Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

SnoepDog systeem beloont hondepoep

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Ink
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie
Aantal honden: 1

SnoepDog systeem beloont hondepoep

Ongelezen bericht door Ink »

"Een slimme uitvinding van vier studenten uit Tilburg moet het hondenpoep probleem oplossen: SnoepDog. Het werkt erg simpel: de eigenaar gooit een zak met de uitwerpselen van de hond in de SnoepDog, en er komen brokjes voor de hond. Of het product op de markt gaat komen is nog onduidelijk, maar de ontwerpers zijn wel erg trots. "Het kostte ons de nodige energie, maar nu we het hebben gepresenteerd zijn we apetrots", aldus een van de ontwerpers Ralph van den Broeck. "De SnoepDog heeft als doel hondenbezitters duidelijk te maken dat belonen voor goed gedrag het beste is", aldus student Mikail Acun. Het gepresenteerde product is een bak waar de hondeneigenaar op kan inloggen via touchscreen, en als er een zakje in wordt gegooid komen er brokjes uit. Maar behalve een beloning voor de hond, krijgt de eigenaar ook wat. Middels een pasje kunnen de eigenaren sparen voor korting op de belasting, of voor speeltjes voor de hond."
bron; waarmaarraar.nl

Mwa...niet eens zo'n gek idee. Ben benieuwd of het op de markt komt, en of het werkt!
Afbeelding

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: SnoepDog systeem beloont hondepoep

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

Ink schreef:"Een slimme uitvinding van vier studenten uit Tilburg moet het hondenpoep probleem oplossen: SnoepDog. Het werkt erg simpel: de eigenaar gooit een zak met de uitwerpselen van de hond in de SnoepDog, en er komen brokjes voor de hond. Of het product op de markt gaat komen is nog onduidelijk, maar de ontwerpers zijn wel erg trots. "Het kostte ons de nodige energie, maar nu we het hebben gepresenteerd zijn we apetrots", aldus een van de ontwerpers Ralph van den Broeck. "De SnoepDog heeft als doel hondenbezitters duidelijk te maken dat belonen voor goed gedrag het beste is", aldus student Mikail Acun. Het gepresenteerde product is een bak waar de hondeneigenaar op kan inloggen via touchscreen, en als er een zakje in wordt gegooid komen er brokjes uit. Maar behalve een beloning voor de hond, krijgt de eigenaar ook wat. Middels een pasje kunnen de eigenaren sparen voor korting op de belasting, of voor speeltjes voor de hond."
bron; waarmaarraar.nl

Mwa...niet eens zo'n gek idee. Ben benieuwd of het op de markt komt, en of het werkt!
:E:

haha geweldig!!...tenminste als ze hem ook bijvullen :pffff:
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
Rebble
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rebble »

Ik vind het een leuk idee :ok: Maar het gaat er natuurlijk niet komen, beetje vandalisme gevoelig
Afbeelding
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

om eerlijk te zijn vind ik het wat belachelijk dat men beloond moet worden als je het zakje met poep in de bak gooit. Dat is toch normaal, je hoeft toch niet positief beloond te worden. :piew:
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Ink
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie

Ongelezen bericht door Ink »

Jacky schreef:om eerlijk te zijn vind ik het wat belachelijk dat men beloond moet worden als je het zakje met poep in de bak gooit. Dat is toch normaal, je hoeft toch niet positief beloond te worden. :piew:
Ben ik helemaal met je eens. Maar goed, als dit de mensen die het anders niet doen toch aanspoort om de poep weg te gooien, is het mooi meegenomen toch? Vrees inderdaad alleen dat Rebble gelijk heeft dat die dingen binnen de kortste keren gesloopt zijn.
Afbeelding

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Contacteer:

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

nou we hebben hier van die bakken met zakjesdispenser...werkt prima..alleen zijn er altijd mensen die het nodig vinden die hele dispenser leeg te maken (als boterhamzakjes ofzo :19: ) en dan gaat er wel even overheen voor ze weer gevuld zijn :ugh:
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

Als dat voor een buurman van ons (begin van de straat) zou helpen om zijn hond op normale plekken ipv op de stoep te laten poepen.... Dan zou het fijn zijn :ok:
Afbeelding
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

Ik zou al blij zijn als de gemeente afvalbakken zou plaatsen waar ik de zakjes tijdens de wandeling binnen de bebouwde kom in kan gooien. Opruimen wil ik best maar niet nog eens een uur met de zakjes rond blijven lopen.

Regels zijn hier aangescherpt en je mag het nergens meer laten liggen. Het was alleen op plaatsen waar niet geacht werd dat mensen er gebruik van zouden maken. Dus de groenstrook naast de grote weg waar toch geen kinderen spelen. Was wel aanlijn plicht maar geen opruimplicht.

dus alleen een afvalbak is al voldoende.
Afbeelding
gevni havanezers
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Dat produceert alleen maar méér stront :mrgreen:
Ik zou gewoon alle hondenstront vretende honden vrijstelling van de aanlijnplicht geven op, pakweg, elke dinsdagavond ofzo :klaar:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”