Mijn nog maar 6,5maand oude hond is vanmorgen overreden. Mijn schoonmoeder was dr aan het uitlaten en er kwam een auto veel te hard de woonwijk ingereden. Elf liep los (alle honden in de buurt hier lopen los) maar 3 meter voor haar en is met 2 wielen overreden. De man probeerde geeneens te remmen en kwam pas terug toen ze gilde en er mensen naar buiten kwamen. Toen kwam hij toch maar terug, want hij woont er immers ook. (Het is geen doorgaande weg maar gewoon een hofje waar kinderen rennen en spelen en je alleen komt als er woont)
Ik ben er niet bij geweest gelukkig. Elvis heeft gewacht tot mijn vriend er was na een telefoontje en is toen overleden...
Ik ben er kapot van.. Ben de hele ochtend al aan het huilen als een klein kind. We hadden net de puppycursus afgerond samen afgelopen donderdag en de puppystreken zoals slopen waren voorbij.
Hoe kan ze er nou niet meer zijn, ik kan het gewoon niet geloven, het is zo onrealistisch allemaal. Ik heb zo genoten van haar, de puppycursus en die leuke streken. Haar eigen karakter.
Dag lieve elfpelf.