Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

eerste keer lamspens gegeten

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

senna en odin
Zeer actief

eerste keer lamspens gegeten

Ongelezen bericht door senna en odin »

en dat ging erin als koek......bij Senna dan :mrgreen:

Allebei hadden ze een kilo. Senna had ik in de garage gezet met zijn pens en Oodje buiten. Na tien minuten zat Sen al voor de deur van de garage ten teken dat ie het op had. Odin daarentegen zat er nog steeds mee te klooien. Kreeg er ook geen stuk vanaf gescheurd ondanks dat ie zijn kiezen goed liet scharen. Heel apart dat een hond met zulkse kaken niet eens een stukje pens eraf krijgt getrokken.
Uiteindelijk liet Oodje zijn pens liggen en vond het maar niks meer.

Ik laat Sen uit de garage en die gaat vrolijk verder aan die van Odin :O: . Binnen no-time had ie twee kilo pens in zijn giebel. Blijkt dat ie het helemaal naar binnen schrokt en niks niet kapot scheurt.
Morgen is dus vastendag voor Sen. En tja ....Odin zal ik het plezier van een pensje maar niet meer doen want die vind er duidelijk niks aan :19:

Zou het trouwens kwaad kunnen als ie de pens in zijn geheel naar binnen werkt ipv in stukken???
Groetjes Belinda
Afbeelding
frank-bobby
Zeer actief
Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: eerste keer lamspens gegeten

Ongelezen bericht door frank-bobby »

ik herken het
bij mij heeft het geholpen om ze de eerste keer in wat kleineren stukken te knippen
en dat in 1 x naar binnen werken denk niet dat dat echt kwaad kan 1 hier doet dat ook en heb niks aparts aan hem gemerkt
Afbeelding
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

frank-bobby schreef:ik herken het
bij mij heeft het geholpen om ze de eerste keer in wat kleineren stukken te knippen
en dat in 1 x naar binnen werken denk niet dat dat echt kwaad kan 1 hier doet dat ook en heb niks aparts aan hem gemerkt
Herkenbaar, Bluf trekt en scheurt wat maar lijkt ook grotere stukken naar binnen te werken, zij is dan ook in een mum van tijd klaar met eten. Finn is wat meer aan het klooien en schudden en trekken en wellicht omdat zijn tanden en kiezen wat afggesleten zijn heeft hij wat meer moeite. Voor hem knip ik af en toe dus ook de pens maar in wat kleine lappen omdat anders als hij even "pauze" neemt om wat te gaan drinken madam er inderdaad mee vandoor gaat en hap slik weg doet :hmmm:
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Boyke wil het ook zo naar binnen sloeken (hij krijgt maar 200 gram per keer, maar heeft ook een kleiner strotje natuurlijk :tongue: ). Ik wil hem leren het zelf kapot te scheuren en trekken en trek nu huishoudhandschoenen aan om de lap vast te houden. Hij gaat dan enthousiast aan het rukken en kauwen :E:
saskia en sjaak
Zeer actief
Mijn ras(sen): klikobakkie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door saskia en sjaak »

ik bind de penslap vast aan een paal van de pergola.
Afbeelding
senna en odin
Zeer actief

Ongelezen bericht door senna en odin »

Mijn man had die penslap van Odin inderdaad ook vast maar hij kauwde erop alsof het een stuk kauwgom was :oeps:
Groetjes Belinda
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”