Nee ze hebben het hier niet in de buurt, jammer...Zie website voor verkooppunten zoals ik al zei
Ik koop het in Avenhorn
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voeding van Sam... Welke moeten we kiezen?
Moderator: moderatorteam
-
Soof & Sam
- Actief
- Aantal honden: 1
Re: Voeding van Sam... Welke moeten we kiezen?
-
Soof & Sam
- Actief
Maar mag Sam dan al DogLoversGold? Hij is nu 7 maanden.Marcel.s schreef:Hier krijgen ze naast kvv en Barf brokken van Dogloversgold http://www.dogloversgold.eu/eu/nl/index.html
Hier vlakbij in een dierenwinkel te verkrijgen maar op de site kun je verkooppunten in de buurt zoeken (of bestellen)
Zijn vrij kleine brokken, vrij veel vlees en ze doen het er geweldig op (ook de chi die op dieetvoer stond vanwege zijn maag/darmen) en niet onbelangerijk ook niet belachelijk duur
Ik dacht het wel toch?!!
- stefanie
- Zeer actief
Tuurlijk.Soof & Sam schreef:Maar mag Sam dan al DogLoversGold? Hij is nu 7 maanden.Marcel.s schreef:Hier krijgen ze naast kvv en Barf brokken van Dogloversgold http://www.dogloversgold.eu/eu/nl/index.html
Hier vlakbij in een dierenwinkel te verkrijgen maar op de site kun je verkooppunten in de buurt zoeken (of bestellen)
Zijn vrij kleine brokken, vrij veel vlees en ze doen het er geweldig op (ook de chi die op dieetvoer stond vanwege zijn maag/darmen) en niet onbelangerijk ook niet belachelijk duur
Ik dacht het wel toch?!!
- Meike
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
- Aantal honden: 2
volgens mij valt het wel mee dat een geexpandeerde brok zooi is. Zoveel honden die het er prima op doen. Ja het zwelt wat op inderdaad, maar hoe erg is dat?Marjoleine schreef: En geëxpandeerde brok is ook zooi en zet uit in de maag.
Het is altijd wat
Dog Lovers Gold lijkt me een prima keuze. Fijn he, zo lijstje?
-
Soof & Sam
- Actief
Ja Applaws is ook een goede brok, maar wel duurder dan DLG .Meike schreef:volgens mij valt het wel mee dat een geexpandeerde brok zooi is. Zoveel honden die het er prima op doen. Ja het zwelt wat op inderdaad, maar hoe erg is dat?Marjoleine schreef: En geëxpandeerde brok is ook zooi en zet uit in de maag.
Het is altijd wat
Dog Lovers Gold lijkt me een prima keuze. Fijn he, zo lijstje?Ik ga 'm nu aanpassen trouwens, ik zie dat ik Applaws er niet tussen heb staan, een brok met veel vlees en minder duur dan Acana en Orijen. Misschien ook nog een optie voor je? Ook bij dewelpenhoeve.nl verkrijgbaar.
Ik denk dat we nadat de zak van Hill's op is, op Dog Lovers Gold gaan. Niet zo duur, dus kunnen we meer KVV kopen, alleen maar beter toch!
-
&nicole
- Zeer actief
Khyra krijgt gewoon royal canine brokken,
mijn moeder is vegetarier
-
Soof & Sam
- Actief
&nicole schreef:Khyra krijgt gewoon royal canine brokken,
Hahaha, maar dan kan je toch wel op andere brokken overstappen? Volgens mij is DLG zelfs goedkoper dan RC
Maar ach, als Khyra het er maar goed op doet, toch?
- Saskia241
- Zeer actief
Oscar had eerst brok maar zit nu volledig op kvv (carnibest).
Het liefste had ik Rinske ook op kvv, maar dat heb ik niet voor het zeggen helaas.
Rinske heeft nu Taste Of The Wild.
Het liefste had ik Rinske ook op kvv, maar dat heb ik niet voor het zeggen helaas.
-
Soof & Sam
- Actief
Iig een goede brok toch?DanseMacabre schreef:Oscar had eerst brok maar zit nu volledig op kvv (carnibest).
- Saskia241
- Zeer actief
Een stuk beter dan die hele goedkope troep die ze eerst kreeg.Soof & Sam schreef:Iig een goede brok toch?DanseMacabre schreef:Oscar had eerst brok maar zit nu volledig op kvv (carnibest).
Ik heb het voor haar gekocht. Nu eet ze tenminste haar bak leeg.
-
Soof & Sam
- Actief
Gelukkig maar! Welk merk brok kreeg ze eerst dan?DanseMacabre schreef:Een stuk beter dan die hele goedkope troep die ze eerst kreeg.Soof & Sam schreef:Iig een goede brok toch?DanseMacabre schreef:Oscar had eerst brok maar zit nu volledig op kvv (carnibest).
Ik heb het voor haar gekocht. Nu eet ze tenminste haar bak leeg.
- Saskia241
- Zeer actief
Geen idee, een of ander eigen merk ding waar amper vlees inzat.
-
Soof & Sam
- Actief
Ah getsieDanseMacabre schreef:Geen idee, een of ander eigen merk ding waar amper vlees inzat.
- Meike
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
- Aantal honden: 2
Dat is zeker waarSoof & Sam schreef:
Ik denk dat we nadat de zak van Hill's op is, op Dog Lovers Gold gaan. Niet zo duur, dus kunnen we meer KVV kopen, alleen maar beter toch!
-
&nicole
- Zeer actief
Khyra kreeg bij de fokster al RC,
ze doet het er idd goed op.
als ik alleen thuis ben krijgt ze van mij wel eens KVV
dan ga ik haar gewoon lekker verwennen
als ik alleen thuis ben krijgt ze van mij wel eens KVV
-
Soof & Sam
- Actief
&nicole schreef:Khyra kreeg bij de fokster al RC,
als ik alleen thuis ben krijgt ze van mij wel eens KVV![]()
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Ik heb een tijdje Orijen gevoerd (de zogenaamd beste) mijn honden hebben het er nooit goed op gedaan dunne ontlasting, stinken e.d.
Toen een tijdje geperste brok (Farmfood) met graan dus, daar deden ze het wel goed op.
Het is louter met argumenten dus nooit helemaal te voorspellen wat voor jouw hond beter is. Koop eerst een kleine verpakking als je nieuwe brok kiest, straks zit je met iets wat helemaal niet goed valt.
Toen een tijdje geperste brok (Farmfood) met graan dus, daar deden ze het wel goed op.
Het is louter met argumenten dus nooit helemaal te voorspellen wat voor jouw hond beter is. Koop eerst een kleine verpakking als je nieuwe brok kiest, straks zit je met iets wat helemaal niet goed valt.
-
koentje
van Hills heb je ook de lam/rijst; daar zitten geen granen in. 
-
Soof & Sam
- Actief
Hmmm wie zegt dat?koentje schreef:van Hills heb je ook de lam/rijst; daar zitten geen granen in.
Het is sowieso belachelijk duur, Hill's.
Jep!Sarah5 schreef:Ik heb een tijdje Orijen gevoerd (de zogenaamd beste) mijn honden hebben het er nooit goed op gedaan dunne ontlasting, stinken e.d.
-
Roo
- Zeer actief
Wij hebben Viandog, ik weet niet of jullie dat kennen?
Elv krijgt in de ochtend Prins brokken, en in de avond Viandogbrokken met Pedigreevlees of Makro Kipfilet.
We hadden inplaats van Viandog eerst een veel duurder merk, maar toen we krap met geld zaten zijn we overgestapt op Viandog, en dat is heel goed bevallen! Het is goedkoop en elv doet het er heel goed op!
Elv krijgt in de ochtend Prins brokken, en in de avond Viandogbrokken met Pedigreevlees of Makro Kipfilet.
We hadden inplaats van Viandog eerst een veel duurder merk, maar toen we krap met geld zaten zijn we overgestapt op Viandog, en dat is heel goed bevallen! Het is goedkoop en elv doet het er heel goed op!
-
Mojuan
- Zeer actief
koentje schreef:van Hills heb je ook de lam/rijst; daar zitten geen granen in.
Wel een grote berg sojabonenmeel (is ook helemaal niet goed voor je hond!) en maisglutenmeel (en dat is toch écht graan hoor)