Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Expecting schreef:Een ondernemende, lieve man.. Houdt hij ook van strandwandelingen en lange knuffelsessies denk je? Dan kan hij zo een contactadvertentie plaatsen
Haha, ja leuk idee.
Die strandwandelingen en knuffelsessies worden 'm wel denk ik
_Inge_ schreef:Ben benieuwd hoe licht Brio gaat worden..lekker ding is het
Ik ook. Zijn snuitje wordt ook al licht, maar volgens mij is zijn lijf hetzelfde gebleven.
*edit* hoe kom ik daar nu bij ?! Ik kijk net de foto's om even te vergelijken. Hij is onwijs veel lichter geworden!
Het gaat zo geleidelijk dat ik het niet eens door had. Zijn kopje had ik wel gezien maar zijn lijf is ook al onwijs licht geworden.
Kijk:
week 1:
week 2:
week 3
en nu:
jip007 schreef:Ooooohh ze zijn zo leuk en mooi
Dankjewel Jip.
Xime vond je meteen al de leukste hè. Jij blijft volgens mij altijd bij je eerste keus
Laatst gewijzigd door sirene op 25 mei 2011 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.
sirene schreef:
Dankjewel Jip.
Xime vond je meteen al de leukste hè. Jij blijft volgens mij altijd bij je eerste keus
ja gelijk al bij de eerste foto's . Bij de doggen ging het ook altijd zo , gelijk na de bevalling wist ik al wie er zou blijven , en ik heb bij de doggen echt nog nooit spijt gehad achteraf .
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
En terecht. Het is echt een heel leuk en wijs mannetje. Hij slaapt nu midden in de kamer in een mandje met zijn nog geen 4 weken en hij vindt dat ie al een hele grote hond is. Hij trekt aan mijn broekspijp. Holt al achter me aan door de kamer en als ik krantjes neerleg springt ie er constant bovenop. Echt grappig issie!
YvetteJ schreef:
sirene schreef:Jaaahhh, Doña
Het is net een Freggle maar ik vind haar zó leuk!
Een Freggle!??!
Ik zal haar over een paar weken wel komen halen dan
Helemaal niet Ik hou van Freggles!
De storthoop heeft gesproken
Ken je de Freggles eigenlijk wel Yvette ? Of ben je daar te jong voor ?
sirene schreef:Jaaahhh, Doña
Het is net een Freggle maar ik vind haar zó leuk!
Een Freggle!??!
Ik zal haar over een paar weken wel komen halen dan
Helemaal niet Ik hou van Freggles!
De storthoop heeft gesproken
Ken je de Freggles eigenlijk wel Yvette ? Of ben je daar te jong voor ?
Jeetje daar vraag je me wat
Wel van horen zeggen natuurlijk maar echt een beeld van de enige echte freggle?? Hmm nee geloof het niet
Doe jij eens voor me voor-googlen of het verantwoord voor me is om daar nu nog op de googlen? Ben tenslotte nog een beetje een angstig, jong ding En voor ik straks weer in een chupacabra-shock schiet....
Maar die kende ik wel ja, hoewel die toch niet echt van "mijn tijd" zijn geloof ik nee... Wel van die van Arno denk ik , even checken: hahahaha hij roept: JA! (hahaha, jezus, generatiekloof )
sirene schreef:Vraag eens offie het liedje kent ? Zodra het weer in je hoofd zit krijg je het er niet meer uit
Hij zingt inderdaad gelijk een zinnetje
Het verbaast me trouwens helemaal niks dat jij dit leuk vindt
Oh Arno wil weten of jij de composthoop nog weet? Enge pratende berg ofzo? Geloof echt dat ik me hier buiten moet houden, jullie moeten samen maar Freggle-hobbien zonder mij