Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waar moet je op letten bij de aanschaf van een pup ?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

De3staffies
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Staffordshire terrier
Aantal honden: 2

Re: Waar moet je op letten bij de aanschaf van een pup ?

Ongelezen bericht door De3staffies »

Nanna schreef:
Sn00piiy schreef: Ik wil graag zoveel mogelijk bij de pups zelf gaan kijken zodat ik zelf kan aanvoelen of het wel of geen geschikte fockers zijn.
Juist. Meet the fockers. :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:
Afbeelding

Twinkeltje bedankt!!!
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Nanna schreef:
Sn00piiy schreef: Ik wil graag zoveel mogelijk bij de pups zelf gaan kijken zodat ik zelf kan aanvoelen of het wel of geen geschikte fockers zijn.
:LOL: :LOL: :LOL:

On topic denk ik dat je genoeg tips hebt gehad waar je wat mee kunt :ok:

succes met zoeken :cool2:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Floridian68
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Engelse Staffordshire Bull Terrier

Ongelezen bericht door Floridian68 »

Sn00piiy schreef:
Aimee schreef:Heb je het verhaal uberhaupt gelezen over staffords? En over stambomen?
Jaa zeker ! En daar heb ik ook erg veel van opgestoken. Wij blijven zeker bij de keuze dat we een stafford willen.
We hebben er totaal gee haast bij.
Heel misschien hebben deze pups wel een stamboom maar is dat niet in de advertentie vermeld? zou dat kunnen ? Heb geen idee.
Ik wil graag zoveel mogelijk bij de pups zelf gaan kijken zodat ik zelf kan aanvoelen of het wel of geen geschikte fockers zijn.
Kijk even op staffordforums. Vraag daar na wat je moet doen.
Wij hebben een Engelse stafford (nu 8 maanden). We zijn blij dat ze een stamboom heeft, want anders had ze niet eens meegemogen op vakantie!
Beide ouders moeten vrij zijn van bepaalde ziektes (weet het even niet meer, maar onze Bindi is er door de ouders vrij van) ik geloof LG2Ha en nog eentje.
Veel goegelen op dit ras. Amerikaanse staffords zijn volgens mij door de FCI geen erkend ras. Dus Frankrijk kom je al niet in met je hond. Kruisingen al helemaal niet.

Onze Bindi is zeer gevaarlijk..ze likt je dood en vecht tegen de slaap.
Maar verdiep je goed in dit ras. Beweging is noodzakelijk, aandacht natuurlijk ook.
Maar het is ook onze eerste hond en supermakkelijk! Onze fokster woont vlakbij met moeder en andere zus, dus daar kan ik altijd terecht met vragen!
Kijk op een staffordclub website, zoek op fokkers die goed te boek staan.
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Floridian68 schreef:Amerikaanse staffords zijn volgens mij door de FCI geen erkend ras. Dus Frankrijk kom je al niet in met je hond.
jawel joh :wink:
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Floridian68 schreef:
Sn00piiy schreef:
Aimee schreef:Heb je het verhaal uberhaupt gelezen over staffords? En over stambomen?
Jaa zeker ! En daar heb ik ook erg veel van opgestoken. Wij blijven zeker bij de keuze dat we een stafford willen.
We hebben er totaal gee haast bij.
Heel misschien hebben deze pups wel een stamboom maar is dat niet in de advertentie vermeld? zou dat kunnen ? Heb geen idee.
Ik wil graag zoveel mogelijk bij de pups zelf gaan kijken zodat ik zelf kan aanvoelen of het wel of geen geschikte fockers zijn.
Wij hebben een Engelse stafford (nu 8 maanden). We zijn blij dat ze een stamboom heeft, want anders had ze niet eens meegemogen op vakantie!
Beide ouders moeten vrij zijn van bepaalde ziektes (weet het even niet meer, maar onze Bindi is er door de ouders vrij van) ik geloof LG2Ha en nog eentje.
Veel goegelen op dit ras. Amerikaanse staffords zijn volgens mij door de FCI geen erkend ras. Dus Frankrijk kom je al niet in met je hond. Kruisingen al helemaal niet.

Onze Bindi is zeer gevaarlijk..ze likt je dood en vecht tegen de slaap.
Maar verdiep je goed in dit ras. Beweging is noodzakelijk, aandacht natuurlijk ook.
Maar het is ook onze eerste hond en supermakkelijk! Onze fokster woont vlakbij met moeder en andere zus, dus daar kan ik altijd terecht met vragen!
Kijk op een staffordclub website, zoek op fokkers die goed te boek staan.

:engel:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
De3staffies
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Staffordshire terrier

Ongelezen bericht door De3staffies »

Floridian68 schreef:
Een amerikaanse stafford heeft gewoon een stamboom hoor, ik denk dat je de am bull bedoeld :wink: (al heb ik me laten vertellen dat daar tegenwoordig ook 1 bij zit)
Afbeelding

Twinkeltje bedankt!!!
laura b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door laura b »

Nanna schreef:
:LOL:
Floridian68
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Engelse Staffordshire Bull Terrier

Ongelezen bericht door Floridian68 »

De3staffies schreef:
Floridian68 schreef:
Een amerikaanse stafford heeft gewoon een stamboom hoor, ik denk dat je de am bull bedoeld :wink: (al heb ik me laten vertellen dat daar tegenwoordig ook 1 bij zit)
Sorry, je hebt gelijk! De amerikaanste stafford is idd een erkend ras...foutje..
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”