is het normaal dat een pup van 9 weken erg wiebelt met zn kont, en met zn hele achterkant steeds van links naar rechts waggelt?
hij valt ook heel snel om....en hij sloft heel erg...nou heb ik al gehoord dat wel meer honden dat doen...en dat het helemaal niks
raars hoeft te zijn...(ik heb 2 zusjes gezien en die doen het niet)
maar na het hele gebeuren met mn vorige pup ben ik misschien een beetje overbezorgd, ik heb dit niet met mn andere honden gehad
dat rare loopje, gezwabber.
Ik kan ook ongeveer 5 min met hem lopen en daarna lijkt hij er meer moeite mee te hebben en gaat dan harder waggelen en sloffen.
hij moet ma naar DA voor enting dus dan ga ik het zowiezo ook aangeven.
hij eet en drinkt goed, is speels ondeugend....qua zindelijkheid ...hij gaat eigenlijk steeds meer in huis plassenén ook heeft hij er helemaal geen moeite mee om zijn eigen plaats te bevuilen met plas.
begrijp me niet verkeerd, over de zindelijkheid maak ik me gen grote zorgen hoor....dat gaat vast goed komen..t is nog maar een baby
tenslotte...
Hij heeft net ontdekt dat hij kan zwemmen in Tyson zn waterbak...dus ik ga ff dweilen...
ben benieuwd of iemand weet wat dit is...of dat het gewoon is omdat hij nog beetje onbenullig is ? en dat de ene pup wat steviger op zn pootjes staat dan een ander?
dan schaam ik me dood voor mn vraag, maar goed