Nanna schreef:Juist. Meet the fockers.Sn00piiy schreef: Ik wil graag zoveel mogelijk bij de pups zelf gaan kijken zodat ik zelf kan aanvoelen of het wel of geen geschikte fockers zijn.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waar moet je op letten bij de aanschaf van een pup ?
Moderator: moderatorteam
-
De3staffies
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire terrier
- Aantal honden: 2
Re: Waar moet je op letten bij de aanschaf van een pup ?

Twinkeltje bedankt!!!
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Nanna schreef:Juist. Meet the fockers.Sn00piiy schreef: Ik wil graag zoveel mogelijk bij de pups zelf gaan kijken zodat ik zelf kan aanvoelen of het wel of geen geschikte fockers zijn.
On topic denk ik dat je genoeg tips hebt gehad waar je wat mee kunt
succes met zoeken
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Floridian68
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Engelse Staffordshire Bull Terrier
Kijk even op staffordforums. Vraag daar na wat je moet doen.Sn00piiy schreef:Jaa zeker ! En daar heb ik ook erg veel van opgestoken. Wij blijven zeker bij de keuze dat we een stafford willen.Aimee schreef:Heb je het verhaal uberhaupt gelezen over staffords? En over stambomen?
We hebben er totaal gee haast bij.
Heel misschien hebben deze pups wel een stamboom maar is dat niet in de advertentie vermeld? zou dat kunnen ? Heb geen idee.
Ik wil graag zoveel mogelijk bij de pups zelf gaan kijken zodat ik zelf kan aanvoelen of het wel of geen geschikte fockers zijn.
Wij hebben een Engelse stafford (nu 8 maanden). We zijn blij dat ze een stamboom heeft, want anders had ze niet eens meegemogen op vakantie!
Beide ouders moeten vrij zijn van bepaalde ziektes (weet het even niet meer, maar onze Bindi is er door de ouders vrij van) ik geloof LG2Ha en nog eentje.
Veel goegelen op dit ras. Amerikaanse staffords zijn volgens mij door de FCI geen erkend ras. Dus Frankrijk kom je al niet in met je hond. Kruisingen al helemaal niet.
Onze Bindi is zeer gevaarlijk..ze likt je dood en vecht tegen de slaap.
Maar verdiep je goed in dit ras. Beweging is noodzakelijk, aandacht natuurlijk ook.
Maar het is ook onze eerste hond en supermakkelijk! Onze fokster woont vlakbij met moeder en andere zus, dus daar kan ik altijd terecht met vragen!
Kijk op een staffordclub website, zoek op fokkers die goed te boek staan.

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
jawel johFloridian68 schreef:Amerikaanse staffords zijn volgens mij door de FCI geen erkend ras. Dus Frankrijk kom je al niet in met je hond.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Floridian68 schreef:Kijk even op staffordforums. Vraag daar na wat je moet doen.Sn00piiy schreef:Jaa zeker ! En daar heb ik ook erg veel van opgestoken. Wij blijven zeker bij de keuze dat we een stafford willen.Aimee schreef:Heb je het verhaal uberhaupt gelezen over staffords? En over stambomen?
We hebben er totaal gee haast bij.
Heel misschien hebben deze pups wel een stamboom maar is dat niet in de advertentie vermeld? zou dat kunnen ? Heb geen idee.
Ik wil graag zoveel mogelijk bij de pups zelf gaan kijken zodat ik zelf kan aanvoelen of het wel of geen geschikte fockers zijn.
Wij hebben een Engelse stafford (nu 8 maanden). We zijn blij dat ze een stamboom heeft, want anders had ze niet eens meegemogen op vakantie!
Beide ouders moeten vrij zijn van bepaalde ziektes (weet het even niet meer, maar onze Bindi is er door de ouders vrij van) ik geloof LG2Ha en nog eentje.
Veel goegelen op dit ras. Amerikaanse staffords zijn volgens mij door de FCI geen erkend ras. Dus Frankrijk kom je al niet in met je hond. Kruisingen al helemaal niet.
Onze Bindi is zeer gevaarlijk..ze likt je dood en vecht tegen de slaap.
Maar verdiep je goed in dit ras. Beweging is noodzakelijk, aandacht natuurlijk ook.
Maar het is ook onze eerste hond en supermakkelijk! Onze fokster woont vlakbij met moeder en andere zus, dus daar kan ik altijd terecht met vragen!
Kijk op een staffordclub website, zoek op fokkers die goed te boek staan.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
De3staffies
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire terrier
Een amerikaanse stafford heeft gewoon een stamboom hoor, ik denk dat je de am bull bedoeldFloridian68 schreef:
Kijk even op staffordforums. Vraag daar na wat je moet doen.

Twinkeltje bedankt!!!
- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
- Aantal honden: 1
- Floridian68
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Engelse Staffordshire Bull Terrier
Sorry, je hebt gelijk! De amerikaanste stafford is idd een erkend ras...foutje..De3staffies schreef:Een amerikaanse stafford heeft gewoon een stamboom hoor, ik denk dat je de am bull bedoeldFloridian68 schreef:
Kijk even op staffordforums. Vraag daar na wat je moet doen.
(al heb ik me laten vertellen dat daar tegenwoordig ook 1 bij zit)