Maar daar moet ik dan eens een afspraak voor maken aangezien ik nog geen rijbewijs heb, dan moet ik gaan treinen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nieuw huis voor Bunker
Moderator: moderatorteam
-
Mojuan
- Zeer actief
Re: Nieuw huis voor Bunker
Nou, ik wil jouw honden eigenlijk wel eens in het echt komen bewonderen.
Maar daar moet ik dan eens een afspraak voor maken aangezien ik nog geen rijbewijs heb, dan moet ik gaan treinen

- Rebble
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ja graag, het forum heeft áltijd gelijk natuurlijk dus dan moet het. Kennel hoeft niet, ik laat de vijver wel leeglopen (de koi's gooi ik wel in de sloot), betongaas eroverheen en ik heb nergens last vanBrigitte schreef:Ik heb een leuke witte Bulldog die ik moet herplaatsen van het forumRebble schreef:HerplaatsenPaulala schreef:
Er zijn al wel meerdere kleine snauwtjes gevallen hoor.
En dan vooral vanuit dat kleine krullekoppie![]()
Romeo is de rust zelve, maar ook Juul heeft al een keer een snauw gegeven toen Anders met twee pootjes op haar rug sprong.
Zo... weer stof om over te filosoferen wat er allemaal mis had kunnen gaanik sta morgen om 9.00 voor je deur PB je adres maar
, intresse?
Helemaal gezond en erg in trek bij fokkers dus er is mss wel een boerderij uit te slepen
want die moet je ook van ze hebben, oh hij houd alleen niet van andere honden dus de kennel kan je er evt bij krijgen
edit:

-
Gajes
Ik had al in een eerder topic aangeven dat ik graag een x kom knuffelen met je honden.Brigitte schreef:Zo, en nu ga ik met dat Slekkie naar de dokter die is veel belangrijker dan dat geziek hier![]()
en voor de mensen die normaal hun mening geven dank je wel en jullie mogen van Bunker komen kijken naar zijn nieuwe huis als dat er is, koffie staat hier altijd klaar voor mensen die willen komen wie dan ook
edit
En als je het echt, echt leuk vind, wil ik dat echt binnenkort een x inplannen met me vriend
Ps zag in een ander topic dat je ook fretten heb, daar wil ik ook wel mee knuffelen, heb er zelf nog 1 (had er 7).
-
chaos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
- Aantal honden: 3
Koffie is dan wel het minste wat ik aangeboden wil krijgen als ik helemaal van het hoge noorden naar de schilderwijk tuf 
-
Brigitte
- Zeer actief
Ja leuk, neem jouw honden gezellig meePaulala schreef:Nou, ik wil jouw honden eigenlijk wel eens in het echt komen bewonderen.
-
Brigitte
- Zeer actief
Klinkt als een ideaal huis voor hemRebble schreef:
Ja graag, het forum heeft áltijd gelijk natuurlijk dus dan moet het. Kennel hoeft niet, ik laat de vijver wel leeglopen (de koi's gooi ik wel in de sloot), betongaas eroverheen en ik heb nergens last van
-
Brigitte
- Zeer actief
Ja leuk joh, hardstikke gezelligDutchCelts schreef:Ik had al in een eerder topic aangeven dat ik graag een x kom knuffelen met je honden.Brigitte schreef:Zo, en nu ga ik met dat Slekkie naar de dokter die is veel belangrijker dan dat geziek hier![]()
en voor de mensen die normaal hun mening geven dank je wel en jullie mogen van Bunker komen kijken naar zijn nieuwe huis als dat er is, koffie staat hier altijd klaar voor mensen die willen komen wie dan ook
edit
En als je het echt, echt leuk vind, wil ik dat echt binnenkort een x inplannen met me vriend
Ps zag in een ander topic dat je ook fretten heb, daar wil ik ook wel mee knuffelen, heb er zelf nog 1 (had er 7).
alleen doe geen nette en goede kleding aan want dat ben je hier niet echt waard in huis
En ja, we hebben er nu 2 die staan ook buiten. Ze zijn van mijn vriendin hoor ik heb er niet zoveel mee
-
Brigitte
- Zeer actief
Speciaal voor jou haal ik dan een haagse kakker voor bij de koffiechaos schreef:Koffie is dan wel het minste wat ik aangeboden wil krijgen als ik helemaal van het hoge noorden naar de schilderwijk tuf
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
En wat als hij geen geschikte dekreu was? Was de keuze van herplaatsen dan wel aan de orde geweest?Brigitte schreef: Ik heb een leuke witte Bulldog die ik moet herplaatsen van het forum, intresse?
Helemaal gezond en erg in trek bij fokkers dus er is mss wel een boerderij uit te slepen
want die moet je ook van ze hebben, oh hij houd alleen niet van andere honden dus de kennel kan je er evt bij krijgen
edit:
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Mooie kennel Bri
. (alleen een beetje klein vind ik, maar ik begreep dat Bunker er niet veel in gaat)
Verder dacht ik dat Cleva Martijn was
Sorry 
Verder dacht ik dat Cleva Martijn was
-
chrico
- Zeer actief
Jemig hee, als jouw hond geen pups geeft hou jij haar dan?duitse herder schreef:En wat als hij geen geschikte dekreu was? Was de keuze van herplaatsen dan wel aan de orde geweest?Brigitte schreef: Ik heb een leuke witte Bulldog die ik moet herplaatsen van het forum, intresse?
edit:
Doe even normaal zeg, dit is dus precies wat ik bedoel met het sturen van gedachten die nergens over gaan. Nog iemand die dat liever aannemen dan het woord van het baasje
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Even een rare vraag wellicht. Word je nou echt zó rijk van dekreu eigenaar zijn? Dat je een hond daarom zou houden en anders zou herplaatsen? (niet dat dat aan de orde is, maar omdat dat blijkbaar wordt gedacht?)
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Omdat ik ergens in dit topis las dat het Marc wasInge O schreef:dat is hij ook toch, waarom denk je plots van nietflamme schreef: Verder dacht ik dat Cleva Martijn wasSorry
?
Ik raak er helemaal van in de war.
-
duitse herder
- Zeer actief
Er word erg vaak de nadruk opgelegd dat hij erg veel dekaanvragen heeft, daarom vroeg k het mij af. Verder vind ik dat het een goede oplossing, zo een kennelchrico schreef:Jemig hee, als jouw hond geen pups geeft hou jij haar dan?duitse herder schreef:En wat als hij geen geschikte dekreu was? Was de keuze van herplaatsen dan wel aan de orde geweest?Brigitte schreef: Ik heb een leuke witte Bulldog die ik moet herplaatsen van het forum, intresse?
edit:
Doe even normaal zeg, dit is dus precies wat ik bedoel met het sturen van gedachten die nergens over gaan. Nog iemand die dat liever aannemen dan het woord van het baasje
-
duitse herder
- Zeer actief
Ja als je het goed doet wel. Maar voordat je zo een tophond hebt, ben je heel veel reuen verder. 90 dekkingen a 500 euro per jaar, na 2 jaar verkoop je hem naar China voor 2-3 ton. Alleen zorg ervoor dat de belastingdienst niet langskomtMit schreef:Even een rare vraag wellicht. Word je nou echt zó rijk van dekreu eigenaar zijn? Dat je een hond daarom zou houden en anders zou herplaatsen? (niet dat dat aan de orde is, maar omdat dat blijkbaar wordt gedacht?)
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Wat als hij maar 3 poten, 2 staarten en geen tanden had????duitse herder schreef:En wat als hij geen geschikte dekreu was? Was de keuze van herplaatsen dan wel aan de orde geweest?Brigitte schreef: Ik heb een leuke witte Bulldog die ik moet herplaatsen van het forum, intresse?
edit:
Wat een idiote vraag.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Echt?duitse herder schreef:Ja als je het goed doet wel. Maar voordat je zo een tophond hebt, ben je heel veel reuen verder. 90 dekkingen a 500 euro per jaar, na 2 jaar verkoop je hem naar China voor 2-3 ton. Alleen zorg ervoor dat de belastingdienst niet langskomtMit schreef:Even een rare vraag wellicht. Word je nou echt zó rijk van dekreu eigenaar zijn? Dat je een hond daarom zou houden en anders zou herplaatsen? (niet dat dat aan de orde is, maar omdat dat blijkbaar wordt gedacht?)

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Jij ziet je naam genoemd worden in combinatie met laeken en er komt direct een rode waas voor je ogen. Dat is wel duidelijk. Jij gaat je Akita's en forumgoden erbij halen terwijl ik het nergens over jouw honden of beslissingen heb.chrico schreef:Fijn dat je het met hem eens bent zoals de laatste tijd wel vaker het geval isZoek stok! schreef:Ik ben het met laeken eens dat het nogal wat uitmaakt wie het is. Een beginnende forummer zou ook door de Whera's uit dit topic afgekraakt worden. Maar het gaat nu om Brigitte, die weet wat ze doet.
Maar als we dan toch eerlijk gaan zijn....laeken....als het gaat om honden scheiden en andere omstreden onderwerpen e.d....dan weet ik nog wel iemand die onderscheid maakt tussen personen![]()
Heb ik ook hoor, zal ik eerlijk zeggen. Als ik iemand ken, is mijn kritiek minder hard. Zo werkt dat toch? Je houdt dan veel meer rekening met de persoon en dat het allemaal niet zo zwart/wit is.![]()
Maar wat jij en onze forumgod vergeten is dat oa mijn keuze een weloverwogen keuze is geweest, alle risico's, voors en tegen tegen elkaar afgewogen zijn, wij ons hebben voorbereid op het ergste scenario en daar heel goed over nagedacht hebben (zo een anderhalf jaar) hoe wij dat gaan oplossen en of wij dat willen/kunnen voor wij besloten er voor te gaan. Nee, ik zal het een ander niet aanraden maar als een ander op ongeveer dezelfde manier er mee omgaat zoals wij dat gedaan hebben dan heb ik er geen probleem mee. Jij gaat uit van dat wat onze forumgod je voorschoteld want jahaaaaaaaaaaaaaaa hij heeft de info uit eerste hand dus dat moet wel waar zijn alleen al hoe hij het verteldIk heb hem namelijk nog nooit met mijn partner zien praten en verder woont hier niemand anders die contact heeft met hem.
Ik heb niet afgezien van mijn aankoop omdat Marc dat zei, niet geluisterd. En dat is wat er bij hem nog steeds speelt. Ga vooral achter hem aanlopen in zijn fantasie, daar knap je van op
Ik schrijf dat de Whera's van dit forum anders reageren op Brigitte dan op een willekeurig onbekend ander forumlid. En daar sta ik nog steeds achter. Ik kan me een aantal gevallen herinneren dat er nogal wat commentaar was op raskeuze (mensen zouden een hond niet aankunnen) en combinaties van honden.
Ik kan in ieder geval nog zeggen dat ik het niet altijd met dezelfde eens ben. Soms ben ik het inderdaad met laeken eens, afhankelijk van wat hij schrijft. Net zoals ik het soms totaal oneens met hem ben. Daarin is niks veranderd. Voor jou en een aantal anderen maakt het niet uit wat er geschreven wordt, het is per definitie goed of fout, afhankelijk van wie het is.

Linda, Izzie en Bram
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
En goed is dan hetzelfde als verantwoord?duitse herder schreef:Ja als je het goed doet wel. Maar voordat je zo een tophond hebt, ben je heel veel reuen verder. 90 dekkingen a 500 euro per jaar, na 2 jaar verkoop je hem naar China voor 2-3 ton. Alleen zorg ervoor dat de belastingdienst niet langskomtMit schreef:Even een rare vraag wellicht. Word je nou echt zó rijk van dekreu eigenaar zijn? Dat je een hond daarom zou houden en anders zou herplaatsen? (niet dat dat aan de orde is, maar omdat dat blijkbaar wordt gedacht?)
Ik vind 90 dekkingen echt belachelijk. Ik ehb zelf een dekreu en die heeft tot nu toe Jaja, wel 2 hele keren gedekt. En als er zich een teefje aandiend wat ik interessant vind mag hij nog een 3e en laatste keer. Nu is dat bij een ras als de saarloos een ander verhaal, dat begrijp ik ook wel. Maar als een dekreu op een normale manier wordt ingezet dan houd je een centje over, maar wordt je er niet rijk van.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Er zijn honden die een huis bij elkaar dekken, maar dat is echt een grote uitzondering. De meeste dekreu-eigenaren worden er niet rijk van.flamme schreef:En goed is dan hetzelfde als verantwoord?duitse herder schreef:Ja als je het goed doet wel. Maar voordat je zo een tophond hebt, ben je heel veel reuen verder. 90 dekkingen a 500 euro per jaar, na 2 jaar verkoop je hem naar China voor 2-3 ton. Alleen zorg ervoor dat de belastingdienst niet langskomtMit schreef:Even een rare vraag wellicht. Word je nou echt zó rijk van dekreu eigenaar zijn? Dat je een hond daarom zou houden en anders zou herplaatsen? (niet dat dat aan de orde is, maar omdat dat blijkbaar wordt gedacht?)
Ik vind 90 dekkingen echt belachelijk. Ik ehb zelf een dekreu en die heeft tot nu toe Jaja, wel 2 hele keren gedekt. En als er zich een teefje aandiend wat ik interessant vind mag hij nog een 3e en laatste keer. Nu is dat bij een ras als de saarloos een ander verhaal, dat begrijp ik ook wel. Maar als een dekreu op een normale manier wordt ingezet dan houd je een centje over, maar wordt je er niet rijk van.
Groetjes Inge

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Mijn dank is groot. Dit dacht ik ook al welInge schreef:
Er zijn honden die een huis bij elkaar dekken, maar dat is echt een grote uitzondering. De meeste dekreu-eigenaren worden er niet rijk van.
-
Muk
Ja, zelfs uitgefokte goede! fokteven (teven die hier in NL het maximaal aantal nesten hebben geworpen) gaan nog voor grof geld naar Oost-Europa. Helaas.Pepie schreef:Echt?duitse herder schreef:Ja als je het goed doet wel. Maar voordat je zo een tophond hebt, ben je heel veel reuen verder. 90 dekkingen a 500 euro per jaar, na 2 jaar verkoop je hem naar China voor 2-3 ton. Alleen zorg ervoor dat de belastingdienst niet langskomtMit schreef:Even een rare vraag wellicht. Word je nou echt zó rijk van dekreu eigenaar zijn? Dat je een hond daarom zou houden en anders zou herplaatsen? (niet dat dat aan de orde is, maar omdat dat blijkbaar wordt gedacht?)
-
tineke
Dat kan ik me bijna niet voorstellen gezien de grote stroom honden die daar vandaan komt en geen drol aldaar blijken te kostenMuk schreef:Ja, zelfs uitgefokte goede! fokteven (teven die hier in NL het maximaal aantal nesten hebben geworpen) gaan nog voor grof geld naar Oost-Europa. Helaas.
-
Muk
Helaas, dit komt vaker voor dan je denkt. In de Newfoundlanderwereld ken ik wel een paar fokkers die dit doen. Ik vind het persoonlijk een vorm van dierenmishandeling, maar helaas fokken veel fokkers gewoon voor het geld. Ook fokkers die bij een rasvereniging zijn aangesloten, dat zegt allemaal niks.tineke schreef:Dat kan ik me bijna niet voorstellen gezien de grote stroom honden die daar vandaan komt en geen drol aldaar blijken te kostenMuk schreef:Ja, zelfs uitgefokte goede! fokteven (teven die hier in NL het maximaal aantal nesten hebben geworpen) gaan nog voor grof geld naar Oost-Europa. Helaas.
-
Mojuan
- Zeer actief
Ik had een poedelréutje moeten nemen!
En dan flink vaak allerlei boomertjes laten dekken, dát levert momenteel pas geld op
Sjee... veel beter idee joh.
Wie wil Anders hebben? Dan ga ik een reutje kopen.
Of nee.. wacht eens even? Ik neem er gewoon nóg een hondje bij, een reutje poedel.
En dan fok ik thuis stamboompoedeltjes met Anders en mag hij ook nog eens boomerhondjes dekken
Jullie brengen me op geniale gedachten joh.
En dan wil ik ook wel graag twee kennels voor in de tuin waar Romeo en Julia dan in mogen gaan vertoeven.
Die zijn dan nml van ondergeschikt belang aangezien ze al wat ouder zijn en ook allebei gecastreerd.
Daar heb ik niet zo veel meer aan.
En dan flink vaak allerlei boomertjes laten dekken, dát levert momenteel pas geld op
Sjee... veel beter idee joh.
Wie wil Anders hebben? Dan ga ik een reutje kopen.
Of nee.. wacht eens even? Ik neem er gewoon nóg een hondje bij, een reutje poedel.
En dan fok ik thuis stamboompoedeltjes met Anders en mag hij ook nog eens boomerhondjes dekken
Jullie brengen me op geniale gedachten joh.
En dan wil ik ook wel graag twee kennels voor in de tuin waar Romeo en Julia dan in mogen gaan vertoeven.
Die zijn dan nml van ondergeschikt belang aangezien ze al wat ouder zijn en ook allebei gecastreerd.
Daar heb ik niet zo veel meer aan.

-
tineke
Als een kennel voor tijdelijk gebruik is en niet voor hele dagen dan zie ik er zelf niet zo'n heel groot probleem in.
Over grotere roedels ,tja ik heb ze altijd gehad maar het goed met elkaar kunnen opschieten heb ik wel altijd belangrijk gevonden.
Honden die elkaar dus echt totaal niet zouden verdragen daar zou ik niet snel voor kiezen en dan zou ik zelf tot herplaatsen overgaan.
Verder denk ik niet dat er kennelhonden bestaan ,wel honden die in een kenel moeten leven maar dat is bij mijn weten wat anders.
Er is denk ik geen hond die het fijn vind om dag en nacht in een kennel te zitten.
Fulltime werken en kennelhonden zou wmb geen optie zijn, ik vind dat je bij je keuzes ook best weleens kan kijken wat jij de hond te bieden hebt.
Overigens heb ik verschillende malen honden herplaatst die in een kennel hadden geleefd, dat varieerde tot een korte tijd of hun hele leven, en geen enkele hond had moeite om te wennen aan het leven binnen.
Ook de herders niet ,juist de herders niet.
Het wanhopig verlangen naar de kennel wat ik hier weleens lees herken is dus totaal niet.
Sterker nog die honden ontwikkelde in de regel zo'n sterke band met hun nieuwe baasje dat ze er niet meer bij weg waren te slaan.
Over grotere roedels ,tja ik heb ze altijd gehad maar het goed met elkaar kunnen opschieten heb ik wel altijd belangrijk gevonden.
Honden die elkaar dus echt totaal niet zouden verdragen daar zou ik niet snel voor kiezen en dan zou ik zelf tot herplaatsen overgaan.
Verder denk ik niet dat er kennelhonden bestaan ,wel honden die in een kenel moeten leven maar dat is bij mijn weten wat anders.
Er is denk ik geen hond die het fijn vind om dag en nacht in een kennel te zitten.
Fulltime werken en kennelhonden zou wmb geen optie zijn, ik vind dat je bij je keuzes ook best weleens kan kijken wat jij de hond te bieden hebt.
Overigens heb ik verschillende malen honden herplaatst die in een kennel hadden geleefd, dat varieerde tot een korte tijd of hun hele leven, en geen enkele hond had moeite om te wennen aan het leven binnen.
Het wanhopig verlangen naar de kennel wat ik hier weleens lees herken is dus totaal niet.
Sterker nog die honden ontwikkelde in de regel zo'n sterke band met hun nieuwe baasje dat ze er niet meer bij weg waren te slaan.
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Ik vind het aantal dekkingen ook zeer (te) groot, maar het gaat dan wel over een ras, waarvan er in Duitsland maandelijks al ca 200 (bijv bijna 1200 inschrijvingen in de maand maart in het stamboek, ) nesten geboren worden. De genoemde reuen dekken daarbij ook teven in het buitenland. Het percentage van een reu is dan ca 3,5 % van het aantal nesten per jaar en is dan van minder invloed dan 2 dekkingen per jaar voor een reu bij een ras waar 20 nesten per jaar geboren worden (10 %)
-
tineke
Nou dat vind ik ook een vorm van dierenmishandeling, een ernstige zelfs.Muk schreef:Helaas, dit komt vaker voor dan je denkt. In de Newfoundlanderwereld ken ik wel een paar fokkers die dit doen. Ik vind het persoonlijk een vorm van dierenmishandeling, maar helaas fokken veel fokkers gewoon voor het geld. Ook fokkers die bij een rasvereniging zijn aangesloten, dat zegt allemaal niks.tineke schreef:Dat kan ik me bijna niet voorstellen gezien de grote stroom honden die daar vandaan komt en geen drol aldaar blijken te kostenMuk schreef:Ja, zelfs uitgefokte goede! fokteven (teven die hier in NL het maximaal aantal nesten hebben geworpen) gaan nog voor grof geld naar Oost-Europa. Helaas.
Ik snap zoiets niet en vind het walgelijk
-
Gajes
Haha dat komt goed dan, van het weekend is met vriendlief overleggen wanneer hij tijd en zin heeft om richting Den Haag te komen, dat laat ik dan wel weten via PB.Brigitte schreef:Ja leuk joh, hardstikke gezelligDutchCelts schreef:Ik had al in een eerder topic aangeven dat ik graag een x kom knuffelen met je honden.Brigitte schreef:Zo, en nu ga ik met dat Slekkie naar de dokter die is veel belangrijker dan dat geziek hier![]()
edit
Ps zag in een ander topic dat je ook fretten heb, daar wil ik ook wel mee knuffelen, heb er zelf nog 1 (had er 7).de tuin is al redelijk begaanbaar dus we kunnen lekker buiten zitten
![]()
alleen doe geen nette en goede kleding aan want dat ben je hier niet echt waard in huis![]()
En ja, we hebben er nu 2 die staan ook buiten. Ze zijn van mijn vriendin hoor ik heb er niet zoveel meemaar ze zijn wel lief (zegt zij
)
En over nette en goede kleren, dat roep ik hier ook elke x , van trek dat niet aan als je hier naar toe komt, maar ze presteren het om met zwarte kleren hier naar toe aan te komen.
En dan commentaar krijgen van zit onder de witte haren, jaaa uhhh heb ik toch gezegd.
Ahhh oke , ja ze kunnen lief zijn frette, maar je hebt er ook pitbulls tussen zitten haha.
Had er eentje een vrouwtje die moest altijd even testen of je bang was, als je niet bang was, was het prima liep ze weer door, maar was je bang dan beet ze even flink door.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
dat hebben ze ook, buiten... als ik met ze op stap ben, als ik met ze train... maar thuis willen ze hun rust en dat is op hun eigen plek waar ze geen last hebben van hun soortgenoten.tineke schreef:Als een kennel voor tijdelijk gebruik is en niet voor hele dagen dan zie ik er zelf niet zo'n heel groot probleem in.
Kijk naar Xantos, zit nu bij iemand binnen, maar als hij maar een sec. krijgt is hij buiten en wil hij niet meer naar binnen...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi