Woensdag gaan we kijken naar een hondje

Het is een teefje van zeven maanden, een kruising jack russel en "een andere terriër". Nou, ik durf er gif op in te nemen dat "die andere terriër" een bordertje geweest is. Het is een leuk ding om te zien, net een kortpotige border terriër

en ze is redelijk probleemloos zo te horen. We nemen Boyke mee natuurlijk om te kijken hoe het gaat tussen die twee, maar daar verwacht ik verder niks dramatisch van, want Boyke is gek op teefjes

en sowieso op jonge honden om mee te spelen. Het teefje zelf is ook sociaal. Ik denk dat hij haar helemaal geweldig gaat vinden, ook omdat ze waarschijnlijk op dezelfde manier zullen spelen. Dochter gaat ook mee, want het is de bedoeling dat zij op termijn een sport gaat doen met het hondje en ook eerst op curus gaat met haar. Ze wil heel graag een "eigen" hondje, maar ik zie het meer als gezamelijke hond en zij krijgt wat meer verantwoordelijkheden dan ze nu voor Boyke heeft. Zo kan ze wel laten zien dat ze het aan kan
We hebben onze droom om een Toller te hebben niet opgegeven hoor, maar dat gaat sowieso nog een tijd duren. We willen een goede keuze maken omdat er toch gezondheidsproblemen zijn en hebben totaal geen haast met een pup

Dat onze roedel uiteindelijk uit drie zou gaan bestaan, was dus al langer duidelijk

Het enige dat me (nu al) bezig houd, is nu wat je er dan als derde hond bij zet???? Iemand ideeën hierover? Boyke kan niet met alle reuen, maar ik heb wel uit verhalen hier op het HF begrepen dat twee teven ook niet altijd païs en vree hoeft te zijn
Ik vind het heel spannend woensdag, stel je voor dat we terug komen met een hond extra