Wat

ik toch vaak van dit soort topics....
Altijd hetzelfde gezeur.
(en nee, normaal reageer ik niet in dit soort topics, maarik kon het nu dan toch echt even niet laten...)
Ja, mensen waarschuwen wat er KAN gebeuren met 2 Staff-reuen, prima, dat is niet meer dan normaal, maar altijd dat doorgezever...
Bij een x-aantal andere rassen, lees ik dit soort opmerkingen niet...
(en nee, dan heb ik het niet over de "doorsnee" rassen die bekend staan om hun gemakkelijke omgang - incl. geslachtsgenoten)
Wij hebben zelf al ruim 12 jaar 2 Staff-reuen bij elkaar,
inmiddels is daar al zo'n 7 jr. een Mastiff dame bij en sinds bijna 3 jr. een Mastiff reu.
Ze zijn bij ons altijd met z'n 4-en los in huis (ook als we weg zijn), eten tegelijk, krijgen kluiven tegelijk enz. enz.
Nooit, maar dan ook echt nooit gezeur gehad.
Er zijn een aantal mensen hier op het forum die mij persoonlijk kennen en ik weet zeker dat die kunnen beamen,
dat mijn honden stuk voor stuk keurig opgevoede en sociale honden zijn, die een perfecte roedel met elkaar vormen.
(misschien neem ik ze alle 4 wel mee naar de doe-dag, kan men met eigen ogen aanschouwen hoe prima zoiets dus KAN)
Natuurlijk weet ik dat dit niet bij alle combinaties zo gaat, maar het wil dus ook niet zeggen dat het niet KAN
Voor de rest, succes met de "discussie"