Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuw huis voor Bunker

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Nieuw huis voor Bunker

Ongelezen bericht door laeken »

Dit was zeker te voorzien. Niemand kan 2 ambull-reuen samen houden zonder bloed op de muur. Beter gezegd, van de ambull is bekend dat zelfs reu en teef vaak zeer goed in de gaten gehouden moeten worden. Net als van de CA de Bou. En als je dus 1 pitbull, 1 Ca de Bou en een Ambull tegelijk neemt terwijl je al een Ambull hebt lopen dan is de kans dat dat goed gaat ongeveer gelijk aan wat? 1%? Dus dan is het geheel op je eigen keuzes terug te voeren dat je honden elkaar uit elkaar hebben staan trekken en vervolgens op deze manier de rest van hun leven verder moeten. Waanzinnig goed idee. Echt leuk voor ze. En waarom ook? Omdat Tank alleen niet genoeg was? Sorry, ik vind dit soort dingen dus niet ok. Spijt me.
Afbeelding
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Ha, Tank de hunk :lief:
Ik denk dat hij het best naar zijn zin heeft :ok:
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ik vind het jammer als honden op deze manier gehouden moeten worden. Dat betekent toch dat je roedel niet stabiel is? Om altijd te moeten opletten? Ik zou dan of er echt alles aan doen, om het toch goed te laten gaan, of de moeilijke beslissing nemen de storende factor te herplaatsen. Ook voor de honden is het niet goed als het onderling niet goed gaat, want er blijft altijd spanning.
herejede
Zeer actief

Ongelezen bericht door herejede »

Ziet er goed uit bri, mooie kennel voor bunker :ok:
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

laeken schreef:
chrico schreef: Wat ben je toch weer aan het zoeken om een punt te maken :U:
Jij stopt je hond toch ook in een bench? Die mening daarover had je toch helemaal herzien vanaf het moment dat je hem zelf nodig had?
Hoe is het eigenlijk met jouw honden Whera? :piew: Wie zegt eigenlijk dat ik mijn hond nog in een bench stop? Mijn honden trekken elkaar in elk geval niet uit elkaar omdat ik idiote keuzes maak uit hebzucht. Zou jij nog wat van kunnen leren :ok: Jij moet zo nodig twee akita-reuen omdat je die zo imposant vindt. Dus hou je bek joh, jij hebt exact hetzelfde gedaan als Brigitte en daar zijn je honden de dupe van net als Bunker nu. Je hond hoort niet apart van de roedel omdat je domme keuzes maakt die bij niemand lukken en dus ook niet bij jou. Er is niemand die deze combinatie kan houden zonder bloed op de muur en dat wist iedereen. Nu is het zover en mag ik niks zeggen? Zo simpel is het en daar zeg ik over wat ik wil. :ok: En jij bent wel de laatste die me hierover de mond gaat snoeren met je idiote gedrag en keuzes. :piew:
Ehm wie dat zegt, jijzelf :U:
Iedereen maakt een hebzuchtige keuze om een hond in huis te halen, jij net zo goed als ik. Jouw hond trekt visite uit elkaar du sik hou het liever bij honden die niet bij elkaar kunnen maar de visite veilig binnen laten komen en zonder kleerscheuren weer laten vertrekken. Knap dat je weet dat ik twee akita's imposant vind, ik vind dat namelijk wel meevallen eigenlijk. Maar ik neem vooralsnog geen honden waar ik voor in mijn broek scheit in de hoop van mijn angsten af te komen want dat is de verkeerde insteek zoals je zelf gemerkt heb, dat levert zoveel problemen op dat het bijna niet meer leuk is om uberhaupt een hond te hebben. Dus nee, van jou hoef ik echt niets te leren in de omgang met honden als je het niet erg vind. Zolang mijn honden niet de dupe zijn zoals bij jou dan doe ik het lang zo slecht nog niet en mijn muren zijn best schoon hoor. Het lijkt alsof je uit ervaring praat. Vechten jouw honden dan zo met elkaar dat het je steekt dat het bij anderen niet het geval is? Of nee, dat kan je beter niet zeggen want dan kan je niet meer schoppen tegen mensen die rassen hebben waar jij alleen van kan dromen. Gelukkig heb jij de meest slimme keuze gemaakt met de aanschaf van je laatste hond :LOL: Oud zeer he mijn keuze, dat blijft je dwars zitten. Ik had naar je moeten luisteren met al jouw hondenervaring. Begin nu eerst maar aan je eigen problemen te werken en als je echt wil weten hoe het hier gaat dan mag je best eens koffie komen drinken. Denk alleen niet dat je dat wil, je houd je liever aan je eigen fantasie vast. Ook prima hoor, wat jij wil :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Brigitte schreef:Afbeelding

Afbeelding
Ik zou als ik jou was wel wat van de prijs af willen voor de kapot gezeken buxes :hmmm:

Hier zijn we ook druk in de tuin om kennels te kunnen plaatsen, rot werk !
thianda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooiker

Ongelezen bericht door thianda »

laeken schreef:Kon je geen leuker huis voor Bunker vinden? Ik vind het eerlijk gezegd maar een lullig huis :19: Ik ben blij dat Eva en Cleo niet in zo'n "huis" hoeven wonen. Beetje provocatief om dit zo te posten. Je kiest ervoor een roedel te nemen van intolerante rassen en nu is het nieuwe huis van Bunker ineens een kennel. Bunker is toch je prins? Je mooiste hond? Waarom zit die in een kennel? Ik zette bij Dapper toch ook geen staffies en dan gaat Dapper in de kennel. Kijk, het nieuwe huis van Dapper....grappig he? Ja lachen joh! Lijkt me een eeeenige huis om in te wonen als hond :U:
Wat vind jij eigenlijk een beter huis? Een herplaats adres? Waarom zou je dat doen ik denk dat Bunker liever een paar uurtjes per dag afgesloten zit maar wel buiten kan zijn dan dat hij naar een nieuw adres moet. Trouwens hij zit daar niet de hele dag, dit is alleen een goede oplossing zodat hij niet de hele dag binnen hoeft te zitten als het binnenkort weer 30 graden is.

Ik vind het een hele goede en mooie oplossing voor Bunker :ok:
Afbeelding
Made by: Adjani & Tyson
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

thianda schreef:
laeken schreef:Kon je geen leuker huis voor Bunker vinden? Ik vind het eerlijk gezegd maar een lullig huis :19: Ik ben blij dat Eva en Cleo niet in zo'n "huis" hoeven wonen. Beetje provocatief om dit zo te posten. Je kiest ervoor een roedel te nemen van intolerante rassen en nu is het nieuwe huis van Bunker ineens een kennel. Bunker is toch je prins? Je mooiste hond? Waarom zit die in een kennel? Ik zette bij Dapper toch ook geen staffies en dan gaat Dapper in de kennel. Kijk, het nieuwe huis van Dapper....grappig he? Ja lachen joh! Lijkt me een eeeenige huis om in te wonen als hond :U:
Wat vind jij eigenlijk een beter huis? Een herplaats adres? Waarom zou je dat doen ik denk dat Bunker liever een paar uurtjes per dag afgesloten zit maar wel buiten kan zijn dan dat hij naar een nieuw adres moet. Trouwens hij zit daar niet de hele dag, dit is alleen een goede oplossing zodat hij niet de hele dag binnen hoeft te zitten als het binnenkort weer 30 graden is.

Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik denk ( en dat in iedere situatie waar de honden in één huishouden niet bij elkaar kunnen) dat er beter herplaatst kan worden. Want hoe je het ook draait of keert, er heerst spanning en dat is voor niemand goed.
thianda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooiker

Ongelezen bericht door thianda »

Neeltje schreef:
thianda schreef:

Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik denk ( en dat in iedere situatie waar de honden in één huishouden niet bij elkaar kunnen) dat er beter herplaatst kan worden. Want hoe je het ook draait of keert, er heerst spanning en dat is voor niemand goed.
Maar die spanning word toch weggehaald door de honden uit elkaar te halen?
Afbeelding
Made by: Adjani & Tyson
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Neeltje schreef:
thianda schreef:

hoeveel ervaring heb jij hier mee? volgens mij helemaal nul

hier ook twee heren die niet samen lopen, geen spanning hier verder hoor, juist daarom niet, en beide meer dan genoeg aandacht en ruimte :ok:
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Neeltje schreef:

Daar ben ik het niet mee eens. Ik merk weinig spanning over de dag genomen bij mijn honden. Ze lopen langs elkaar, liggen bij elkaar, eten naast elkaar zonder spanning, zolang er maar iets tussen zit in de vorm van traphekje, kennelhek of een net.
Los bij elkaar in 1 ruimte gaat even goed maar daar houd het mee op.
Het is iets anders als honden elkaar door de kennels heen willen killen vind ik. Dan praat je over een continu spanning als zij bij elkaar in zicht komen.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Tulp
Zeer actief
Mijn ras(sen): boerboel

Ongelezen bericht door Tulp »

Neeltje schreef: Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik denk ( en dat in iedere situatie waar de honden in één huishouden niet bij elkaar kunnen) dat er beter herplaatst kan worden. Want hoe je het ook draait of keert, er heerst spanning en dat is voor niemand goed.
Wat een onzin. Hier leven 3 boerboelreuen apart van elkaar zonder stress of spanning. Ieder zijn eigen territorium, ieder zijn eigen roedel. Niks mis mee.

O ja, ik heb ze wel vanwege m'n eigen hebzucht en omdat ik de fokkerij leuk vindt. Maar dat ze hier een slecht leven zouden hebben betwijfel ik ten zeerste.
* * *
People say that money cannot buy you happiness..............
but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Brigitte kennende, zal ze dit prima weten te handelen :ok:
Het zou niks voor mij zijn, maar dat betekent niet dat het bij een ander niet prima zou kunnen werken. Er zijn zat honden die gescheiden worden, al is het bv alleen voor de nacht (is zelfs laatst een poll over geweest).

Kan het wel afgewisseld worden dat Bunker af en toe bij de dame is of een andere hond of is hij nu steeds 'alleen'?
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Neeltje schreef:Ik vind het jammer als honden op deze manier gehouden moeten worden. Dat betekent toch dat je roedel niet stabiel is? Om altijd te moeten opletten? Ik zou dan of er echt alles aan doen, om het toch goed te laten gaan, of de moeilijke beslissing nemen de storende factor te herplaatsen. Ook voor de honden is het niet goed als het onderling niet goed gaat, want er blijft altijd spanning.
Hier komt de nieuwe pup ook in de kennel. Zie niet in wat daar mis mee is.
Hij gaat, net als de meiden, gewoon genoeg aandacht krijgen, zal gewoon dagelijks mee naar het bos gaan, zal 3x in de week lekker mee gaan trainen (de andere 2 gaan gewoon mee naar de club net zoals nu), zal van kleins af aan mee naar het werk gaan zolang dat kan, zal best wel eens binnen mogen als ik thuis ben als hij dat wil...maar hij gaat als het lukt wel 's nachts de kennel in.
Het is nu nog niet te zeggen dat mijn roedel niet stabiel is of zal zijn, ook al slaapt er straks 1 in de kennel, 1 in de woonkamer en 1 boven. En ook al zitten mijn meiden gescheiden als ik niet thuis ben, dat wil niet zeggen dat er nu continu spanning in huis is als ik thuis ben en ze samen lopen.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Tulp
Zeer actief
Mijn ras(sen): boerboel

Ongelezen bericht door Tulp »

Cleva schreef:
Neeltje schreef:of de moeilijke beslissing nemen de storende factor te herplaatsen.
Ben je mal, het grote schip met dekgeld komt er bijna aan.

Natuurlijk....... ze zal hem pas herplaatsen als dat binnen is :roll:
* * *
People say that money cannot buy you happiness..............
but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel

Ongelezen bericht door Ariane »

Tara schreef:Ik vind die buxussen daar op de foto wel heel eng staan trouwens, buxus (maagdenpalm) is hartstikke giftig, en hoewel honden er in principe niet naar talen, kan ik me zo voorstellen dat ze dat uit verveling wel zouden kunnen gaan doen.
En als het dan zo in de ren groeit... :(:
Volgens mij is dit niet de tuin van Bri maar zijn het foto's die op MP stonden.
11 Juni wordt hij gebracht
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Judith »

Ik heb totaal geen ervaring met vechtende honden of honden die gescheiden moeten worden, maar in mijn ogen is dit een prima oplossing.

En sorry Marc, maar je begint nu echt overal je punt te maken over wat en hoe je er wel niet over denkt met een hele hoop poeha die je er vervolgens aanhangt. Je doet alsof alles wat andere doen totaaaaal niet goed is of dom of ondoordacht of egoistisch en dat je zelf doet alsof je de nieuwe CM of MG bent. Het begint nu een beetje irritant over te komen. Ik begrijp dat je je mening hebt, maar de manier waarop is zo ontzettend denigerend, en niet alleen in dit topic, maar in meerdere topics.
En normaal zou ik hier totaal niet op ingaan, maar nu kon ik niet op mijn handen zitten.
Ik heb laatst nog een topic geopend over of mensen hun honden gescheiden houden, en daar waren meerdere mensen die hun honden (tijdens afwezigheid dan wel) gescheiden houden, zijn dat dan ook egocentrische mensen? Je hebt zelf ook problemen gehad met je honden (wie niet), maar als iemand daar wat van zegt dan is het ineens allemaal niet waar of verzonnen of je begint te roepen dat er oude koeien uit de sloot gehaald worden. Je kan namelijk ook je mening iets genuanceerder neer zetten en niet doen alsof iedereen maar een domme hondeneigenaar is.
Afbeelding
vania
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door vania »

ik vind het een goede oplossing, maar persoonlijk vind ik het ren wat te klein :roos: maar dat is dus puur mijn mening en misschien ook wel omdat er hier 4 in rennen zitten, die een heel pak groter zijn, maar hier is ook een heel pak meer tuin (7000m²)

Neeltje schreef: Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik denk ( en dat in iedere situatie waar de honden in één huishouden niet bij elkaar kunnen) dat er beter herplaatst kan worden. Want hoe je het ook draait of keert, er heerst spanning en dat is voor niemand goed.
hier ben ik het dus niet mee eens, hier leeft Shadow al bijna 9 jaar binnen, Zena al 6 jaar buiten, Darko al 5 jaar, Guapa al 4 jaar en Jänta nu een paar maanden
zij zitten ook allemaal apart als wij niet thuis zijn, Darko, Guapa en Zena naast elkaar, Jänta een stukje verder op
hier is niets geen spanning te zien, zolang alles "vast" zit en Shadow los loopt, de enige tijd dat er hier "spanning" is, is dat er 1 van de teven loops is, maar dat is dan geen eens tussen de reuen, maar tussen Zena (ook als Guapa loops is) en Shadow, zij moet Shadow niet aan haar ren, dus zie ik ook dat hij daar niet komt, omdat zij zich anders opfokt en ik doof word van haar gekef/gesnauw :schrik:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Aimee schreef:
Brigitte schreef:[..]

Zou kunnen maar Bunker doet geen enkele moeite om één van de andere te kunnen verwonden, in huis worden ze nu gescheiden door traphekjes. Hij vertoont totaal geen agressie of de wil om een hond aan te vallen dus daar ben ik niet bang voor :wink: alleen durf ik hem niet meer samen te laten met de andere. En niet omdat hij begon maar Elektra alleen is Elektra in een gevecht makkelijker te handlen en brengt ze niet zo'n schade aan dan Bunker.

edit.
Maakt Elektra dan ruzie met de heren? Dat is niet zo lady-like haha.

Mooie kennel hoor!

maar wel bitchy-like :engel: secreten zijn die teven! :LOL:
Afbeelding
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Mooi vind ik hem niet, en het is ook niet echt mijn ding, ik hou niet van kooien en hekken maar als een ander er mee kan leven is dat prima. De doorsnee hond heeft het er niet slechter om en als dit de beste oplossing is, waarom dan niet? Tenslotte staan die dingen bij zowat elke boerderij en op elk bedrijventerrein.
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Tja, je moet wat, en dan is dit een goede oplossing denk ik.
Ik vind het lovenswaardig hoor, ik zou compleet gek worden als ik honden zou moeten scheiden omdat ze elkaar niet kunnen ruften. Dan zou ik zelf echt aan herplaatsen denken, ik zou het niet kunnen.
Afbeelding
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Neeltje schreef:
thianda schreef:

Maar er heerst echt niet altijd spanning hoor bij honden die niet bij elkaar kunnen. Ik heb er 2 gehad die elkaar niet meer konden luchten of zien als ze in een ruimte zaten. Maar toen ze gescheiden zaten (met een heel lullig hekje) was de hele spanning weg en konden ze prima leven
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Ach het heeft meer ruimte dan menig bench waar ze een hond uren in opsluiten.
Ieder zijn ding
Afbeelding
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

Mit schreef:Tja, je moet wat, en dan is dit een goede oplossing denk ik.
Ik vind het lovenswaardig hoor, ik zou compleet gek worden als ik honden zou moeten scheiden omdat ze elkaar niet kunnen ruften. Dan zou ik zelf echt aan herplaatsen denken, ik zou het niet kunnen.
dit dus. Ik zou er o zo graag een 3e bij willen. Maar Spikey vind maar heel weinig andere honden te pruimen. Het risico dat hij de nieuwe pup als zij volwassen is niet meer leuk vind is voor mij nu nog te groot.

Voor mij al helemaal geen hond in een kennel dus dan maar niet.

Overigens moet een ieder die keus zelf maken. En zal men zelf kunnen inschatten of zijn/haar hond hier gelukkig van wordt.
Afbeelding
gevni havanezers
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Cleva schreef:Ach, hou toch op!
Natuurlijk heerst er spanning!

Gaan we nou ineens allemaal roepen dat honden geen weet van elkaars aanwezigheid hebben buiten de bloedbaden om?

Je kunt het jezelf ook te makkelijk maken hoor. Bah. Wat een flutmentaliteit.

Ze zien ruiken en horen elkaar toch gewoon?
Natuurlijk staan ze niet de hele dag op de tralies te kauwen maar om dan maar te doen alsof in een kennel wonen hetzelfde is als los op de boerderij zonder andere honden vind ik echt te dom.

Bunker kan deze week nog bij een vijftigtal vreselijk enthousiaste bazen terecht die er dolblij mee zouden zijn en waar hij de enige oogappel des huizes zou zijn. De reden dat dat niet gebeurt is dat Brigitte hem liever zelf houdt ook al past dat niet in huis.
Dat mag hoor, maar laten we het beestje wel gewoon bij de naam noemen en niet doen alsof er iemand bezig is met wat goed voor Bunker is.
Ja maar er was hier dus echt geen spanning, denk je dat ik niet zie dat er spanning is tussen mijn honden? Ik had een traphekje ertussen en de een lag aan de ene kant te slapen, de ander aan de andere kant en echt ontspannen te slapen. Ook konden ze bv 's nachts samen op bed slapen, zonder gegrom, zonder iets. Ze lagen af en toe op bed tegen elkaar aan. Samen in een ruimte als ze wakker waren zonder een hekje, dat gaf spanning en dat kon je heel duidelijk zien.
Dus nee ik maakte het mij niet te makkelijk en ik doe alles voor mijn honden en als ik zag dat ze door het scheiden een kutleven zouden hebben door de spanning dan had ik wel herplaatst, dat heb ik nl al een keer eerder gedaan toen er wel constant spanning was toen ik ze gescheiden had.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Neeltje schreef:Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik denk ( en dat in iedere situatie waar de honden in één huishouden niet bij elkaar kunnen) dat er beter herplaatst kan worden. Want hoe je het ook draait of keert, er heerst spanning en dat is voor niemand goed.

Nou :roll: dan mogen er wel een heleboel HFhonden herplaatst worden. Wie maakt er alvast een lijst waarop de honden komen te staan. Want er zijn er hier nogal wat die honden hebben waarbij de 1 van de ander gescheiden moet worden. Poepoe. Wat een ellende zeg :schrik:

Wordt steeds gekker hier. (niet verkeerd naar jou bedoeld hoor Neeltje) :LOL:

Oh sorry Bri vergat ik helemaal....ben er zelf niet zo kapot van (vind em persoonlijk iets aan de kleine kant) maarre tis niet voor hele dagen dus voor die paar uurtjes een hartstikke mooie oplossing zonder dat je er 1 moet gaan herplaatsen :ok:
Laatst gewijzigd door smoekie op 23 mei 2011 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Gajes

Ongelezen bericht door Gajes »

Blits de jackhussel vreet Gajes op als we die samen LOS in 1 ruimte laten.
Maar als ze gescheiden zitten is er geen spanning niks, dan snuffelen ze aan elkaar en dan likt Blits zelfs Gajes zijn neus af zonder spaning of iets dergelijks.
Denk dat de meeste mensen die honden gescheiden laten leven perfect weten of het kan of niet.

Maar wat me de laatste tijd opvalt is , dat er een aantal personen hier op het forum zitten die overal een drama inzien en overal zout opleggen en niks is niet goed.
Alles en iedereen wordt afgezeken, bah bah.
frank-bobby
Zeer actief
Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door frank-bobby »

Inge O schreef:
Nanna schreef:Ik vind het voornamelijk een lelijk ding.
ik vind het vooral een klein ding, valt voor mij bijna eerder onder 'grote bench'.

de reden waarom hij er komt kan ik wel begrijpen maar zie niet waarom er niet meer ruimte kan voor gemaakt worden.
Dat word er toch gemaakt.
Dit is tijdelijk hij krijgt straks 8 meter als die scooters weg zijn.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

twinkeltje schreef:Ach het heeft meer ruimte dan menig bench waar ze een hond uren in opsluiten.
Ieder zijn ding
Daar zit 'ie toch ook in?

Mij trekt het niet, een hond die ik in een hok moet houden. Of het nou buiten in een hok is of in de kamer in een hok, dmv traphekjes of benches. Zo'n hond moet je nemen als je ergens buitenaf woont en hij enig hond is en dus vrij spel heeft. Maar goed, dat is mijn mening he :wink: Het hok op zich vind ik dan weer niet zo raar. Er zitten toch talloze Mechelaars van hondenforummers fulltime in een kennel ? Waarom is dat geaccepteerd en dit niet?
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
mari-anne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door mari-anne »

Ik zie vaker kennels en dan verbaas ik me altijd dat de meeste tegels hebben en een plastich afdak erboven.
Zou dat niet ontzettend heet zijn in de zomer met temperaturen boven de 25 graden ?

Zelf zou ik kiezen voor een stukje stenen en dan de rest aarde. En dan een mooie boom die voor schaduw zorgt.
De honden hier hebben geen ren , maar die liggen heel graag op een stukje tuin onder de struiken en op aarde.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”