Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kunnen jullie ook zo genieten

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Jessica3787
Zeer actief
Mijn ras(sen): Terriermixje
Aantal honden: 1

Kunnen jullie ook zo genieten

Ongelezen bericht door Jessica3787 »

Momenteel ben ik al twee dagen lang vlees aan het drogen voor de hond, zo nu en dan krijgt hij hier wat van. Kunnen jullie ook zo genieten van jullie hond die verlekkerend voor de ovendeur zit? :roos:
YvetteJ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Kunnen jullie ook zo genieten

Ongelezen bericht door YvetteJ »

Onze honden rennen 's morgens zo hard mogelijk naar beneden, kijken wat de "koekjesmachine" die nacht weer heeft gefabriceerd, zo schattig inderdaad :I:
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Jessica3787
Zeer actief

YvetteJ schreef:Onze honden rennen 's morgens zo hard mogelijk naar beneden, kijken wat de "koekjesmachine" die nacht weer heeft gefabriceerd, zo schattig inderdaad :I:
Schattig he? Ik vind dat zo grappig, mijn oven is inderdaad echt een 'koekjesmachine' geworden lol! Droog jij ook vlees voor je honden?
YvetteJ
Zeer actief
Contacteer:

In een droogmachine ja, er zijn hier heel veel mensen die dat doen, heb je het droogmachine-topic al gezien??

Het is hier in huis echt een magisch apparaat volgens de hondjes, mafketels :piew:
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Jessica3787
Zeer actief

:oohja:
YvetteJ schreef:In een droogmachine ja, er zijn hier heel veel mensen die dat doen, heb je het droogmachine-topic al gezien??

Het is hier in huis echt een magisch apparaat volgens de hondjes, mafketels :piew:
Whahahahahaa dat zal inderdaad wel 'de tovermachine' zijn, ik doe het gewoon mijn eigen oven. Dat gaat ook echt super. En hij (en zijn vriendje) vinden het het lekkerste wat er is. Maar mijn boef bewaakt de oven ook echt als zijn maatje komt, niet de bedoeling hoewel ik er stiekem wel om moet lachen :oohja:
YvetteJ
Zeer actief
Contacteer:

Nadeel vind ik alleen wel dat je je oven met mooi weer niet zo makkelijk buiten zet en ik dat vind ik toch wel een erg groot voordeel van de droogmachine, ik geniet er zelf namelijk aanzienlijk minder van als de honden :kotz:
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Jessica3787
Zeer actief

YvetteJ schreef:Nadeel vind ik alleen wel dat je je oven met mooi weer niet zo makkelijk buiten zet en ik dat vind ik toch wel een erg groot voordeel van de droogmachine, ik geniet er zelf namelijk aanzienlijk minder van als de honden :kotz:
Whahahahaa ik droog eigenlijk alleen rund en kip en dat ruik je eigenlijk niet. Wat droog jij allemaal?
YvetteJ
Zeer actief
Contacteer:

Jessica3787 schreef:
YvetteJ schreef:Nadeel vind ik alleen wel dat je je oven met mooi weer niet zo makkelijk buiten zet en ik dat vind ik toch wel een erg groot voordeel van de droogmachine, ik geniet er zelf namelijk aanzienlijk minder van als de honden :kotz:
Whahahahaa ik droog eigenlijk alleen rund en kip en dat ruik je eigenlijk niet. Wat droog jij allemaal?
Voornamelijk allemaal soorten kvv, dat plet ik tussen twee lepels en dan kan ik daar van die stukken met trainen kleine stukjes vanaf trekken.
Maar ook wel kippen- of runderhart, kippenmaagjes en ook gewoon kipfilet maar dat wordt zo droog, Toby vindt dat niet zo. Kori wel maar die lust dan weer alles :wink:
Vooral het orgaanvlees stinkt erg vind ik.
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”