into your life for a reason, just don't be fooled into thinking they have to stay!!

Afbeelding
Zinndy

The Alpha Bitch schreef:
LongFields schreef:Maar als Wendy die informatie kan vinden, dan had jij dat toch ook gekund, en op voorhand geweten dat de moederhonden iedere loopsheid volgestopt worden met pups?
Deze kennel is op een ander forum ruimschoots besproken, ook het fok gebeuren. TS weet dit ook.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om mezelf te moeten gaan verdedigen, maar toen ik de kennel had uitgezocht en er al geweest was enz wist ik dit niet. daarna ben ik attent gemaakt op bepaalde dingen, maar ik wist niet dat er elk half jaar een nestje gefokt met met bepaalde teven.
en nee de info die Wendy had, die heb ik niet gevonden.
So shoot me :19: Ik heb zelfs bepaalde mensen al een pb beantwoord waarin ik heel eerlijk ben geweest over het hele kennel gebeuren ...de afspraken die bij het ophalen niet zijn nagekomen.
maar goed, het is niet anders, ieder recht op zijn eigen mening.

het plassen in huis is al stuk minder geworden, en hij is zelfs al 2 nachten droog.
misschien tijdens het spel dat er hier en daar nog een plasje in huis gedaan word, maar dat is niet meer dan 1 a 2 keer per dag.
Dus dat gaat al een stuk beter.
Hij valt niet meer zo veel om, maar waggelt n sloft nog wel en is snel moe, hijgen enz.
dat is zeker iets wat ik goed na laat kijken bij de DA.
Ik ben vandaag wel gewoon een stukje doorgelopen met hem, en hij heeft lekker gespeeld met een klein hondje
toen even lekker uitgerust en heb ik hem naar huis gedragen.

dank jullie wel voor de reacties, mocht er iets uitkomen bij de DA dan zal ik dat melden voor degene die er intresse in hebben :ok:
Strega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Strega »

Je moet je verder ook niet verdedigen want je kunt er niets meer aan doen, dus het heeft verder ook geen zin om daar een discussie over aan te gaan, lijkt me.

Ik zou die afspraak bij de dierenarts afwachten. Niemand hier kan er echt een antwoord op geven en misschien laat je je nu helemaal gek maken om niets en vergeet je daardoor helemaal te genieten van je pup. Dinsdag (het was dinsdag, toch?) weet je meer en tot die tijd kun je niets doen dan het leuk hebben met je hondje.
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
Dianavdberkt
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

Strega schreef:Je moet je verder ook niet verdedigen want je kunt er niets meer aan doen, dus het heeft verder ook geen zin om daar een discussie over aan te gaan, lijkt me.

Ik zou die afspraak bij de dierenarts afwachten. Niemand hier kan er echt een antwoord op geven en misschien laat je je nu helemaal gek maken om niets en vergeet je daardoor helemaal te genieten van je pup. Dinsdag (het was dinsdag, toch?) weet je meer en tot die tijd kun je niets doen dan het leuk hebben met je hondje.
precies. helemaal mee eens. Waarom zou dit hondje in vredesnaam wat moeten mankeren. Alleen omdat ie waggelt en snel moe is.?. door het hele gedoe met Mike ziet Zindy mischien wel spoken. Wie garandeert dat dit puppenkind met 7 weken bij de moeder is weggegaan. Kan ook 5-6 weken zin geweest wat een behoorlijke inpact kan hebben.
Rikoy
Zeer actief

Zinndy schreef:
Zinndy heeft toch heel erg haar best gedaan het deze keer zo goed mogelijk te doen ,
ik heb toch echt veel info gezocht, met mensen gesproken die daar ook honden vandaan hadden
wezen kijken meerdere keren enz...

en dan toch doe ik het dus weer niet goed :19: ,
dat ze elk half jaar een nestje fokken wist ik dus NIET!! had ik dan op tijd geweten dan had ik hier geen pup gehaald,
niet omdat er iets aan den honden mankeert, maar puur voor de moederhonden.

Denken jullie nou echt dat ik bewust wéér een hondje bij een verkeerde fokker weg zou halen, met alle risico's vandien ?

maar goed ieder heeft recht om zijn of haar mening te uiten, en dat waardeer ik ook.

@ gaby, ik heb wel een filmpje maar geen idee hoe ik die hier op moet krijgen
Zinndy het is dat je nu dingen ontkent. :roll:
Daarom zet ik de hier een paar links neer.

Ik hoop van harte dat jullie een gezond puppie hebben gekocht.
Zoals hierboven al is geschreven hoop ik dat jullie van harte van mogen genieten.

LINKS WEG GEHAALD.

Er zijn nog meerdere mensen die je gewaarschuwd hebbenn Zinndy. :roll:
Laatst gewijzigd door Rikoy op 30 mei 2011 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Gelukkig is het plasprobleem al zo snel over.Je pup is dadelijk sneller zindelijk dan onze Sancho :wink:
Ik heb een beetje het gevoel dat je te onzeker bent en/of om aandacht roept ( niet negatief bedoeld maar ik volg het even niet meer). Als je alles wat in je hoofd opkomt hier neerplempt in plaats van eerst even naar een dierenarts te gaan kun je veel verwarring voorkomen.
Als ik echt ongerust ben ( en dat zou ik zijn als ik je beginpost letterlijk lees) kan ik gewoon op het spreekuur terecht en hoef geen dagen te wachten.

@DHlover, volgens mij mag doorlinken naar een ander forum niet en daarbij zijn de berichten afgeschermd dus ik weet niet wat je hiermee wil bereiken.
Rikoy
Zeer actief

Zinndy.

Jij onkent bepaalde zaken, daar ben je niet eerlijk in.
Ik heb de links weg gehaald, maar menigéén heeft je gewaarschuwd dus hang hier niet de onschuld zelf uit.

Ik hoop van harte dat je pup gezond is.

Dit heb ik jouw al eerder geschreven.

Ik weet ook de achtergrond van jullie Mike.
Ik kan het alleen maar met xxxxxx eens zijn.
Liever wat meer geld uitgeven aan de pup dan aan de DA.

p.s. Wij hebben onze pup ook met 12 weken in moeten laten slapen (deze kwam trouwens wel van een goede fokker vandaan) maar wij en de pup hadden gewoon dikke pech.

Ik wens je iig veel wijsheid en succes
.
Afbeelding
Zinndy

ik heb geen flauw benul waarmee jij nou bezig bent zeg!!
maar zou er maar snel mee ophouden om mij zwart te gaan lopen maken.
als het er dan echt op aan moet komen zal ik dan álle berichten plaatsen.
dan kan men zien dat ik niet ontken en de vermoorde onschuld uithang
nogmaals de belangrijke info over elk half jaar nestje enz...dat wist ik pas toen ik mijn pup
al had uitgezocht en betaald.( dat was toen hij 4 weken was)

er zijn mensen geweest met negatieve verhalen, maar ook héél veel met positieve
en toen zijn we zelf gaan kijken.
en wat JIJ een goede fokker vind heeft een ander misschien wel weer commentaar op toch?
en wat je schrijft over meer uitgeven aan een goede pup als aan DA...
ik ga niet vertellen wat ik heb moeten betalen voor mijn nieuwe pup, maar dat was een 'normale' prijs..ik ga niet bewust opzoek naar een zo goedkoop mogelijk hondje hoor ...

jij bent zeker 1 van die perfecte mensen die zelf de perfecte hond hebben (of kennel)
ik ben helemaal klaar hier met dit forum, als je alleen maar aangevallen word
tjonge jonge gezellig hier hoor...thanx

er móeten er altijd een paar bij zijn die het zonodig moeten verkloten voor anderen.
hoop dat je blij bent met jezelf :E:
Rikoy
Zeer actief

Zinndy schreef:ik heb geen flauw benul waarmee jij nou bezig bent zeg!!
maar zou er maar snel mee ophouden om mij zwart te gaan lopen maken.
als het er dan echt op aan moet komen zal ik dan álle berichten plaatsen.
dan kan men zien dat ik niet ontken en de vermoorde onschuld uithang
nogmaals de belangrijke info over elk half jaar nestje enz...dat wist ik pas toen ik mijn pup
al had uitgezocht en betaald.( dat was toen hij 4 weken was)

er zijn mensen geweest met negatieve verhalen, maar ook héél veel met positieve
en toen zijn we zelf gaan kijken.
en wat JIJ een goede fokker vind heeft een ander misschien wel weer commentaar op toch?
en wat je schrijft over meer uitgeven aan een goede pup als aan DA...
ik ga niet vertellen wat ik heb moeten betalen voor mijn nieuwe pup, maar dat was een 'normale' prijs..ik ga niet bewust opzoek naar een zo goedkoop mogelijk hondje hoor ...

jij bent zeker 1 van die perfecte mensen die zelf de perfecte hond hebben (of kennel)
ik ben helemaal klaar hier met dit forum, als je alleen maar aangevallen word
tjonge jonge gezellig hier hoor...thanx

er móeten er altijd een paar bij zijn die het zonodig moeten verkloten voor anderen.
hoop dat je blij bent met jezelf :E:
:E: Dag Zinndy :zwaai
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

nou ja.. ergens verdraai je dus de boel wel wat, je wist het niet zei je, anders had je daar geen pup gehaald, maar nu zeg je, dat je het wel wist, toen je pup 4 weken was, alleen de reden dat je al betaald had ( zou ik ook nooit doen trouwens) heeft je doen besluiten toch de pup daar te halen?

het kwam op mij iig over, alsof je nu hier voor het eerst hoorde van de frequentie van fokken en de manier waarop van deze kennel.
Rikoy
Zeer actief

yamie schreef:nou ja.. ergens verdraai je dus de boel wel wat, je wist het niet zei je, anders had je daar geen pup gehaald, maar nu zeg je, dat je het wel wist, toen je pup 4 weken was, alleen de reden dat je al betaald had ( zou ik ook nooit doen trouwens) heeft je doen besluiten toch de pup daar te halen?

het kwam op mij iig over, alsof je nu hier voor het eerst hoorde van de frequentie van fokken en de manier waarop van deze kennel.
Precies dit bedoel ik met onkennen. :ok:
Niet eerlijk zijn betekent dit.

En een pup al betalen voordat je hem hebt? :denken:
Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Je moet niet zo snel kwaad worden. 2 maart heb je op het Duitse Herder forum informatie ingewonnen over de kennel waar je nu je pup vandaan hebt dus je wist al eerder dat ze daar niet volgens de regels fokken.
En toch koop je daar een pup, oké, je had hem al besteld en betaald.
Ik zou gedacht hebben na je ervaring met Mike dat je nu wat voorzichtiger zou zijn.

Ik hoop dat je puppie toch gezond is, maar als je pup na vijf minuten lopen al moe is en loopt te hijgen lijkt mij dat niet zo heel erg goed.
Of je moet overbezorgd zijn en dingen zien die er niet zijn na je ervaring met Mike.

Ik hoop dat je nog veel plezier van je puppie hebt en dat je je gewoon een beetje teveel zorgen maakt.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Er zijn zat fokkers die dat vragen he, betalen voor de pup wordt gehaald.
Ik zou het nooit doen, maar er zijn rassen waar dat redelijk normaal is.

Ja, misschien had Zinndy het handiger aan kunnen pakken, maar misschien valt het ook allemaal reuze mee.
Ik las dat de ouders HD-en ED-vrij zijn. Dan zou je toch denken dat die fokker niet rotzooit, of ben ik nou zo naïef?
In elk geval zou mij dat vertrouwenwekkend overkomen.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Bij ons is het gewoon om een aanbetaling te vragen en als de pup opgehaald wordt moet de rest betaald worden.
Wettelijk gezien mag je maar 50% van de aankoopsom als aanbetaling. Vind ik eigenlijk nog best wel veel en dat vroeg ik dan ook niet.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Esther1963
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog en Stabyhoun
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Esther1963 »

Over sloffen gesproken, mijn Jelleman doet dat al vanaf dat hij pup is en nu is hij 3 jr. Hij sloft alleen niet wanneer hij iets gepikt heeft :mrgreen: Ik hoop dat het meevalt met je pup, je hebt al genoeg sores gehad met Mike. Ik ben ook een type die zich enorm snel zorgen maakt wanneer ik een pup in huis heb (daarom houd ik niet zo van puppen) en Wout, mijn man, ziet ook al die dingen niet die ik zie en vaak is er ook niets aan de hand. Gewoon even de d.a. afwachten en dan lekker doorgaan met het genieten van je pup :wink:
Esther en d'r beestenboel

Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Ik vind het jammer dat je niet vooraf geinformeerd hebt naar de fokker maar pas toen er al betaald was (met 4 weken???)
Zo moeilijk is dat toch niet met internet, en zeker na het drama met Mike.
vwb het wiebelen, ik herken dat niet van mijn honden toen ze pup waren en ook niet van de pups die ik gezien heb in al die jaren.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Rikoy
Zeer actief

malinois schreef:Ik vind het jammer dat je niet vooraf geinformeerd hebt naar de fokker maar pas toen er al betaald was (met 4 weken???)
Zo moeilijk is dat toch niet met internet, en zeker na het drama met Mike.
vwb het wiebelen, ik herken dat niet van mijn honden toen ze pup waren en ook niet van de pups die ik gezien heb in al die jaren.
Het heeft geen zin meer om te reageren.
Zinndy is vertrokken net als op DH forum.

Als het heet onder de voetjes wordt is madam vertrokken. :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”