Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kan ik hier niet eens een hele dag van voeren & hier wordt de pens tegenwoordig versgeslacht thusibezorgd....nog makkelijker....slachters in de vriendenkring...
Ik wil het wel, ik kan alleen momenteel niet autorijden. Heel misschien kan ik morgen of anders van het weekend vragen of mijn vriend mee kan rijden. Is dat wat?
nou, de eerste kilo is naar binnen toe. Ik had het eigenlijk doormidden willen snijden omdat ik het wat veel in een keer vond, maar ik kreeg het met het grote mes niet doorgesneden. Toen maar de hele lap in zijn bak gekieperd en die buiten gezet. Ik ben een paar keer aan de deur gaan luisteren en hoorde allemaal smak smak en tjomp tjomp vanuit het donker...... en toen werd de deur weer opengeduwd en daar stond meneer: BURP ik heb het op!
Hij is er nu helemaal vrolijk van en loopt met speeltjes te gooien.
Ik zal morgen maar eens in de winkel gaan kijken voor een mooi scherp snijmes, dat komt altijd nog wel eens van pas.
Pauline schreef:nou, de eerste kilo is naar binnen toe. Ik had het eigenlijk doormidden willen snijden omdat ik het wat veel in een keer vond, maar ik kreeg het met het grote mes niet doorgesneden. Toen maar de hele lap in zijn bak gekieperd en die buiten gezet. Ik ben een paar keer aan de deur gaan luisteren en hoorde allemaal smak smak en tjomp tjomp vanuit het donker...... en toen werd de deur weer opengeduwd en daar stond meneer: BURP ik heb het op!
Ik zal morgen maar eens in de winkel gaan kijken voor een mooi scherp snijmes, dat komt altijd nog wel eens van pas.
Heel fijn dat er dan toch nog iemand blij is met de pens
Pauline schreef:nou, de eerste kilo is naar binnen toe. Ik had het eigenlijk doormidden willen snijden omdat ik het wat veel in een keer vond, maar ik kreeg het met het grote mes niet doorgesneden. Toen maar de hele lap in zijn bak gekieperd en die buiten gezet. Ik ben een paar keer aan de deur gaan luisteren en hoorde allemaal smak smak en tjomp tjomp vanuit het donker...... en toen werd de deur weer opengeduwd en daar stond meneer: BURP ik heb het op!