Inne schreef:Je lijkt het echt niet te snappen.
Als je topics als deze, waarin een normaal persoon een normale vraag stelt, als 1000 keer voornij hebt zien komen en onderhand wel weet dat een deel van de mensen op dit forum begint te steigeren als het woord 'castreren' of 'steriliseren' maar valt, begrijp ik dat je niet het hele topic leest.
Je moet gewoon niet zomaar ergens van uit gaan. Eerst lezen, dan pas reageren.

En anders sla je het topic toch gewoon over?
In dit geval was dat ook volledig irrelevant.
Waarom mogen er geen vragen gesteld worden of meningen worden gegeven? Dit is een forum en daar worden meningen gedeeld. Soms gevraagd, soms ongevraagd.
Wil je het er dan echt over blijven hebben dat dit onderwerp in het discussie gedeelte geplaatst is? MOET iedereen dan meedoen aan die discussie, volgens jou? En betekent dat dan ook dat in andere delen op dit forum geen discussies mogen ontstaan? Moeten die onderdelen dan onmiddelijk verplaatst worden naar dit discussie onderdeel?
Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt. Ik zeg toch niet dat er alleen in het discussie gedeelte discussies mogen ontstaan?
Ik zeg alleen dat als je een topic plaatst, je kunt verwachten dat er één of meerdere discussies zullen komen. Waar dat topic ook staat. Zo werkt een forum nu éénmaal, het is net het echte leven. Nu wordt er in een topic in het discussie-deel gediscussieerd en dan wordt er gezegd dat er alleen een vraag wordt gesteld en men dus geen meningen mag geven.
Ik ben er nu klaar mee want volgens mij wíl je me gewoon niet begrijpen.