Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mooie kerel zeg.
ja er staan schrijnende gevallen op.
gelukkig ben ik helemaal flieft op mijn eigen honden.
dus geen plaats voor een hondje erbij.
(nog niet )
Wat een mooi en lief koppie zit erop.
Erg is dat hè, dat je zo graag zo'n beestje een thuis wilt geven, maar door bepaalde omstandigheden dat niet mogelijk is.
Er komt vast een moment aan dat je wél een lieverd kunt bieden wat hij nodig heeft.
Lin-C schreef:Oh, hou op ik ken dat! Ik moet ook niet kijken want ik wil ook altijd van alles hebben. Hij zou trouwens wel heel leuk matchen met Narda.
Ja he, dat denk ik dus ook echt.. 't blijft door mn hoofd malen. Maar het wordt echt een Nee!
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Lin-C schreef:Oh, hou op ik ken dat! Ik moet ook niet kijken want ik wil ook altijd van alles hebben. Hij zou trouwens wel heel leuk matchen met Narda.
Ja he, dat denk ik dus ook echt.. 't blijft door mn hoofd malen. Maar het wordt echt een Nee!
Daar was ik bij Anders ook van overtuigd
En tóch is ze nu hier
Daar was ik bij Anders ook van overtuigd
En tóch is ze nu hier
Nee ik zou graag willen.. maar m'n vriend wil er nu gewoon nog absoluut geen 2e hond bij.
Btw, ik heb het al druk genoeg met Narda alleen.. plus dat ik de jacht gewoon goed onder de knie wil krijgen, zodat hierna een field trial Labrador het huis mag betreden
Wat een mooi dier zeg.. een leuke sprekende kop...
Hier is 3 ook genoeg en het zou toch niet werken met Beau samen
Maar als ik dus nog geen 3 honden had en 1 ervan geen reu was dan zou ik er zeker heeeeeel erg hard over nadenken hoor