continu alles in de smiezen houden natuurlijk

Moderator: moderatorteam
het was niet alleen m'n arm hooreefje+huig schreef:das een beste kuil als je er met je hele arm in gaat,je zal er maar per ongeluk met je voet instappen
Dat is Janta, Dogo Canario, super leuk beestjeMariskaB schreef:Die pup en die gestroomlijnde![]()
ow wat is die gestroomlijnde voor hond?
Ik wilde heel wel! Ik zat al op handen en knieën!bianca83 schreef:
@Merit, jij mag volgende keer nu wilde je niet![]()
Foto's kunnen hier ook best eens een weekje op het toestel blijven staan.Inge O schreef:ahh, nu zie ik waarom jij ook even uitzoek- en uploadmoe bent.
ik heb wel een paar jaraatjes gepikt.
soms doe ik het ook niet hoor, vooral als ik ze wel dezelfde dag uit raw wil hebben. Maar het wordt na bewerken toch mooier. Als ik het niet doe heb ik altijd weer spijtbianca83 schreef:Daarom bewerk ik dus gewoon maar niks. Ik weet wel dat ze er mooier van worden maar ik heb er echt geen zin in en laat staan tijd
waar zijn dan je andere foto's van gisterenInge O schreef:goh, dat gebeurt hier nou nooit zegJeannettebo schreef:
Foto's kunnen hier ook best eens een weekje op het toestel blijven staan.![]()
.
......![]()
je moet gewoon doen zoals ikInge O schreef:ahh, nu zie ik waarom jij ook even uitzoek- en uploadmoe bent.
ik heb met picassa veel betere upload ervaring als met photobucket (toch zeker de laatste tijd, ding slaagt altijd vastInge O schreef:oh maar op photobucket gaat het net zo hoorvania schreef:je moet gewoon doen zoals ikInge O schreef:ahh, nu zie ik waarom jij ook even uitzoek- en uploadmoe bent.
bij picasa een account aanmaken, daar alle foto's naar toe doen (zonder ze te veranderen) is in 2min gefixet, pikt er een paar uit om hier te zetten en voor de rest geef je de link
.
maar hoe dan ook ben je daar toch rustig een uurtje mee kwijt als je zo'n 200 of meer foto's hebt - het uitzoeken alleen al![]()
.
dat is ze geraden ookInge O schreef:ja, het jouwe zag ik nog wel - het mijne is ook weer terug - moet toch even een storing op bucket zijn geweest want ik kwam er ook via google niet op.Jeannettebo schreef:ik zie je onderschrift wel hoor, zie je die van mij?
maar ze zijn weer genezen dus.